Recent heb ik een nieuwe telefoon gekocht via KPN. Zij bieden een service aan dat je je telefoon inruilt en een bedrag terugkrijgt + een bonus van 50€. Het loopt via de ReCommerce Group. Echter op het moment dat de bonus moet worden uitbetaald, krijg je een melding dat je niet alle documenten hebt verstrekt, welke dat zijn vertellen ze niet. Als je daarnaar vraagt, komt het bericht dat het nu te laat is en het bonus voorstel is vervallen.
Op het Forum van KPN kom ik honderden berichten tegen met dezelfde slechte ervaring. Je zou kunnen zeggen dat hier sprake is van oplichting.
KPN wast de handen in onschuld en schrijft dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de praktijken van de partners waar ze mee samenwerken. Ik ben het daar niet mee eens. Als individuele consument sta je machteloos. Het bedrijf ReCommerce communiceeert via een reactie die je via de website kunt achterlaten. Je kunt niemand bellen en niemand bereiken. Dit vind ik een totale minachting van mij als betalende klant.
Via de het online form van KPN https://forum.kpn.com/mobiel-15/recomme ... erd-615862. vind je honderden meldingen over dezelfde ervaringen van consumenten. Let wel, het betreft KPN, marktleider in Nederland op het gebied van telefonie. Hoe kunnen wij ons als consumenten vereningen en hier een zaak van maken?
Door KPN aangeboden bonus voor inruil telefoons via Recommerce is misleidend
Re: Door KPN aangeboden bonus voor inruil telefoons via Recommerce is misleidend
En dan blijkt het gewoon in de voorwaarden van KPN te hebben gestaan dat bepaalde papieren ingeleverd moesten worden.
Dorfje
vindt dit leuk
-
- Berichten: 1388
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: Door KPN aangeboden bonus voor inruil telefoons via Recommerce is misleidend
Honderden? Ja, joh... Als ik daar zoek zie ik er welgeteld 36. En geen van allen hebben jouw probleem.benbol66 schreef: ↑11 jun 2024 17:50Recent heb ik een nieuwe telefoon gekocht via KPN. Zij bieden een service aan dat je je telefoon inruilt en een bedrag terugkrijgt + een bonus van 50€. Het loopt via de ReCommerce Group. Echter op het moment dat de bonus moet worden uitbetaald, krijg je een melding dat je niet alle documenten hebt verstrekt, welke dat zijn vertellen ze niet. Als je daarnaar vraagt, komt het bericht dat het nu te laat is en het bonus voorstel is vervallen.
Op het Forum van KPN kom ik honderden berichten tegen met dezelfde slechte ervaring. Je zou kunnen zeggen dat hier sprake is van oplichting.
KPN wast de handen in onschuld en schrijft dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de praktijken van de partners waar ze mee samenwerken. Ik ben het daar niet mee eens. Als individuele consument sta je machteloos. Het bedrijf ReCommerce communiceeert via een reactie die je via de website kunt achterlaten. Je kunt niemand bellen en niemand bereiken. Dit vind ik een totale minachting van mij als betalende klant.
Via de het online form van KPN https://forum.kpn.com/mobiel-15/recomme ... erd-615862. vind je honderden meldingen over dezelfde ervaringen van consumenten. Let wel, het betreft KPN, marktleider in Nederland op het gebied van telefonie. Hoe kunnen wij ons als consumenten vereningen en hier een zaak van maken?
DeZevendeHenk
en Dorfje
vinden dit leuk