LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dubbel abbonement ziggo
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 05 aug 2008 15:01
Dubbel abbonement ziggo
Op 4 juli zijn mijn vriend en ik gaan samenwonen. Mijn vriend had van huis uit al internet en digitale tv van ziggo, toen we zijn gaan samenwonen nam ziggo contact met ons op. Of we interesse hadden in een all in one pakket. Hier hadden wij wel oren na.Hun zouden voor ons het oude pakket oversluiten naar het nieuwe all in one.Na een maand of twee toen we alles op orde hadden na de verhuizing kwamen we erachter dat het oude pakket niet was afgesloten en we nu dubbel betaalde. We hebben gelijk gebelt want om 100 euro per maand te betalen is toch wel erg veel. De telefoniste zou het voor ons uitzoeken en oplossen. Hier is het allemaal begonnen we hebben wel twintig keer gebelt met ziggo maar tot op heden geen resultaat. Ze zouden het opzeggen of terugbellen. Tot op heden nog niks ontvangen. We hebben het nu helemaal gehad.Het gaat inmiddels al om meer dan 250 euro dat we teveel hebben betaald. Voor het onnodig oude pakket en voor n tweede smartcard wat we niet wouden. De rekeningen online zijn helemaal niet duidelijk en betwijfelen nu of we de eerste twee maanden wel gratis hebben gehad. Ondertussen zijn we radeloos en bang dat het nog wel even duurt voor dit opgelost word.
Re: Dubbel abbonement ziggo
Dien alsnog uw klacht omtrent facturering schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging in bij Ziggo hoofdkantoor.
Kopie van brief maken.
In brief goed aangeven per welke datum u dubbel betaalt omdat oude abonnement niet is afgesloten toen nieuwe abonnement inging.
Geeft aan dat u binnen 4 weken een schriftelijke reactie op uw brief wenst te ontvangen + restitutie van de onjuiste bedragen op uw rekening.
Geeft aan dat mocht dit niet gebeuren u dit als een geschil voorlegt aan de geschillencommissie.
Als er niet gereageerd wordt ook klacht indienen bij Consuwijzer dat uw aangetekende brief genegeerd wordt en uw klacht niet opgelost.
Bij Geschillencommissie kunt u z.n. naast de onjuiste geïnde bedragen ook vervolgschade terug vorderen ( kosten telefonie + aangetekende brieven enz)
Kopie van brief maken.
In brief goed aangeven per welke datum u dubbel betaalt omdat oude abonnement niet is afgesloten toen nieuwe abonnement inging.
Geeft aan dat u binnen 4 weken een schriftelijke reactie op uw brief wenst te ontvangen + restitutie van de onjuiste bedragen op uw rekening.
Geeft aan dat mocht dit niet gebeuren u dit als een geschil voorlegt aan de geschillencommissie.
Als er niet gereageerd wordt ook klacht indienen bij Consuwijzer dat uw aangetekende brief genegeerd wordt en uw klacht niet opgelost.
Bij Geschillencommissie kunt u z.n. naast de onjuiste geïnde bedragen ook vervolgschade terug vorderen ( kosten telefonie + aangetekende brieven enz)
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 05 aug 2008 15:01
Re: Dubbel abbonement ziggo
we hadden al een klachtenbrief gestuurt via internet en kregen na een lange tijd als reactie terug dat ze het bestand niet konden openen. En daarmee was de kous af, dus bedankt voor je tip ik ga hier nu echt werk van maken.