LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dynasure levert defecte mobieltje

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Jadediary

Dynasure levert defecte mobieltje

Ongelezen bericht door Jadediary »

Ik ben echt radeloos.
Ik schrijf dit alleen omdat ik echt het gevoel heb dat ik verder toch niets kan doen. Twee maanden geleden heb ik een xperia z3 gekocht bij de T-mobile. Nou, ik dacht ik neem ook gelijk een verzekering aangezien ik super klunzig ben. En je raadt het al ik heb het mobieltje nog geen 3 weken of hij valt van mijn stoel af en het glas breekt gelijk (kom ik er later achter dat dit heel vaak gebeurt met xperia's jammer genoeg.)

Maar dat maakt niet uit want ik bel naar dynasure en ze vertellen mij dat het mobieltje gelijk wordt opgehaald en ik er na een evaluatie een nieuwe voor krijg. HA Wat was ik naief om te denken dat ik echt een NIEUW mobieltje zou krijgen. Snel wordt me nog verteld dat het eigen risico wel 65 euro is. Dat heeft niemand mij verteld (geen contract van dynasure of t-mobile ontvangen heb alles over de telefoon afgesloten) MAAR ik denk ach, als ik maar wel gelijk een barsten vrij toestel heb. Nog geen week later wordt het ''nieuwe'' mobieltje geleverd in een envelop. Ik dacht gelijk al, dat kan niet veilig zijn voor dat toestel. Maar hij ging gewoon open dus ik heb toch getekend, want ik heb het mobieltje toch nodig voor mijn werk.

Terwijl ik hem aan het opladen was zag ik gelijk al dat dit geen nieuwe mobieltje was. Bepaalde gedeeltes van het scherm zijn verkleurd, sommige plekjes zijn te fel en andere te donker maar het is zeker niet even. De aan en uit knop wil het 3 van de 5 keer niet doen. En opladen doet hij ook niet. Als dit al niet ellende genoeg is dan wil je de rest ook niet horen.

Ik moest eerst naar ze bellen wat ineens veel moeilijker was want er is geen doorkiesnummer voor dit soort gevallen dus je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Als je eindelijk iemand aan de lijn krijgt die je vertelt dat ze het mobieltje wel willen terug nemen denk je dat het goed komt en je nu gewoon een nieuwe GOED werkende toestel krijgt maar NEEEEEE.. Ze gaan het gewoon repareren want nu valt het onder de garantie. En dat betekent dat ik weer 5 tot 10 dagen moet wachten.

Vandaag ben ik alweer DRIE weken verder en niemand kan mij vertellen wanneer ik het mobieltje weer terug krijg. Want zo te zien was er toch wel wat meer mis mee en moeten er allerlei onderdelen worden besteld. Ik kan wel huilen en dat komt ook vooral door de klantenservice. Ze kunnen je niets vertellen. ''Ik zal er een notitie van maken'' krijg ik steeds te horen. En ondertussen repareren ze een mobieltje die ze zelf defect hebben geleverd. Alsof het mijn probleem en verantwoordelijkheid is dat het mobieltje bij levering al defect was.
Het zier er echt naar uit dat ik nog lang zal moeten wachten en dat ik dan vervolgens blij mag zijn met een gerepareerd tweedehands mobieltje inplaats van mijn 3 weken oude toestel. DYNASURE NOOIT MEER dan loop ik maar rond met een barstje in mijn scherm.

renewouters

Re: Dynasure levert defecte mobieltje

Ongelezen bericht door renewouters »

Waarom zouden ze een nieuw toestel moeten geven? Ze moeten een gelijkwaardig toestel geven. Als ze nieuwe toestellen zouden geven zouden er spontaan heel veel ongelukjes gebeuren als er een nieuwe Apple of Samsung op de markt komt.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

Als u eerst de voorwaarden van de verzekering had onderzocht voor het afsluiten, was u minder teleurgesteld geweest.
Als u voor uw werk alleen de telefoon functie nodig hebt, zou ik gewoon een toestel van 2 tientjes bij action of de Hema of soortgelijke winkel halen.
Die toestellen zijn onverwoestbaar.

Josephien12

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Onbegrijpelijk bovenstaande twee reacties. De klant krijgt een vervangend apparaat wat niet goed werkt. Dat wil zeggen dat ze het niet correct hebben gecontroleerd voor verzending. Belachelijk dat ze het dan vervolgens gaan repareren. Ze hadden een ander gelijkwaardig apparaat moeten toesturen.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

Josephien12 schreef:Onbegrijpelijk bovenstaande twee reacties. De klant krijgt een vervangend apparaat wat niet goed werkt. Dat wil zeggen dat ze het niet correct hebben gecontroleerd voor verzending. Belachelijk dat ze het dan vervolgens gaan repareren. Ze hadden een ander gelijkwaardig apparaat moeten toesturen.
Mijn oplossing is gewoon een practische.
Een telefoon is bedacht om gebeld te kunnen worden, of te kunnen bellen.
Als de enige bedoeling van de telefoon is geweest om voor je werk gebeld te kunnen worden (of te bellen) ben je met een toestel van 2 tientjes prima af.

En contracten sluit je niet af via de telefoon.
Je leest eerst de algemene voorwaarden.

Dat neemt niet weg dat Dynasure zo te horen slecht werk levert.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Los van de kwaliteit van het Sony product, als ik m,n s4 smartphone op de grond laat vallen kan het beeldscherm ook kapot zijn, verzekering baat niet bij dit soort gevallen toestellen

Billy.

Ongelezen bericht door Billy. »

Ongeloofelijk hoeveel er mis gaat binnen deze organisatie. Wanneer er gevraagd wordt om een levering op maandag staan ze plots zaterdag al voor de deur wanneer er niemand aanwezig is. Communicatie binnen het bedrijf is ook ronduit slecht. Medewerkers hebben geen kennis van zaken en verstrekken verkeerde informatie. Ook de geleverde toestellen mankeren van alles, dit LIJKT nog niet eens op een "als nieuw functionerend" toestel, zoals wel in contract staat omschreven. Ik wacht nu al voor de DERDE keer op een ander toestel, omdat ik steeds een vervangend toestel krijg met allerlei defecten. Dit valt binnen de zogenaamde garantie, maar om dit zover te krijgen dat het toestel wordt omgeruild voor één zonder defecten ben je weken verder. Er wordt beloofd contact opgenomen te worden wanneer een zelfde toestel weer op voorraad is,maar als je zelf niet belt wordt er niets ondernomen door DynaSure. Elke keer weer het oneindig lange irritante keuzemenuutje doorlopen om vervolgens voor de zoveelste keer je verhaal te doen tegen een andere medewerker die blijkbaar niets in het systeem kan zien/vinden. Onbegrijpelijk dat een bedrijf als dit kan blijven bestaan. Mijn ervaring met DynuSure is niets anders dan dramatisch slecht.

Gesloten