Het heeft een week met heen en weer bellen gekost, maar we zijn uiteindelijk fantastisch uit de brand geholpen door de helpdeskmedewerkers van Ziggo, vooral Theo v R. verdient hier een bijzondere vermelding. Het onderstaande probleem is dus opgelost.
Mirjam en Paul
Wij (Mirjam en Paul) wonen sinds 2000 in dit huis en heb vanaf het begin kabel televisie via Casema/Ziggo. Nu blijkt tot mijn grote verbazing dat de hoofdkabel van deze aansluiting via en door het huis van mijn naaste buren loopt???? Dit kwam van de week aan het ligt toen de buren ‘hun’ kabels verwijderde ivm stucadoor werkzaamheden en omdat ze overgestapt zijn naar digitenne KPN. Wij zitten nu zonder tv/radio; hebben altijd betaald/ook aansluitkosten bij de verhuizing 10 jaar geleden! Ziggo zegt niets te kunnen doen en verwijst ons door naar http://www.aansluitingen.nl. Dit gaat heel lang duren en ik vind het onjuist dat wij voor deze kosten op moeten draaien. (maar het ergste is dat het een tijd gaat duren, maar we hebben deze tijd niet).
Mijn vrouw is zeer ernstig ziek en moet in januari/februari een open-hart operatie ondergaan. Het wachten is slopend. Juist op dit moment is voor haar (en voor mij ook) de afleiding van TV en radio misschien wel van levensbealng.
De fout is gemaakt door het bedrijft dat de kabel heeft aangesloten, maar dit is heel lang geleden. Wat moeten we doen?????
HELP!
Paul G.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Een NOODKREET aan Ziggo
Een NOODKREET aan Ziggo
Laatst gewijzigd door cobra24 op 13 dec 2010 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
stofzuigertje
Re: Een NOODKREET aan Ziggo
In oude huizen loopt de kabel wel eens vaker via buren en die aanklagen kan ook.
Onder in mijn kruipruimte lopen ook alle buren en die mag ik ook niet doorknippen!
Ze hadden alleen hun eigen stopcontact weg mogen halen en de rest niet.
Verder is het huis van hun later bij verkoop minder waard omdat er geen kabel is!
En bij huurhuizen mag dit niet en moet je de verhuurder vragen maar gezien de werkzaamheden ga ik van koophuis uit.
Onder in mijn kruipruimte lopen ook alle buren en die mag ik ook niet doorknippen!
Ze hadden alleen hun eigen stopcontact weg mogen halen en de rest niet.
Verder is het huis van hun later bij verkoop minder waard omdat er geen kabel is!
En bij huurhuizen mag dit niet en moet je de verhuurder vragen maar gezien de werkzaamheden ga ik van koophuis uit.
-
stofzuigertje
U heeft dus Digitaal overpad!
Ook internet en zo is mogelijk, net als telefoon dus niet alleen TV.
Als je toch grote kosten zou krijgen, opzeggen wegens niet kunnen leveren is mogelijk en ook Digitenne nemen kan, maar dan liever een oude glasbak tv of tot 61 cm, 82 cm kan nog maar groter is meestal zeer matig beeld.
Ook internet en zo is mogelijk, net als telefoon dus niet alleen TV.
Als je toch grote kosten zou krijgen, opzeggen wegens niet kunnen leveren is mogelijk en ook Digitenne nemen kan, maar dan liever een oude glasbak tv of tot 61 cm, 82 cm kan nog maar groter is meestal zeer matig beeld.
Het heeft een week met heen en weer bellen gekost, maar we zijn uiteindelijk fantastisch uit de brand geholpen door de helpdeskmedewerkers van Ziggo, vooral Theo v R. verdient hier een bijzondere vermelding.
Mirjam en Paul
Mirjam en Paul