LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Factuur ziggo die niet uitgevoerd wordt

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
uni34
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2008 13:44

Factuur ziggo die niet uitgevoerd wordt

Ongelezen bericht door uni34 »

Begin september kreeg ik een nieuwe factuur ingaande per 4 september voor mijn internet +digitale televisie+ telefonie+ digitaal plus pakket van Ziggo. Normaal betaalde ik iets meer dan 60 euro, maar met deze wijziging zou dat iets meer dan 50 euro zijn(ik zou een korting van 10 euro krijgen). Bij de factuur stond dat deze op aanvraag was verzonden (ik heb er nooit om gevraagd, maar goed), dus ik heb voor de zekerheid gebeld. Helaas kreeg ik niemand te pakken omdat het te druk was, dus heb ik een mail gestuurd. Na een aantal weken geen antwoord gehad nog een mail gestuurd. Daar kreeg ik een standaard antwoord op, maar niet het antwoord op mijn vraag. Op Mijn Ziggo.nl zag ik ook nog steeds een factuur staan van 60 euro. Weer een mail gestuurd, met alle gegevens die in de ontvangen brief stonden met de gewijzigde factuur en nu na 4 weken nog steeds geen reactie en nog steeds de abonnementsprijs van 60 euro. Telefonisch contact heeft ook geen zin, want telkens hoor ik dat het te druk is en of ik op een ander moment kan terug bellen. Inloggen op Mijn Ziggo is nu helemaal niet meer mogelijk voor mij om de een of andere reden.
Wat een vreselijk slechte communicatie heeft Ziggo met de klanten en wat raar dat je dus een nieuwe factuur krijgt maar dat die niet uitgevoerd wordt. Nog meer mensen met deze ervaring?

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Factuur ziggo die niet uitgevoerd wordt

Ongelezen bericht door sprokkel »

Ik krijg sinds ik van casema (alles los) naar ziggo (alles inéén pakket) bent gegaan, ondanks het klachtenformulier en de ontvangen mails dat alles nu in orde moet zijn, helemaal geen factuur meer, ik zet het bedrag maar appart, en hoop dat ze daar ooit wakker worden.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Factuur ziggo die niet uitgevoerd wordt

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@uni34

Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.

Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter

Auwema
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 okt 2008 18:22

Re: Factuur ziggo die niet uitgevoerd wordt

Ongelezen bericht door Auwema »

Helaas meneer van het "WEBTEAM" het email adres dat u geeft is per 1 september gesloten ????.

Je wordt namelijk keurig doorverwezen naar de website !!

uni34
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2008 13:44

Re: Factuur ziggo die niet uitgevoerd wordt

Ongelezen bericht door uni34 »

Ik heb gewoon een mail kunnen sturen hoor....ik wacht de reactie wel af

uni34
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2008 13:44

Re: Factuur ziggo die niet uitgevoerd wordt

Ongelezen bericht door uni34 »

Vanmorgen deze mail gekregen als reactie op een mail van een paar weken terug (van de Peter hier heb ik nog niets gehoord) :
Geachte heer xxxx,

Uit onze administratie blijkt dat het bedrag van € 50,80 een vast maandbedrag is.

En u kunt uw facturen inzien op mijn ziggo.

Mijn excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,

Xxx,xxx
Afdeling Klantenservice
Ziggo


Daarna natuurlijk met ziggo gebeld, want op mijn ziggo staat niets. Daar werd mij verteld dat ze ook niet weten wat er is en waarom ik 2 verschillende bedragen steeds te horen krijg. En net dus de volgende mail:

Geachte heer/mevrouwxxxx,

Ik heb u vanmorgen gesproken naar aanleiding van de bevestigingsbrief die u van ons heeft ontvangen.

Ik kan u mededelen dat deze brief onjuist is geweest.De genoemde bedragen kloppen niet.Ik kan u dus helaas geen verrekening toekennnen.Ik bied u mijn excuses voor het ongemak aan.U abonnementsgeld per maand is dus:60,75 euro.

Met vriendelijke groet,

xxx
Afdeling Klantenservice
Ziggo

Op één dag dus 2 bevestigingen gekregen en nog steeds weet ik niet waar ik aan toe ben en waarom de een wel 50,80 euro zegt en de ander 60,75. Weten ze het bij Ziggo ondertussen nog zelf wel?
O ja, en dan nog maar te zwijgen van de storingen die er de laatste week zijn, en de mededelingen op het 0900-1884 nummer waar je niet op zit te wachten, om vervolgens te horen dat de wachttijd meer dan 10 minuten is en je beter later kunt terugbellen...wat een zooi!

uni34
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2008 13:44

Re: Factuur ziggo die niet uitgevoerd wordt

Ongelezen bericht door uni34 »

En het blijft maar doorgaan..... vandaag een factuur gekregen, nu van 45 euro per maand. Wel is ineens de telefoon verdwenen uit mijn abonnement (van 5 euro), maar nog steeds staat de korting erin van 10 euro die volgens een van de weinige keren dat ik een medewerker te pakken kreeg er niet in hoort.....weer geprobeerd te bellen, weer te horen gekregen dat het te druk is...ik word er erg moe van!
Maandag is in de uitzendinmg beloofd dat binnen 2-3 weken alle problemen zijn opgelost...het zal me benieuwen. En, een reactie op de mail die ik n.a.v de ziggo-medewerker hier heb verstuurd is ook nog niet gekomen

uni34
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2008 13:44

Re: Factuur ziggo die niet uitgevoerd wordt

Ongelezen bericht door uni34 »

Vorige week weer met de klantenservice gebeld en uiteindelijk heel goed te woord gestaan door een medewerker. Die heeft heel duidelijk alles voor me nagelopen, en kwam zelfs met een suggestie voor een wijziging in mijn abonnement. dat zou gisteren zijn ingegaan en dat is ook gebeurd. Maandag door een medewerker van Ziggo gebeld naar aanleiding van klachten en ook die heeft alles met me doorgelopen. Hele duidelijke antwoorden gehad, mijn problemen zijn opgelost en hopelijk blijft het zo. Er worden dus zeker mensen geholpen na de belofte in Radar

Gesloten