Hallo allemaal,
Ik denk inderdaad dat jullie collectief meer kans maken. Hiervoor zou iemand eigenlijk een tel.nr op moeten richten of een website of iets dergelijks waar mensen met deze klacht zich kunnen melden. Dan zou je de rechterlijke stappen beter kunnen coordineren en het scheelt iedereen weer wat centen. Juristen en Advocaten zijn ook duur.
!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan via deze site wel op hoogte worden gesteld dmv mail als ik eventueel moet getuigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als het tot een rechtzaak komt, bedenk wel even dat die bonnen ERGENS nog terug te vinden moeten zijn:
-mensen die het NIET ingestuurd hebben/ gekopieerd hebben
-die bonnen zijn ook ergens bedrukt. Met een rechterlijk bevel zal te achterhalen zijn waar dat dat is en kun je de originelen opvragen.
(Ik acht KPN niet eerlijk genoeg om het origineel te laten zien)
- zoek eventueel bij de andere providers die de reclame nog op de site hebben, ( die nu dus niet meer kloppen/gewijzigd zijn door KPN) wanneer deze reclamebestanden voor het laatst gemuteerd zijn! De laatste wijziging zal dus laten blijken wat er werkelijk op de antwoordkaart stond.
Bovendien denk ik trouwens dat een rechter het wel verdacht zal vinden als KPN niet met die ORIGINELE (ongewijzigde) ANTWOORDKAART kan komen.
Ik weet niet tot wanneer die actie liep, weet ook niet meer of dat ook vermeld stond op de antwoordkaart, maar als je voor de 15 september opgestuurd hebt zit je in ieder geval zeker goed.
LET OP!!! Als jij al een andere vorm van genoegdoening gekregen EN GEACCEPTEERD hebt, ben je waarschijnlijk het bokje en krijg je niets!!!!
Je kan ook proberen het in de uitzending van Kassa!, TROS RADAR of een ander dergelijk consumentenprogramma te krijgen.
Als je die programma's namelijk bekijkt zie je dat de uitgenodigde bedrijven vaak toch voor de bijl gaan en het netjes op moeten lossen.
Of ze reageren helemaal niet, en laten afweten, maar dan kan heel Nederland zien wat een fijne klantenservice KPN heeft.
Voor mij heeft genoeg contact opnemen in ieder geval gewerkt.
Als jij door laat schemeren dat je die laptop gaat krijgen, goedschiks of kwaadschiks (LETTERLIJK CITAAT UIT MIJN LAATSTE GESPREKKEN) en hun argumenten van tafel weet te vegen, dan zul je toch wel geholpen worden denk ik. Da's in ieder geval toch goedkoper dan rechtzaak of iets dergelijks.
Zorg in ieder geval dat je NIET VERGETEN WORDT. Zeg je in het volgende telefoongesprek gewoon dat je gelezen hebt op deze site dat ik wel een laptop gehad heb (op woensdag 5 maart 2007). Laat ze dat maar eens uitleggen
![Razz :P](./../images/smilies/icon_razz.gif)