| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] glasvezel KICKXL
glasvezel KICKXL
kan iemand mij meer vertellen over deze glasvezel provider 
Re: glasvezel KICKXL
Als ik een tip mag geven. Ga niet in zee met de firma KickXL. Het is één groot drama. Afspraken worden niet nagekomen, er wordt structureel niet teruggebeld. Lange wachttijden bij de telefoon. Diverse storingen in de glasvezelverbinding. Er wordt niet geluisterd naar monteurs die oplossingen voor de storing aandragen. Elke klacht wordt afgeschoven op aannemers of installateurs.
Maar wel direct de eerste betalingstermijn afschrijven.
Maar wel direct de eerste betalingstermijn afschrijven.
Re: glasvezel KICKXL
Wij hebben sinds vorig week dinsdag geen internet,tv en telefoon.Ze schuiven de problemen maar steeds naar een ander(glasvezel fiber)Vandaag pas een monteur geweest om een nieuwe modem te plaatsen want ze dachten dat het aan de modem ligt.Niet dus.Doet het nog steeds niet.Een week geen tv dat is erg als je een dochter heb van 10 jaar.Kick xl trekt daar helemaal niks van aan.We bellen iedere dag met ons mobiel en dan duurt het 20 minuten voor je aan de beurt ben!We krijgen toch hoge mobielrekening deze maand!!We weten even geen raad meer wat we nog kunnen doen.Nu een week niks.
Re: glasvezel KICKXL
Het blijkt dat er geen overeenkomst is gemaakt providers en glasfiber, dit zal pas in maart gebeuren. Het is dus goed mogelijk dat uw kabeltje ook per ongeluk uit de centrale is gehaald. Reggefiber is voor de aansluiting verantwoordelijk van de providers dus u zult bij Reggefiber moeten zijn.sandra40 schreef:Wij hebben sinds vorig week dinsdag geen internet,tv en telefoon.Ze schuiven de problemen maar steeds naar een ander(glasvezel fiber)Vandaag pas een monteur geweest om een nieuwe modem te plaatsen want ze dachten dat het aan de modem ligt.Niet dus.Doet het nog steeds niet.Een week geen tv dat is erg als je een dochter heb van 10 jaar.Kick xl trekt daar helemaal niks van aan.We bellen iedere dag met ons mobiel en dan duurt het 20 minuten voor je aan de beurt ben!We krijgen toch hoge mobielrekening deze maand!!We weten even geen raad meer wat we nog kunnen doen.Nu een week niks.
