LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] glasvezel provider concepts bornsche maten

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Evers

glasvezel provider concepts bornsche maten

Ongelezen bericht door Evers »

Beste Mensen, in de omgeving van Borne/ nieuwbouwwijk Bornsche maten.

Sluit geen glasvezel abonnement af bij concepts.
Op 31 juli jongs leden hebben wij een glasvezel abonnement tv/internet/telefonie van concepts bij de reggefiber winkel in borne.
En nog steeds hebben we geen tv/internet/telefonie.

Eerste hadden we er begrip voor dat het in de bouwvak was afgesloten, dat het even kon duren.
Daarna maar eens gaan bellen. meerdere trieste verhalen zijn de revue gepasseerd.

Men zat te wachten op een graafvergunning??? Terwijl de buren al glasvezel lijn hebben liggen!!
En de straat er al netjes in ligt.

Daarna zaten ze te wachten op een haalbaarheids onderzoek??? Terwijl er al glasvezel ligt!!

Toen zou kpn zou de lijn moeten vrij geven?

Uiteindelijk de reggefiber winkel in borne gebeld, toen de juiste persoon gevonden. Die op onderzoek uit ging. Bleek er gewoon al een glasvezel lijn te liggen in ons woning. En hadden ze contact.
Terwijl ik meerder keren concepts en volker wessels telecom had aangeven dat we een oranje kastje in de meterkast hadden hangen!

Blijken de verhalen van concepts dus allemaal onwaar te zijn!!!

Dit is dan in een kleine notendop het verhaal over het onderdeel de glasvezellijn.

Nu zijn we aan het wachten tot de modem wordt geïnstalleerd, dit is al weer een kleine ander halve week. vanmorgen maar eens weer gebeld.
Jah ze hebben hier nog tot 16 oktober de tijd voor! Om alleen een afspraak te maken??

dus wees verstandig. neem geen glasvezel abonnement van concepts!!!

ciske

Re: glasvezel provider concepts bornsche maten

Ongelezen bericht door ciske »

Nu zijn we aan het wachten tot de modem wordt geïnstalleerd, dit is al weer een kleine ander halve week. vanmorgen maar eens weer gebeld.
Jah ze hebben hier nog tot 16 oktober de tijd voor! Om alleen een afspraak te maken??
Sorry vanaf juli wachten? Ze konden bij mij de pot op , neem een goede provider want dit is belachelijk.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Ach, ik moest bij concepts >8 maanden wachten. In de tussentijd had ik een vriendin opgedoken, samen met haar een huis gekocht, en mijn appartement waar die aansluiting gerealiseerd had moeten worden al onder voorwaarde verkocht.

Maar goed, een graafvergunning kan zeker wel nodig zijn bij een gemeente, ook al hoeven ze maar 1 tegel uit de stoep te lichten. Daarnaast moeten ze een graafmelding doen bij het klic, en vervolgens voldoen aan de nukken en grillen van alle betrokken netbeheerders, en zo verder.

ciske

Ach, ik moest bij concepts >8 maanden wachten
Dus omdat jij moest wachten, moet TS dat ook? Onzin.

Evers

Ongelezen bericht door Evers »

Sorry vanaf juli wachten? Ze konden bij mij de pot op , neem een goede provider want dit is belachelijk.[/quote]

bij een andere provider hadden we het zelfde probleem gekregen. aangezien er een vinkje
in hun bestand op 13 stond in plaats van 2. en dus alle alarm bellen aangingen in het systeem.
en adres gebonden is.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

ciske schreef:
Ach, ik moest bij concepts >8 maanden wachten
Dus omdat jij moest wachten, moet TS dat ook? Onzin.
Nee, daarmee geef ik slechts aan dat de ~2 maanden van TS goed 25% van mijn wachttijd zijn, en het dus zeer wel mogelijk is dat het nog wel wat langer kan gaan duren.

Net als met alle dingen geldt ook hier, if you pay peanuts, you get monkeys.. XS4ALL heeft een betere service en helpdesk, maar dat zal meer kosten vrees ik.

ciske

Evers schreef: bij een andere provider hadden we het zelfde probleem gekregen. aangezien er een vinkje
in hun bestand op 13 stond in plaats van 2. en dus alle alarm bellen aangingen in het systeem.
en adres gebonden is.

?? welke 13 huisnummer of wat?

Gesloten