Dit bedrijf (Nationale panel) doet onderzoeken - en als je meedoet kan je punten sparen - die later omwisselen tegen cadeaubonnen of andere zaken.
Normaal altijd goed gegaan - maar nu geven ze ineens 'niet thuis'.
Puntenbestelling gedaan - standaard levertijd tot 6 weken - maar 9 weken verder, en geen bestelling, alleen maar een antwoordapparaat op hun telefoonnummer, en op mails geen reacties.
Zijn ze failliet of zo?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het nationale Panel / Trendbox
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Het nationale Panel / Trendbox
bedoel je HetNationalePanel.nl
denk het niet, maar al zouden ze failliet zijn dan zou het niets uitmaken voor jou vorderingen, als er tijdens het bestellen geen kvk of btwnummer vermeld werd, geldt het privaatrecht en zijn website eigenaren, inclusief bestuurders van bedrijven persoonlijk aansprakelijk.
maar tothepoint, al contact gemaakt met trendbox.nl zelf, de eigenaar van de site ?
denk het niet, maar al zouden ze failliet zijn dan zou het niets uitmaken voor jou vorderingen, als er tijdens het bestellen geen kvk of btwnummer vermeld werd, geldt het privaatrecht en zijn website eigenaren, inclusief bestuurders van bedrijven persoonlijk aansprakelijk.
maar tothepoint, al contact gemaakt met trendbox.nl zelf, de eigenaar van de site ?
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Het nationale Panel / Trendbox
Ik heb natuurlijk al contact gezocht.kss schreef:bedoel je HetNationalePanel.nl
Allereerst met het normale mail adres. Daarna (week later) nog eens.
Daarna met Trendbox - en toen dat stil bleef eens gebeld - voicemail - daarin verzoek ingesproken mail eens te lezen en te beantwoorden.
Toen dat ook (te lang) stil bleef deze posting geplaatst...
En - tadaah - 2 uur daarna een bericht:
Kortom - er is maar 1 persoon die dit regelt, en zodra er vakantie is, valt alles stil.excuses voor de late reactie, door vakantie kon ik uw mail niet eerder beantwoorden.
Ik heb wel de bestellijst inmiddels ontvangen, maar nog geen overzicht en rekening van het bedrijf dat voor ons de uitlevering verzorgd.
Na accordering van de rekening en het betalen hiervan zal de levering geschieden. Ik zal navraag doen waar de rekening blijft.
Met vriendelijke groet,
Met vriendelijke groet,
HET NATIONALE PANEL (Trendbox BV)
En door interne rommeladministratie beloven ze van alles, maar je moet maar afwachten