Internet is bij ons zeer traag en we hebben constant gezeur met de tv(slecht beeld, geen ondertiteling, geen beeld, beeld loopt vast, etc.) Ik heb al regelmatig met UPC gebeld en sta gemiddeld 10-15 minuten in de wacht, terwijl ze 5 minuten beloven
Ook heb ik met een jongeman gesproken van de klantenservice, die ook niet begreep waarom UPC zo nodig ontevreden klanten aan wil houden, want geloof me ik raad iedereen in mijn omgeving UPC af!!!
Maar goed ik de telefoon gepakt om UPC op te zeggen(we gingen ook verhuizen -zelfde plaats ander adres-) maar wat blijkt we hebben een jaar contract(nooit wat voor getekend!!!!!)tot volgend jaar maart. Wat nog grappiger was is dat wij deze week de rekening kregen van UPC met ook nog een verhuisoverschrijfkosten. Dit is toch belachelijk!!!!
mijn vraag is; hoe kan ik nu op een beschaafde manieer afscheid nemen van UPC? Ik weet dat we kunnen stoppen met rekeningen betalen, maar dat is voor ons een allerlaatste optie. Maar wij vertikken het om voor een dienst te betalen waar we niet tevreden over zijn en waar we niks meer mee te maken willen hebben!!!!
Heeft iemand hier eerder mee van doen gehad?