LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoera Ziggo!

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Paul van Aken
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 okt 2008 21:42

Hoera Ziggo!

Ongelezen bericht door Paul van Aken »

:evil: Ben nu al sinds 29 juli aan het proberen voor mijn ouders een ziggo all in one pakket werkend te krijgen. Op 29 juli via de website opgegeven, eind augustus zou het komen, precies op tijd, want 1 september komen m'n ouders over naar Roermond. Eind augustus niets daar, gebeld met "klanten service"; order is niet terug te vinden in "systeem". Advies (na drie kwartier van kastje naar de muur gestuurd te zijn): bij dealer pakket ophalen en monteur bestellen. Zo gezegd, zo gedaan, dealer heeft alles in de computer ingevoerd waar wij bij waren, en op 17 september zou er en monteur komen om het te installeren. Uiteraard op 17 september geen monteur, maar weer eens bellen met het bedrijf dat zo goed naar z'n klanten luistert. Order blijkt niet te vinden te zijn, totdat ik vertel dat het al eerdere mis was gegaan in hun "systeem", dan blijkt er een dubbele order te zijn. "Meneer ik maak het in orde" Hoe lang gaat dat duren? "24 september komt de monteur" 's morgens of 's middags? " 's morgens!". En dat is gelijk het enige wat echt uitgekomen is van alles, 's morgens om 8 uur stond de monteur bij m'n ouders op de stoep, met een nieuw pakket. Maar zonder bevestigings brief. En er bleek geen signaal op de leiding te zijn. Monteur gebeld: ja, er zit een conflicterende order in het systeem. Ik maar weer eens gebeld: Allerhande verklaringen, en er zit een conflicterende order in het systeem. Haal er dan een uit. Kunnen wij niet. Maar; ik ga U helpen, ik ga de technische dienst een e-mail sturen dat ze deze order een kick geven. Hoe lang gaat dat dure? Paar dagen.31 september: nog steeds geen signaal. Weer gebeld: Ja meneer, maar ik zie hier dat Uw ouders nog niet zijn aangemeld. U moet bij verkoop zijn. Ja, Uw ouders zitten in het systeem, maar er is wat mis met de order. Ja dat was vorige week al bekend, er zou wat aan gedaan worden. En zo door. Inmiddels kleine vijf uur met de hoorn aan m'n oor gezeten (gelukkig geen "muzikaal behang" bij ziggo) . Donderdag 9-10 en
Vrijdag 10-10 gebeld en tot twee maal toe de verzekering gekregen dat het nu binnen een paar dagen zou draaien en dat ik terug gebeld zou worden als er nog vragen van hun kant waren. Dus niet. Vandaag 13-120 weer gebeld, en weer de verzekering gekregen dat het binnen 48 uur geregeld zal zijn, want deze juffrouw (ik heb haar naam)zou WEL de dubbele order eruit plukken. Maar ik geloof er niet meer in. Ik hoop alleen dat het waar is, wat mij verteld werd, dat ik de telefoonkosten terug kan vorderen.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Hoera Ziggo!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).
---------
Op zaterdag j.l. stond in de Telegraaf, bldz digitaal, dat de geschillencommissie een uitspraak heeft gedaan ten gunste van consument tegen Telfort, waarbij Telfort ook vervolgschade moest vergoeden. In hun AV staat dat zij dat niet doen. Bewijs te meer dat de wet boven de AV staat.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Hoera Ziggo!

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@Paul van Aken

Wij vinden het vervelend te lezen dat uw ervaring met Ziggo niet naar uw tevredenheid verloopt.

Natuurlijk is het zo dat wanneer u geen gebruik kunt maken van de diensten, u hier ook niet voor hoeft te betalen, dit geld ook voor gemaakte gesprekskosten naar ons servicenummer. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen willen wij u vriendelijk verzoeken om uw klantgegevens en een begeleidend schrijven te sturen naar [email protected]. Hierbij dient u wel in het onderwerp het woord 'Webcare' te vermelden.


Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam

Auwema
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 okt 2008 18:22

Re: Hoera Ziggo!

Ongelezen bericht door Auwema »

Ik was al bang dat ik de enige was die problemen heeft met Ziggo.
Nu inmiddels ruim een jaar geen problemen gehad maar o wee als je dan ook maleur hebt !!.

Sinds 5 oktober j.l. hebben ook wij storing in de telefoon lijn.
Meerdere keren de service desk gebeld en meerdere klachten mails verstuurd naar de help desk.

Maar zonder enig resultaat, geen mail terug geen enkele reactie.
Wel allemaal loze belofte's dat het goed komt enzo.

Volgens een vriendelijke dame kwam het omdat ze bij Ziggo overgingen op een ander computer programma??.
Daar waren alle monteurs druk mee.
Ik geloof dat ik persoonlijk maar even naar het hoofdkantoor toe moet om verhaal te halen want zo kom je ook geen steek verder.

vransce
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 okt 2008 21:23

Re: Hoera Ziggo!

Ongelezen bericht door vransce »

Ach.... ik ben net gillend bij Telfort weggelopen omdat die er een puinhoop van maakte... 7 mensen aan de telefoon gehad die alle 7 iets anders vertelden. >>>vertrouwen weg dus.

Vorig jaar maakte ook Orange er een puinhoop van. Ze vertellen je niet alles en zetten je daardoor op het verkeerde been als je niet oplet. Ook hier een hele kudde medewerkers gesproken. bovendien registreren ze retourzendingen niet goed en dat kostte ook weer heel veel beltijd

Vlak na Orange ook Abel gehad. Abel is nu failliet. Maar dat zal vast niet door de lange wachttijden aan de telefoon zijn gekomen. Bellen kostte €0,45 per minuut. Langer dan 30 minuten wachten op een van "Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek" was daar normaal.

Ik heb nu Ziggo aangevraagd maar als ik dit lees dan krijg ik al weer jeuk in mijn nek.
Ik ben benieuwd hoe dit bij mij afloopt.

L Memelink
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 okt 2008 18:28

Re: Hoera Ziggo!

Ongelezen bericht door L Memelink »

Na ongeveer een maand, 19 september tot gisteren 21 oktober geen telefonie van Ziggo.
Na toch wat menings verschillen bij Orange weggegaan en alles in een pakket bij Ziggo. Internet en digitale televisie na wat strubbelingen (drie keer digitale decoder ontvangen) ik had er toch echt maar een nodig zowaar internet en televisie. Maar geen telefoon, tot aan gisteren, vele malen helpdesk, mails en brieven bleef Ziggo beweren dat alles in order is en dat we gewoon telefoon hadden. Wat schetst mijn verbazing als in "het dagblad van het Noorden " lees dat Ziggo in het @home gebied ernstige problemen heeft en dat dat komt door de overzetting van @home naar Ziggo. Ik vind het heel raar dat men wel tegen de krant zegt dat er een probleem is en waar dat door komt maar dat ze tegen de betalende klant keihard ontkennen dat er een probleem is. Dat vind ik op z'n zachts uitgedrukt het NIET serieus nemen van de klant. En wat voor een exuus ze ook hebben bij mij maken ze dit nooit meer goed.

Een zeer teleurgestelde klant.

vransce
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 okt 2008 21:23

Re: Hoera Ziggo!

Ongelezen bericht door vransce »

Hmmm

Bij iedere provider (ook ziggo) werkt de sales (lees aansmeerdienst) razendsnel.
Vandaag en gisteren geprobeerd ziggo te bellen...
Je weet wel 0900..... kies 1,5,3,2 etc. Al onze medewerkers... keurige melding....: er is een wachttijd van meer dan 10 minuten.....
En dat niet een keer maar meerdere keren

Gisteravond rond 21.00 ook gebeld
Je weet wel (zie boven)... alleen nu de melding: op dit moment kunnen we u niet helpen....
Hoezo niet helpen... Vroeg naar huis gegaan??? In jullie brief (Ziggo) staat toch echt dat jullie tot 22.00 uur te bereiken zijn...

Al onze medewerkers zijn: druk 1 voor in slaap gevallen, druk 2 voor vroeg naar huis gegaan. Druk 3.....

Of... wintertijd een weekend te vroeg en verkeerd ingesteld missschien???

al onz.... piep piep piep...

en ik heb ze nog steeds niet bereikt...

L Memelink
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 okt 2008 18:28

Re: Hoera Ziggo!

Ongelezen bericht door L Memelink »

Moet je eens doen met je prepaid telefoon, kosten ongeveer 1,25 euro perminuut. Je bent alleen al in de wachtstand 10 tot 12 euro kwijt.
Ik weet echt niet of je dat normaal vindt. Met Ziggo bellen kost dan een vermogen en ik kan het weten. :oops:

Gesloten