Helaas is mijn Huawei Mate 20 Pro ook kapot door de fietsenhouder van Action.
Ik heb mijn telefoon goed vastgezet en letterlijk na 1,5 a 2 meter fietsen viel mijn telefoon.
Mijn scherm was kapot. Dit moet niet kunnen en dus heb ik contact opgenomen met Action.
Na een mailwisseling kreeg ik eerst het onderstaande mailtje waarin wordt gevraagd om mijn telefoon op te sturen voor het onderzoek????
We leven ondertussen in 2019 en ik moet hen gaan vertellen dat zij net zo goed een dummy kunnen gebruiken aangezien ik al heb doorgegeven welke telefoon ik heb en ik ook niet zomaar mijn telefoon wil opsturen. Dit vonden zij ook een goed idee..
Ook in de mailwisselingen hierna is continu naar een onderzoek gerefereerd waardoor ik echt een onderzoek en rapportage verwachte. Echter, kreeg ik een mailtje terug waarin het volgende wordt gezegd: "Ik heb met meerdere toestellen getest en deze blijven goed in de houder zitten, ook bij flink schudden". (Scroll verder voor volledige mail) Woow wat een top onderzoek, ze hebben het een paar keer heen en weer geschud. Niet eens even ermee gefietst?
Dit is gewoon oplichterij. Deugd je product niet, verkoop het dan niet. Kom je er te laat achter dat je product niet deugd. Zorg er dan voor dat jouw klanten er niet onder leiden en probeer het probleem niet te verschuiven. Door een k.. product van Maxxter gekocht bij de Action heb ik mijn telefoon moeten repareren voor 290 euro.
Wat een waardeloos service van Maxxter maar achteraf gezien ook van Action. Zij hadden mij op z'n minst tegemoet kunnen komen.
Ik ben/was een trouwe klant van Action en over het algemeen worden er goede producten verkocht. Maar de service en dit product deugd niet.
-MAIL OVER HET OPSTUREN VAN MIJN TELEFOON
------------------------------------------------------
Geachte heer of mevrouw Navruz,
Wij hebben contact gehad met onze leverancier, graag ontvangen zij de houder en uw telefoon voor nadere inspectie (onderzoek). U kunt de houder en uw telefoon, onder vermelding van het meldingsnummer dat u bovenaan deze e-mail kunt vinden, kosteloos verzenden naar het volgende adres:
Action Service en Distributie B.V.
T.a.v. Klantenservice/schadeafhandeling
Antwoordnummer 68102
1680 VA Zwaagdijk
Wanneer wij het pakket hebben ontvangen, zullen wij u per email hiervan een bevestiging sturen. Wij willen u vragen om het verzendbewijs te bewaren tot u van ons de bevestiging heeft ontvangen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mevrouw M. Smit
Afd. Klantenservice Action Service & Distributie
-MAIL OVER HET GROTE ONDERZOEK
-----------------------------
Geachte heer of mevrouw Navruz,
Onze leverancier neemt contact met ons op en zegt het volgende:
Ik heb de betreffende houder ontvangen en getest.
De houder functioneert correct en ik kan er geen enkel defect aan ontdekken.
De klemkracht van de houder is normaal en conform specificaties. Ik heb met meerdere toestellen getest en deze blijven goed in de houder zitten, ook bij flink schudden.
Ik kan niet beoordelen hoe en waarom de telefoon bij deze klant uit de houder is gevallen. Het lijkt in ieder geval niet veroorzaakt door een defect of fout van de houder.
Het is vervelend dat deze klant schade heeft opgelopen aan de telefoon, maar in dit geval kunnen wij de schadeclaim niet accepteren.
Wij vinden het erg vervelend, maar kunnen u helaas niet anders informeren.
Met vriendelijke groet,
Mevrouw M. Smit
Afd. Klantenservice Action Service & Distributie