LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN beloofd wat, maar komt het niet na/ slechte service

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
L. Lettink

KPN beloofd wat, maar komt het niet na/ slechte service

Ongelezen bericht door L. Lettink »

Ik heb sinds September Internet + Bellen Premium, we moesten overstappen en kozen voor dit. Toen kregen wij de dag erop een kaartje in de brievenbus die we weer terug konden sturen om een laptop te krijgen! Zoiets laat je als Nederlander zijnde natuurlijk niet liggen. We hebben direct de dag erna de kaart ingevuld en opgestuurd.

Eerste maand verstrijkt,
geen antwoord.

tweede maand verstrijkt,
geen antwoord.

"Nou moet ik toch eens gaan bellen waar dat ding blijft."

Bij het eerste gesprek werd me verteld dat de aflevering van de laptops
door een ander bedrijf gebeurd. Moet ik die ff bellen. Ik bel het desbetreffende bedrijf, die mij na lang wachten vertellen dat ik niet op de lijst sta.

Foutje....Kan gebeuren. Vol goede moed bel ik weer op na kpn, waar ik na 4 keuzemenu's en een paar minuten wachten een medewerker aan de lijn krijg. Na het geven van alle personalia en het hele verhaal uitgelegd te hebben, zegt de medewerker dat ze een mailtje stuurt met de vraag of ik op de lijst gezet kan worden. Ik vroeg nog of ze niet even kon bellen omdat dat sneller gaat, maar daarop krijg ik te horen dat ze dat niet mag. Oke... Hopelijk krijg ik nou in ieder geval snel me laptop.

Derde maand verstrijkt,
geen antwoord.

Vierde maand verstrijkt,
geen antwoord.

"Nou moet ik nog maar weer een keer bellen." Na het hele keuze menu en gereutel over personalia krijg ik weer een medewerder aan de lijn.
En 5 seconden later hoor ik klik aan de lijn, en is er opgehangen.
Zal de eerste medewerker wel zijn geweest, die dacht:" Oeps...lastige klant, niets voor mij"

Enigzins geergerd bel ik terug naar kpn. De receptionist neemt op, vraagt wat mijn probleem is, en verbindt me door. Ik leg, na het geven van mijn personalia nog eens uit wat het probleem is, en zeg dat ik hem nou toch eigenlijk wel wil hebben, en dat zij dat maar moeten regelen. Krijg ik weer te horen:" Sorry meneer, wij mogen niet bellen"
Hier heeft u een 0900 nummer...die moet u maar bellen."

Een heel ander nummer als van het transportbedrijf, en ze hadden ook nog nooit van die actie gehoord. Ik moest kpn maar weer bellen.

Ik heb ondertussen een paar mails gestuurd, die beantwoord werden met mails waarin mij verteld werd dat ik het transportbedrijf maar weer
moest bellen.

En opeens trof ik daar een goede werknemer, die nadat ik het verhaal en de personalia gegeven had ontzettend schrok, zich verontschuldigde
en vroeg of ik een moment had. Na een tijd stilte, waarin hij rondbelde en ze werk deed, kreeg ik van hem te horen dat het inderdaad niet kon zoals dat gegaan was. Hij zou van mijn klacht (die intern dus al bekend was) een speciale klacht maken zodat ik voorrang kreeg of iets dergelijks. Ik kreeg ook te horen dat ik een van de eerste was die de antwoordkaart had teruggestuurd.

Na twee weken werd ik gebeld, dat er een monteur langskwam. ik heb de arme man een kop koffie aangeboden, en gezegd dat ie voor niets is gekomen. Hij hoefde geen koffie.

Na nog een lange tijd gewacht te hebben heb ik nog maar weer een mailtje gestuurd waarin ik zei dat ik er moe van werd dat ik niet degelijk geholpen werd. En dat ik dacht dat KPN me niet verder ging helpen omdat ze dachten dat ik dan vanzelf zou stoppen.

Mogen jullie raden wat ik voor mail terug kreeg:

Onze excuses.
U kunt dit nummer bellen : 0348.......

U kunt wel begrijpen dat je frustratie je dan parten gaat spelen.
Nou vraag ik mij af wat je eraan kunt doen als zoiets gebeurd met jou.
Is er wettelijke bescherming tegen dit soort praktijken? Kun je de gemaakte kosten (&tijd) verhalen op zo'n bedrijf? Na 6 a 7 keer bellen en 4 a 5 mailtjes mag je toch verwachten dat ze het wel op willen lossen?

Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Zoja, hebben jullie uiteindelijk wel een laptop gehad?

Je mag toch verwachten dat KPN, als ze zoiets beloven, ook zorgen dat het bij jou terrechtkomt, en dat je er niet altijd zelf achteraan hoeft te gaan?
Ik ga KPN in ieder geval binnenkort nomineren voor een IJSKOUDE DOUCHE!!!!!!!!!!!!!!

verhoeven53

Re: KPN beloofd wat, maar komt het niet na/ slechte service

Ongelezen bericht door verhoeven53 »

:cry: Dit is 1 van de vele mensen die beloofd zijn dat ze iets zouden krijgen bij b.v, een internetsnelheids verhoging.
Ik heb namelijk dit excact ook zo mogen waarnemen, Je belt naar Hetnet en je wordt net zolang door gestuurd dat je zelf niet meer weet wie je belt. Mij werd beloofd een externe harde schijf te krijgen van 160gb de kleinste ter wereld.
Na 4 keer bellen, kwam ik dus 4 keer binnen een kwartier uit bij de technische dienst die steeds zeiden dat ze niks konden betekenen, ik werd 3x doorverbonden naar een juiste persoon maar kreeg 3x een dode lijn en kon ik me weer vanaf het begin melden bij de receptioniste. steeds wordt je maar een ander nummer aangepraat en uiteindelijk is de cirkel rond en ben je weer voor aan bij de zelfde receptioniste.
Maar ik ben steeds blijven doorgaan net zolang iemand me toch wou helpen, nu beloven ze me dat ik terug wordt gebeld op mijn mobiel, even afwachten dus.

R.Schmidt

Ongelezen bericht door R.Schmidt »

Ook ik heb mij laten verleiden door de laptop actie van KPN.
Ik heb op 08-09-2008 een 2 jarig abonement InternetPlusBellen genomen. De antwoord kaart zat aan mijn bevestigings brief, deze dus direct ingevuld en opgestuurd. Nu maar wachten op de Toshiba laptop.
Na 8 weken maar eens gebeld, en kreeg als antwoord dat had 3 maand na het betalen van de eerste factuur afgestuurd zou worden.
Gisteren 17 februari 2009 nog maar eens gebeld waar mijn laptop toch bleef. Na 37 min. in de wacht te hebben gestaan de verbinding maar verbroken en opnieuw gebeld, en ja hoor wederom in de wacht maar nu maar 20 min. Het aardige meisje van KPN wist mij te vertellen dat de laptop's op zijn, "ja, op is op" zij ze. Waarop ik zij dat ik ik van dit soort actie's niet echt vrolijk wordt. Volgens haar zou ik nog mijn abonement naar beneden kunnen bijstellen zodat ik goedkoper uit zou zijn.
Maar dat wil ik niet, ik wil deze snelheid van internet behouden en een gratis beloofde laptop. Ze kon me alleen nog een adres geven om mijn klacht naat toe te sturen, en wenste mij nog een prettige avond.
Dit alles kan toch niet waar zijn, hier moeten ze toch niet mee weg kunnen komen.

msatimin

Ongelezen bericht door msatimin »

je

msatimin

je

msatimin

Ook ik zit met hetzelfde probleem. Op 15 Sept. 2008 aangemeld voor de aktie. Ben nu 6 mnd en 6 betaalde facturen verder maar nog steeds geen laptop, terwijl ik aan alle voorwaarden en eisen heb voldaan. Antw.kaart zsm opgestuurd, in Dec. maar s gebeld, 0348 nr.gebeld, maar me naam stond nog niet op de lijst. Jan. Kreeg ik te horen dat er geen laptops meer zijn, wat totale onzin is volgens het 0348 nr. Ook hun worden gek gebeld door mensen die nog wachten op hun laptop. Bel regelmatig met de KPN klantenserv. Maar je word van het kastje naar de muur gestuurd. Ben behoorlijk pissig!! Maar weiger op te geven. Wat hieraan te doen?? Radar help!!!

claudia973

Ongelezen bericht door claudia973 »

er is mij exact zelfde overkomen ben ook al maanden met kpn bezig ben het ondertussen ook zo zat dat als ik mijn laptop niet voor woensdag heb wil ik onmiddelijke contract beeindiging.

afgelopen donderdag vertelde ze me dat de laptop vrijdag verstuurd werd.

nou net dat nr gebeld 0348 en je raad al mijn naam en adres is niet bekent.

weer boos gebeld word zo ziek van ze wat kan ik hier aan doen nu.

L. Lettink

Ik voelde mij vandaag alleen en had behoefte aan gezelschap dus belde ik de KPN maar weer eens op...
En waarempel... toen ik ophing wist ik weer meer.
Het schijnt dat de laptops niet meer te leveren zijn, omdat ze er te weinig hadden om aan alle vraag te voldoen. Er is schijnbaar een run geweest op dat abonnement met die laptop aanbieding. (Nu zei KPN mij dat het een op=op actie was, maar dat stond niet op het kaartje vermeld, dus kan dat niet blijven staan in een rechtzaal.)

Nu vertelde de aardige jongeman mij dat ik een klacht kon sturen via brief of internet (niet per telefoon? Okey...ik snap m....schreeuwende mensen :P )
Het adres voor de klacht per brief is:

KPN KLANTENREACTIES
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam

De klacht per internet versturen kan ook:
http://www.kpn.com/klantenservice/meld- ... cht.htm#[0]

Ik ga t zelf per brief doen, want ik had al een keer een electronische klacht ingestuurd, maar daar kreeg ik een afwimpelmailtje voor terug.

Verder zit ik mij net te bedenken dat de oplossing eigenlijk heel simpel is. Als een bedrijf of instelling of particulier een afspraak niet na komt, kun je een deurwaarder inschakelen. Daar zal ik mij eens in verdiepen als ik tijd heb, en als ik een andere oplossing gevonden heb vermeld ik die hier natuurlijk ook zodat iedereen een oplossing krijgt voor het probleem.

M.V.G

Medegedupeerde

claudia973

Ongelezen bericht door claudia973 »

hallo ik wil reageren op laptops op dus niet het magazijn van vervoerder staat vol ermee moet u logipress bellen die weten meer

L. Lettink

Beste mensen, lees mijn geplaatste bericht even bij de andere laptop poll:

kijk bij geplaatste bericht van L. Lettink op 5 maart

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=854901#854901

verhoeven53

Een tip: Neem de moeite en ga rechtstreeks naar primafoon (zo deed ik het), een medewerker dient meteen jou klacht in en binnen 5 dagen wordt je "zeker" terug gebeld. Het probleem wordt opgelost. (bij mij ging het over een gratis harde schijf die maar niet geleverd werd) die kon ondertussen niet meer geleverd worden. Ze gaan nu geld verrekenen met mijn internet en bellen rekening en kan zo een terrabyte gaan kopen ipv 160gb. We zijn benieuwd.

halewijn

Ongelezen bericht door halewijn »

Pfff wat een gezeur, gratis en geld toe en laat me raden; de kwaliteit is natuurlijk ook waardeloos?! Verhoeven53 "160 giga, de kleinste die er is..." tjongjonge wat hebben we er verstand van komen we weer te kort.
Leg mij eens uit wat je gaat doen met 1 terrabyte en hoe je die gaat koelen.

Pannenkoeken!

verhoeven53

Meneer Halewijn begrijpt mij volgens mij niet.
Ik wil helemaal niet zeuren, maar als men van Kpn mij een hardeschijf wil schenken dan wordt ik blij (ik wist niet eens van de aktie).
Maar als men de belofte dan niet nakomt. dan bel ik de helpdesk om te vragen hoe het zit, en als men mij dan steeds maar van het kastje naar de muur stuurt en uiteindelijk 3 keer een dode lijn krijg dan heb je bij mij de kachel aan het branden. Als Kpn mij geen harde schijf beloofd had was dit probleem nooit ontstaan. Wat betreft de gratis geld en kwaliteit en wat hebben we er weer verstand van heeft nergens mee te maken het gaat om het principe, waar dit forum voor bedoeld is.
En ik heb al een terrabyte vol staan. en koelen doe ik in een emmer met water, maar niet heus.

Appelflappen

Gesloten