Hallo
Alvast excuus voor mijn dislectie
Ik ben onlangs verhuisd, en heb een verhuisbericht doorgegeven bij KPN via hun website.
Ik heb netjes een brief gekregen waarin mijn verhuizing werd bevestigd.
Op die datum dat het internet verhuisd werd was er niets gebeurd. Ik wacht nog een dag, ik wacht twee dagen. Kan ja wat vertraging zijn. Maar na een week stuurde ik toch een mailtje vanaf mijn werk.
De klacht werd in behandeling genomen.
Na nog een week nog eens klagen. Ik heb geen telefoon tot mijn beschikking, dus bellen was niet mogelijk.
Ook konden ze mijn probleem aleen maar oplossen als ze via de telefoon met mij konden bellen. Dat is raar. Bij mij zit alles goed aangesloten. Ik heb gekeken op hun webste, en een install menue gevolgd. Aan mij ligt hetniet, ze kunnen het gewoon aansluiten. Ik heb geen mobiel, ik hoef niet altijd berijkbaar te zijn, en ik vind het bespottelijk dat ze ervan uit gaan dat iedereen er een heeft. Als ze mij telefonish willen spreken dan sluiten ze mijn telefoon maar aan.
Inmiddels ben ik 2 maanden Internet en Telefoonloos. Ik heb bij mijn ouders ook al meerdere malen telefonsh contact proberen te leggen, maar dat ging erg moeizaam. Ik werd van de ene collega naar de andere gestuurd, en het speet ze allemaal enorm, maar niemand kon mij vertellen waar het probleem zat, en hoe ze het gingen oplossen. Toen ik toch echt wou weten wat er nu aan de hand was (ik bleef gewoon vriendelijk, maar was gewoon behoorlijk geirriteerd) Vertelde mij zo'n snotneus dat ik even tegen mijn moeder moest gaan zeuren, en gooide de haak erop.
Ik heb nu 2 aangetekende brieven gestuurd, waarin ik vraag wat nu de oorzaak van de storing is, en hoe ze dit willen oplossen, en dat ik mijn geld weer terug wil. Tot op heden is er niet op gereageerd. De volgende stap is de voorbeeldbrief die op deze website staat om mijn contract te ontbinden.
Helaas heb ik ook digitenne, en daar ben ik erg tevereden over. Ziggo was degene die mijn duitse zenders van de buis gooide, dus kabel wil ik niet weer terug, maar digitenne kun je aleen maar krijgen met internet erbij. Als zij het internet niet verbinden, dan is dat toch niet mijn probleem? Ik wil sowieso mijn digitenne niet kwijt.
Ik wil graag weten of kpn ook een afdeling heeft waar mijn klachten wel serieus word genomen
Ook ben ik wnatrouwig geworden tegenover alle andere providers. Ik denk er serieus overna om helemaal geen iternet meer te nemen. Dit kost mij echt teveel energie tijd en geld. Hebben jullie een idee over wie de provider is die het beste met zijn klanten omgaat? Geld maakt me absoluut niet uit. Ik wil gewoon niet weer zo belachelijk behandeld worden.
Groetjes Judith
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN doet niets met mijn klachten en aangetekende brieven
Re: KPN doet niets met mijn klachten en aangetekende brieven
Digitenne kan je ook alleen nemen, ik weet niet wie jou verteld heeft dat dit alleen kan samen met internet. Maar diegene heeft tegen je gelogen.maar digitenne kun je aleen maar krijgen met internet erbij
Dus je kan makkelijk je telefoon en internet opzeggen en digitenne houden.
Dat is heel mooi om te horen. Nu kan ik gerust de contrachtontbindende brief versturen
Tip;
Dyslexie? Ja zelfs dat woord had je fout maar met Firefox en taal correctie zul je minder fouten schrijven en de correctie voorstellen krijgen voor fout geschreven woorden.
Ook de brief naar KPN laten controleren want minder fouten word je beter geholpen.n
Verder vind ik dat je de redelijk lange brief best goed hebt geschreven.
Succes.
Verder;;;;;;
De Digitenne is zowel met tuner en Scart kabel te krijgen als als moduul in nieuwe LCD TV die beter beeld geeft!
Je kunt tot 3 kaarten op 1 abonnement krijgen dus als je zelf apparaten bij koopt betaal je maandelijks niets extra en die €3,50 per maand extra huur heb je dan snel terug.
Ook 2e hands apparaten kun je hiervoor gebruiken....
Liefst een met hard disk en als stuk is grotere schijf mogelijk.
Als je wegens niet leveren de huidige opzeg en elders ADSL probeer te krijgen zit je meestal beter.
Kijk via www.internetten.nl op jou postcode wat mogelijk is voor welke prijs en laat je dan niet misleiden door tijdelijke eerste maanden korting!
Dyslexie? Ja zelfs dat woord had je fout maar met Firefox en taal correctie zul je minder fouten schrijven en de correctie voorstellen krijgen voor fout geschreven woorden.
Ook de brief naar KPN laten controleren want minder fouten word je beter geholpen.n
Verder vind ik dat je de redelijk lange brief best goed hebt geschreven.
Succes.
Verder;;;;;;
De Digitenne is zowel met tuner en Scart kabel te krijgen als als moduul in nieuwe LCD TV die beter beeld geeft!
Je kunt tot 3 kaarten op 1 abonnement krijgen dus als je zelf apparaten bij koopt betaal je maandelijks niets extra en die €3,50 per maand extra huur heb je dan snel terug.
Ook 2e hands apparaten kun je hiervoor gebruiken....
Liefst een met hard disk en als stuk is grotere schijf mogelijk.
Als je wegens niet leveren de huidige opzeg en elders ADSL probeer te krijgen zit je meestal beter.
Kijk via www.internetten.nl op jou postcode wat mogelijk is voor welke prijs en laat je dan niet misleiden door tijdelijke eerste maanden korting!
@ Deetris,
Misschien helpt het als u uw brief richt tot de directeur klantencontact van de KPN.
Zeg kostenloos per direct op omdat KPN na 2 brieven waarin KPN in gebreke is gesteld niet in staat is gebleken een werkende verbinding tot stand te brengen.
Verzoek om teruggave van de abonnements gelden over de maanden waarin betaald heeft zonder dat hier een dienst tegenover stond.
Quote wet:
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
Trek ook uw toestemming tot automatische incasso per direct in.
Dat maakt elke incasso hierna een onterechte incasso. Dan heeft u tot een jaar na datum van incasso de tijd om de geïncasseerde bedragen terug te vorderen.
Misschien helpt het als u uw brief richt tot de directeur klantencontact van de KPN.
Zeg kostenloos per direct op omdat KPN na 2 brieven waarin KPN in gebreke is gesteld niet in staat is gebleken een werkende verbinding tot stand te brengen.
Verzoek om teruggave van de abonnements gelden over de maanden waarin betaald heeft zonder dat hier een dienst tegenover stond.
Quote wet:
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
Trek ook uw toestemming tot automatische incasso per direct in.
Dat maakt elke incasso hierna een onterechte incasso. Dan heeft u tot een jaar na datum van incasso de tijd om de geïncasseerde bedragen terug te vorderen.
Bedankt voor jullie tips, hier heb ik veel aan.
En... ja alle officiele documenten brieven en scripties ed laat ik altijd corrigeren door mijn vriend. Hij is weer super goed in spelling ed. Heel handig Ik zie de fouten gewoon niet. Kan ik niets aan doen.
En... ja alle officiele documenten brieven en scripties ed laat ik altijd corrigeren door mijn vriend. Hij is weer super goed in spelling ed. Heel handig Ik zie de fouten gewoon niet. Kan ik niets aan doen.
In de gedragsregels staat niet dat u hier foutloos Nederlands dient te schrijven.
Uw probleem was duidelijk onder woorden gebracht! Hopelijk kunt u zonder verdere problemen kostenloos opzeggen.
Zou u hier willen melden hoe het afloopt?
Uw probleem was duidelijk onder woorden gebracht! Hopelijk kunt u zonder verdere problemen kostenloos opzeggen.
Zou u hier willen melden hoe het afloopt?