In september 2011 is bij ons de glasvezel kabel aangelegd, ik heb met KPN een afspaak gemaakt om mijn adsl verbinding naar glasvezelverbinding te veranderen, na lange tijd kreeg ik een brief dat er een monteur zou komen en mijn nieuwe mailadres werd mij ook mee gedeeld. Omdat dit een adres was die ik absoluut niet wilde hebben moest alles opnieuw worden aangemaakt wat weer langere tijd koste, plotseling kreeg ik een brief dat volgens afspraak op een door hen bepaalde datum de monteur zou komen (ik had met KPN geen afspraak gemaakt) maar O.K. de brief gaf een beter emailadres aan en door een vergadering af te zeggen kon ik op de afspraak aanwezig zijn. alvorens de monteur binnen kwam moest ik 35 euro betalen (Was gratis monteur) ik heb hem niet betaald omdat de moden nog niet was geleverd er werd direct een nieuwe afspraak gemaakt na 2 weken kreeg ik een modem en monteuren en na 3 weken kwam er weer een modum, inmiddels had ik bij KPN een klacht ingediend dat ik wegens de niet afgesproken komst van de eerste monteur een vergadering had moeten afzeggen die mij 35 euro had gekost, ik kreeg een brief dat ik deze vergoed zou krijgen bij de eerste Nota (brief van 20 oktober 2011) na 3 nota,s en meerdere tel. gesprekken en beloftes van kpn komt het er blijkbaar op neer dat ik zelf schuld ben dat het afgesproken bedrag
niet is verrekend ????(ondanks schriftelijke toezegging) het gesprek liep zo hoog op nadat ik vertelde e.e.a. aan radar voor te leggen dat KPN het gesprek heeft afgekapt door de hoorn neer te leggen
Ik vind het allemaal heel vervelend maar ik wens niet op een dergelijke manier door wie dan ook behandeld te worden en zeker niet door KPN die de een na de andere fout maakt en/of afspraken niet nakomt.
dit is TABOE
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN glasvezel internet en vaste telefonie
Re: KPN glasvezel internet en vaste telefonie
Hoe kom je aan die 35 euro? waar is die van want ik lees net dat je die niet betaald hebt.
Dat Kpn je dat heeft toegezegd moeten ze nakomen, maar met Radar dreigen heeft weinig zin, ze weten dat hier op het forum ook KPN topics zijn , maar geven er geen reactie op.
Stuur ze anders een kopie van je brief.
Dat Kpn je dat heeft toegezegd moeten ze nakomen, maar met Radar dreigen heeft weinig zin, ze weten dat hier op het forum ook KPN topics zijn , maar geven er geen reactie op.
Heb ik gedaan.ciske schreef:Hoe kom je aan die 35 euro? waar is die van want ik lees net dat je die niet betaald hebt.
Ze hebben inmiddels voor de zoveelste keer toegezegd het geld te zullen overmaken, alleen niet hoe en wanneer.
Die 35 euro overleef ik wel, maar mijn vertrouwen is totaal weg zeker op de manier waarop ik behandeld ben.
Ik zit er dan ook over te denken naar een ander over te gaan, alleen moet ik dan weer een nieuw email adres overal rond sturen en ik weet niet of anderen beter zijn.
Bijvoorbeeld lijkt me T mobile wel een goed alternatief. (misschien heeft iemand hier ervaring mee?)
Taboe
Ik zou maar effe afwachten, ook ik zit nog op 35 euro te wachten ,maar dat zal wel goed komen.
Bij anderen moet je opletten, ze lijken goedkoper , maar zijn vaak naadje, heb er helaas ervaring mee.
Bij anderen moet je opletten, ze lijken goedkoper , maar zijn vaak naadje, heb er helaas ervaring mee.