LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kpn Glasvezel
Kpn Glasvezel
Op 7-3-2012 is er een vertegenwoordiger van kpn aan me deur geweest die me gouden bergen heeft belooft.Ik heb aangegeven dat ik ging verhuizen en dat het slecht uit kwam ook vertelt dat er pas een nieuw abonement bij upc had. Nu blijkt dat ik door mijn verhuizing de voordelen niet meer krijgt ook is unuleren gewoon niet meer mogelijk want je tekent gewoon een wurgcontract ik heb uren met kpn aan de telefoon gezeten maar van klantvriendelijkheid en zoeken nara een oplossing hebben ze nog nooit gehoort. ik wil gewoon van mijn contract af met kpn. want wat me gezegt en beloof is klop niet, Ben gewoon onder valse beloftes acoord gegaan met een contract. Ik ben zeer zeker bereid om heel kpn in kwaad daglicht te zetten want ik voel me nog nooit zo bedrogen door een bedrijf als KPN. Mensen trap niet in de gouden bergen van KPN
Re: Kpn Glasvezel
Wat hebben ze u beloofd en wat maken ze daar nu niet van waar?
U geeft in de eerste regel aan dat u geen tijd had en net een nieuw contract had met upc, en toch bent u akkoord gegaan?
En als zij hun beloftes die u neem ik aan zwart op wit heeft, niet nakomen, lijkt ne ontbinden toch niet zo'n probleem?
U geeft in de eerste regel aan dat u geen tijd had en net een nieuw contract had met upc, en toch bent u akkoord gegaan?
En als zij hun beloftes die u neem ik aan zwart op wit heeft, niet nakomen, lijkt ne ontbinden toch niet zo'n probleem?
Vreemd als je net een contract met upc hebt.U geeft in de eerste regel aan dat u geen tijd had en net een nieuw contract had met upc, en toch bent u akkoord gegaan?
In januari 2012 heb ik een contract met KPN glasvezel aangegaan. Vandaag, bijna vier maanden later heb ik nog steeds geen internet en geen telefoon.
De dongen heb ik zelf moeten aanschaffen. Zij zullen de 20 euro verrekenen bij de eerste factuur, is mij verteld.
De KPN monteur is al 3 keer langs geweest, zonder resultaat. Hij adviseert mij zelf met het kabelbedrijf contact op te nemen, ipv dat zij zelf uitzoeken wat er aan de hand is.
Hoe kom ik van het contract met KPN glasvezel af?
Zijn er mensen die dat gelukt is?
De dongen heb ik zelf moeten aanschaffen. Zij zullen de 20 euro verrekenen bij de eerste factuur, is mij verteld.
De KPN monteur is al 3 keer langs geweest, zonder resultaat. Hij adviseert mij zelf met het kabelbedrijf contact op te nemen, ipv dat zij zelf uitzoeken wat er aan de hand is.
Hoe kom ik van het contract met KPN glasvezel af?
Gewoon opzeggen die handel, stuur een aangetekende brief, 30 dagen is de limiet om te leveren , bij jou is het al 4 maanden.Hoe kom ik van het contract met KPN glasvezel af
succes.
-
Ik ben foutief voorgelicht. Na een dikke maand kwam bij mij de aap uit de mouw dat de KPN in mijn woonplaats nog niet leverde, ook niet kon zeggen óf en zoja, wanneer ze überhaupt Glasvezel gingen/konden leveren (na eerst weken Reggefiber te hebben beschuldigd van het nog niet gereed zijn van de aansluiting). Om nog maar te zwijgen over de bureaucratische rompslomp die er aan voorafging. Er lijken grote structurele problemen te zijn bij KPN Glasvezel. Waar ik uiterst tevreden ben geweest over de geleverde diensten in het verleden, heeft de KPN bij mij inmiddels compleet afgedaan.Taigitaip schreef:Hoe kom ik van het contract met KPN glasvezel af?
Ik heb vanwege de onduidelijkheid zonder problemen telefonisch kunnen annuleren. Om vervolgens doodleuk nog een standaardbrief thuisgestuurd te krijgen dat "KPN het jammer vindt mij niet als klant te kunnen behouden". Wat een idioten, KPN kón niet leveren. Eigenlijk heeft KPN het contract opgezegd. Wel bijzonder dat ik dan twee dagen later doodleuk weer reclamemateriaal in mijn brievenbus vindt dat ik KPN Glasvezel kan bestellen, met gratis monteur. Dat bedrijf... ach, laat maar.
Hoe zit het met de artikel 4.2 ?
Artikel 4: Het in dienst stellen en wijzigen van (aanvullende) Diensten
4.1 Indien datgene wat benodigd is voor het in dienst stellen van een Dienst aanwezig en beschikbaar is, wordt de Dienst zo spoedig mogelijk, doch in elk geval binnen één maand na de datum van totstandkoming van de Overeenkomst in dienst gesteld, tenzij anders wordt overeengekomen.
4.2 Indien datgene wat benodigd is voor het in dienst stellen van een Dienst niet aanwezig of beschikbaar is, zal KPN dit aanleggen binnen de termijn die bij de bevestiging van de acceptatie van de aanvraag wordt medegedeeld. De termijn zal niet meer bedragen dan 12 maanden na totstandkoming van de Overeenkomst, tenzij anders wordt overeengekomen.
Heb namelijk al eerder telefonisch opgezegd, maar kreeg een brief met (ongeveer) zo'n zin : "dank voor uw opzegging, binnenkort krijgt u een rekening van 600 euro ... "
Ik schrok heel erg, vandaar dat ik opnieuw me geduldig opstelde en weer een afspraak maakte mei. Nadat er weer de installatie mislukte, war de afspraak begin juli (weer geen resultaat) . En nu stelde de medewerker van de planning om op de 20te te proberen. Mijn geduld is op. De opzegbrief is klaar.
Maar hoe is het met het artikel 4.2 ?
Artikel 4: Het in dienst stellen en wijzigen van (aanvullende) Diensten
4.1 Indien datgene wat benodigd is voor het in dienst stellen van een Dienst aanwezig en beschikbaar is, wordt de Dienst zo spoedig mogelijk, doch in elk geval binnen één maand na de datum van totstandkoming van de Overeenkomst in dienst gesteld, tenzij anders wordt overeengekomen.
4.2 Indien datgene wat benodigd is voor het in dienst stellen van een Dienst niet aanwezig of beschikbaar is, zal KPN dit aanleggen binnen de termijn die bij de bevestiging van de acceptatie van de aanvraag wordt medegedeeld. De termijn zal niet meer bedragen dan 12 maanden na totstandkoming van de Overeenkomst, tenzij anders wordt overeengekomen.
Heb namelijk al eerder telefonisch opgezegd, maar kreeg een brief met (ongeveer) zo'n zin : "dank voor uw opzegging, binnenkort krijgt u een rekening van 600 euro ... "
Ik schrok heel erg, vandaar dat ik opnieuw me geduldig opstelde en weer een afspraak maakte mei. Nadat er weer de installatie mislukte, war de afspraak begin juli (weer geen resultaat) . En nu stelde de medewerker van de planning om op de 20te te proberen. Mijn geduld is op. De opzegbrief is klaar.
Maar hoe is het met het artikel 4.2 ?
-
Geen idee hoe het precies zit met dat artikel, maar als bij het aangaan van de overeenkomst niet duidelijk wordt aangegeven dat datgene benodigd voor het in dienststellen van een Dienst niet aanwezig of beschikbaar is, dan wel dat het aangegeven tijdsbestek niet overeenkomt met hetgeen bij het aangaan van de overeenkomst wordt aangegeven, blijft KPN denk ik wel in gebreke. Daar komt nog bij dat KPN mij, ondanks het feit dat ik er (tevreden) klant was, geen alternatief heeft aangeboden. De door jou aangehaalde artikels zijn sowieso vaag en alleen bedoeld voor KPN zodat het bedrijf zichzelf kan indekken. Want wat is "datgene wat benodigd is voor het in dienst stellen van een Dienst"? Bij mij lag een werkzaam glasvezelnet, doch wegens te weinig klandizie in de directe omgeving wilde KPN nog niet tot levering overgaan.Taigitaip schreef:Hoe zit het met de artikel 4.2 ?