LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kpn sluit zomaar nieuw abonnement af

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Cindy1105

Kpn sluit zomaar nieuw abonnement af

Ongelezen bericht door Cindy1105 »

In december 2009 kregen wij storing met internet en telefoon bij de kpn ik heb toen meerdere malen gebeld en
pas naar een paar weken is het opgelost. 24 Januari hadden wij alweer een storing en toen heb ik gebeld en is het
opgelost. Toen kwam ik erachter dat ze elke maand 5euro teveel afgeschreven en dat bleek voor een service pakket
te zijn waar wij niet zelf om gevraagd hadden. Uiteindelijk zeiden ze dat het goed kwam en dat we ons geld weer zouden
krijgen, dat is ook gebeurd.
Maar door dit alles was ik er flauw van en ik heb dus gelijk gevraagd hoelang de opzegtermijn is, ze zeiden 1maand.
Een paar dagen later heb ik ziggo gebeld om daar heen te gaan met alles en dat kon en zij zouden de opzegging voor
ons doen. Per 26april was het opgezegt. Nu hebben ze van de kpn 360.00 van onze rekening afgeschreven, ik schrok ervan
en ik ben gelijk gaan bellen. Nu blijkt dat toen ik gebeld heb in januari, die mevrouw van de kpn zomaar een nieuw
abonnement heeft afgesloten en die 360.00 euro dus een boete/contractbreuk is en die betaalt moet worden omdat in
hun systeem staat dat ik dat afgesloten heb maar ik heb er ook nooit een brief van gehad, terwijl ik vragen heb gesteld over de opzegging.
Aan de telefoon word je niet vriendelijk geholpen en zeggen ze alleen maar sorry het staat in het systeem dus u
moet gewoon betalen, daar kunnen we niks aan doen.
Ik heb een aangetekende brief gestuurd maar nog geen reactie gehad.
Maar ik vind het te gek voor woorden dat dat zomaar kan.
Als ik ergens heen bel omdat we weer een storing hebben en vragen over een opzeg termijn stel, dat de kpn dus gewoon
een wijzinging erin kan zetten waardoor we nu een dikke boete moeten betalen.
Ik ben toch zeker niet gek dat ik ergens weg wil door die storingen en dan toch maar een nieuw abonnement afsluiten bij de kpn..?? Hoe kom ik hier vanaf ?

crazyme

Re: Kpn sluit zomaar nieuw abonnement af

Ongelezen bericht door crazyme »

Cindy1105 schreef:Hoe kom ik hier vanaf ?
Door het verhaal duidelijk en aangetekend bij KPN neer te leggen.

Blijkbaar heeft u dat gedaan, dus nu is het wachten op antwoord.

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

en ook die 360,00 euro van je eigen rekening terugvorderen, ik ken dat bij KPN , die zeggen iets toe maar het klopt nooit, ik zelf zit nu aan een jaarcontract bij hun vast maar als het jaar om is ben ik er weg. succes!

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Waarschijnlijk heeft men bij het corrigeren van dat servicepakket gewoon het oude contract beëindigd en een nieuw aangemaakt zonder dat pakket.
Dat wordt gezien als een nieuw contract, waardoor je een nieuw jaar aan je broek kreeg.
Althans, dat is wat ik vermoed wat er gebeurd is.

KPN is over het algemeen volkomen onmachtig om een bestaande situatie te corrigeren, men kan alleen annuleren en opnieuw invoeren.
Dan krijg je dit soort problemen.
Aan de telefoon word je niet vriendelijk geholpen en zeggen ze alleen maar sorry het staat in het systeem dus u moet gewoon betalen, daar kunnen we niks aan doen.
Tja, het standaard antwoord van KPN, we kunnen u niet helpen.

Hoe lang is je aangetekende brief al onderweg?

Cindy1105

Ongelezen bericht door Cindy1105 »

Ja zo is het waarschijnlijk gegaan maar dan hadden ze dat moeten vertellen
en ik had ook niet om dat service pakket gevraagd dus nog steeds niet mijn schuld..
en die brief is maandag verstuurd dus kan nog wel even duren voor ik reactie krijg, als ik die al krijg als ik alles zo lees op internet weet ik nog niet of dat wel goed komt..

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Het zal lastig worden, KPN is momenteel de meest belabberde provider die er is.
Maar je weet nooit.

Succes!

Gesloten