LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN wil me iets aansmeren.
KPN wil me iets aansmeren.
Al meer dan 15 jaar maak ik gebruik van de vaste lijn van KPN voor de telefoon. En heb ik geen intresse in andere diensten van hun. Tot vandaag heb ik nog geen telefoon van hun gehad met betrekking tot andere diensten die ze kunnen leveren.
Maar helaas. Dan mag je nog zo lang vaste klant zijn bij KPN, het "bel me niet" register negeren ze omdat dat mag, want je bent immers al klant. En bedankt KPN.
Is er een manier om voorkomen dat ik nog van dit soort telefoontjes krijg?
Maar helaas. Dan mag je nog zo lang vaste klant zijn bij KPN, het "bel me niet" register negeren ze omdat dat mag, want je bent immers al klant. En bedankt KPN.
Is er een manier om voorkomen dat ik nog van dit soort telefoontjes krijg?
Re: KPN wil me iets aansmeren.
AlbertusK
Weet je wel heel zeker, dat je KPN aan de lijn had en niet het ******** bedrijf Pretium?
Maxiem.
Weet je wel heel zeker, dat je KPN aan de lijn had en niet het ******** bedrijf Pretium?
Maxiem.
Re: KPN wil me iets aansmeren.
Ja , de (mannelijke) beller complimenteren met zijn ontzettend sexy stem.Is er een manier om voorkomen dat ik nog van dit soort telefoontjes krijg?
Re: KPN wil me iets aansmeren.
Je zegt dat je nog geen telefoon van ze hebt gehad. Wat is het probleem dan?AlbertusK schreef:Al meer dan 15 jaar maak ik gebruik van de vaste lijn van KPN voor de telefoon. En heb ik geen intresse in andere diensten van hun. Tot vandaag heb ik nog geen telefoon van hun gehad met betrekking tot andere diensten die ze kunnen leveren.
Maar helaas. Dan mag je nog zo lang vaste klant zijn bij KPN, het "bel me niet" register negeren ze omdat dat mag, want je bent immers al klant. En bedankt KPN.
Is er een manier om voorkomen dat ik nog van dit soort telefoontjes krijg?
Re: KPN wil me iets aansmeren.
Bedrijven waar je klant bent mogen je gewoon bellen en aanschrijven daar kan je niks aan doen. Enkel kan je aan deze bedrijven een verzoek doen geen contact meer op te nemen maar de bedrijven waar je zelf klant bent hoeven niet in dat verzoek mee te gaan , staat ook gewoon in de AV dus je had het kunnen weten. Zo werkt marketing nu eenmaal.
Re: KPN wil me iets aansmeren.
GJvdZ
Als je "tussen de regels door leest", dan lees je wel degelijk dat AlbertusK een aquisitietelefoontje over andere diensten van KPN heeft gehad.
Met collegiale groet, Maxiem.
Als je "tussen de regels door leest", dan lees je wel degelijk dat AlbertusK een aquisitietelefoontje over andere diensten van KPN heeft gehad.
Met collegiale groet, Maxiem.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 04 apr 2012 16:16
Re: KPN wil me iets aansmeren.
Heel herkenbaar. Ik heb hetzelfde probleem. Je wordt er ziek van!
Re: KPN wil me iets aansmeren.
zijn jullie collega,s ???MAXIEM schreef:GJvdZ
Als je "tussen de regels door leest", dan lees je wel degelijk dat AlbertusK een aquisitietelefoontje over andere diensten van KPN heeft gehad.
Met collegiale groet, Maxiem.
als klant van KPN mogen ze bellen ondanks : het bel me niet register
Re: KPN wil me iets aansmeren.
als klant van KPN mogen ze bellen ondanks : het bel me niet register
dat is dus maar de vraag of dat wel mag, denk als je er werk van maakt dat het niet mag.