Het is logisch dat je je telefoon niet moet laten zwemmen, het niet verstandig is om in de stromende regen te gaan bellen of je telefoon met een te vochtige doek schoon maakt. Maar ik durf hem na het lezen van alle verhalen nog maar amper aan te raken…
Zijn mijn handen wel goed droog gemaakt na een toilet bezoek? Hoe ga ik dat doen als ik als het vriest iemand moet bellen? Wat als ik per ongeluk ineens heel hard moet hoesten/niezen als ik de batterij er even uit moet halen? Wat als ik een vervelend telefoontje krijg en ineens moet huilen? Als ik mij kapot zweet in de zomer?!
Aan de andere kant is het maar goed dat ik per toeval bij die stickers terecht kom want in de gebruiksaanwijzing reppen ze over geen woord over die stickers behalve dan dat vocht het scherm 'mogelijk' kan beschadigen. Maar ook dat ik mij camera en dergelijke goed schoon moet houden maar nu kan ik mijn favoriete LCD en cameralens doekjes ook niet meer gebruiken?
Misschien heeft mijn mooie telefoon al wel vochtschade opgelopen terwijl ik hem nog nooit buitenshuis heb gebruikt en heb ik al geen garantie meer?!
Kunnen telefoons tegenwoordig echt niks meer hebben? Of valt het allemaal nog wel mee ondanks de vele horror verhalen?