LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mis management KPN

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Arie_O

Mis management KPN

Ongelezen bericht door Arie_O »

Onderstaand verhaal is door mij sterk in gekort.

Uit mijn ISDN tijdperk, had ik de beschikking over 4 nummers.
Bij overstappen IPB aan gegeven dat ik aan één nummer genoeg had.
Ook bij verstappen KPN Internet plus bellen extra, nogmaals aangegeven "telefonisch - naam bekend- "de andere
nummers mogen verdwijnen.
Tot voor kort zijn deze nummers nooit opgevoerd als zijnde extra betalingen.
Wie schets tot mijn verbazing dat bij de rekening overzicht, deze nummers waren opgevoerd als zijnde betaalbaar.
Mijn rekening is daardoor verhoogt met 30 euro extra.
Na 1.5 uur met de helpdesk á 50 cent /min kreeg ik de melding, dat ik maandag maar moest terug bellen.
Omdat deze afdeling nu niet bereikbaar is.
Volgens een e-mail gestuurd, en als antwoord, wat zes weken heeft geduurd, het een en ander is ook via de site te
wijzigen.
Dat werkt in mijn geval dus niet.
Kreeg fout melding.
In de zelfde e-mail stond ook dat er een reactie ticket is aan gemaakt, onder nummer 5347220
Inmiddels 4 maande verder en ongeveer 15 telefoontjes, á 20 minuten, verder situatie ongewijzigd.
En mijn rekeningen komen nog steeds met 30 euro teveel binnen.
Ook op de site is door mij nog steeds niets te wijzigen.
Medewerkers blijven een voor geprogrammeerd verhaaltje afsteken, en als het te moeilijk wordt, dan gaat de telefoon
op de haak.
Al diverse malen mee gemaakt.
Ook harde terug bel afspraken worden niet na gekomen.
Eerste telefonisch contact hier over met kpn dateert van 01-07-2008.
Wees gewaarschuwd voor de administratieve mis management KPN.

gr. Arie

jelle.

Re: Mis management KPN

Ongelezen bericht door jelle. »

Met welke browser probeer je in Mijn KPN de nummers te verwijderen? In Firefox krijg je inderdaad een foutmelding, Internet Explorer zou gewoon moeten werken. Staat er iets lopends bij Order status?

Anders nog eens een e-mail sturen (of via de website) en vermelden dat het wijzigen via Mijn KPN niet lukt. Ergens, let op ik zeg ergens, bij klantenservice kunnen zij dit ook wijzigen (de nummers verwijderen.

Kom je toevallig van Planet? Dat is namelijk wat er bij ons misging: bij de overgang naar KPN IPB met gratis BelOnbeperkt Altijd (wat dus kennelijk voor 1 nummer geldt) werd BelOnbeperkt Altijd ook aangezet voor 3 oude ISDN nummers die we al tijden niet meer hebben gebruikt, á 10 euro per nummer. Inmiddels heb ik de VoordeelOpties zelf terug kunnen zetten naar BelOnbeperkt Weekend (0 euro), ik krijg het alleen niet voor elkaar om het laatste telefoonnummer te verwijderen, waarvoor nu ook 2,50 euro in rekening wordt gebracht.

Arie_O

@ jelle

Bedankt voor je antwoord.

Met Internet Explorer gaat dat ook niet.
Een order status staat inderdaad open, maar dat is ook de reden dat ik al bijna 4 maanden met KPN in discussie ben.
Heb al meer als 15 maal aan de telefoon gehangen.
En allemaal beloven zij , meneer het komt goed.
Zelfs harde terugbel afspraken, worden niet nagekomen.
Tevens worden ook mijn e-mails niet beantwoord.
Op brieven welke ik verstuur krijg ik ook geen respons.
Alleen de hoge rekeningen blijven komen.
Nadeel is dat je nooit de zelfde medewerker aan de lijn krijg.
En inderdaad ik kom van Planet.
Zij hebben inderdaad mijn isdn nummers aangezet.

gr. Arie

jelle.

Enige wat ik dan kan bedenken is naar een Primafoon te gaan en daar een interne klacht (via IMK) in te dienen. De klacht wordt dan opgepakt bij Klantenreacties en de klant wordt teruggebeld.

Succes ermee!

Arie_O

Dinsdag 4 november,

Vandaag ingelogd, en tot mijn stomme verbazing na VIER maanden, waren alle nummers welke overbodig waren, drie stuks, gewist.
Tevens was mijn abonnement goed aangepast.
Hierbij een compliment voor de medewerker van de TD welke ik het laats aan de lijn had.
Een ieder bedankt voor het lezen.

Gr. Arie :o

jelle.

Toevallig heb ik het ook vandaag (gisteren) voor elkaar gekregen om het laatste resterende nummer te verwijderen. Na 2 maanden klopt het abonnement dus ook eindeijk :)

Gesloten