LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] naakt over de schutting bij ziggo

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
bouwvakker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 aug 2009 16:36

naakt over de schutting bij ziggo

Ongelezen bericht door bouwvakker »

Wat een ellende.....
Niet te filmen...
Ik krijg wel vaker post voor de vorige bewoner van dit huis.
Maar pasgeleden werden het rekeningen voor de oude bewoner,en daar stond in dat ze vorig jaar op dit adres een heel pakket hebben aangesloten met internet en tv en bellen.
Nu word ik contant gebeld door incasso plat gegooid met herinneringen van ziggo en alweer incasso s.
Ik heb minimaal 8 brieven retour gestuurd maar geen reactie gehad,en heb daar zelfs het nieuwe adres van die andere bewoner op gezet.
Ze blijven maar sturen.
En het rare is ik weet niet wat ze uitgespookt hebben,maar lag er gister een kaart in de bus dat we geen tv meer konden kijken'
En waarrempel ze hebben hem afgesloten.
Hoe is het mogelijk??????????
Neem ziggo en werk je in de ellende

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: naakt over de schutting bij ziggo

Ongelezen bericht door Guardian72 »

bouwvakker schreef:Wat een ellende.....
Niet te filmen...
Ik krijg wel vaker post voor de vorige bewoner van dit huis.
Maar pasgeleden werden het rekeningen voor de oude bewoner,en daar stond in dat ze vorig jaar op dit adres een heel pakket hebben aangesloten met internet en tv en bellen.
Nu word ik contant gebeld door incasso plat gegooid met herinneringen van ziggo en alweer incasso s.
Ik heb minimaal 8 brieven retour gestuurd maar geen reactie gehad,en heb daar zelfs het nieuwe adres van die andere bewoner op gezet.
Ze blijven maar sturen.
En het rare is ik weet niet wat ze uitgespookt hebben,maar lag er gister een kaart in de bus dat we geen tv meer konden kijken'
En waarrempel ze hebben hem afgesloten.
Hoe is het mogelijk??????????
Neem ziggo en werk je in de ellende
Even een vraag - heb je bevestiging van Ziggo gekregen voor je eigen abonnement? (En deze bewaard) - check deze of je naam en adres er goed op staan.

Als dat wel het geval is, heeft men je ten onrechte afgesloten - en dien je ze te bellen en gelijk te eisen (wel netjes) dat ze je vandaag nog weer aansluiten, en zo niet dat bij incasso van je rekening, je aangifte gaat doen van diefstal (nl. niet leveren door fouten, en wel incasseren...)

Blijf netjes en correct -maar wel 'poot stijf houden' - dit soort bedrijven ,en met name ziggo, heeft de administratie niet goed op orde - en men heeft er een handje van om eigen fouten af te wentelen op gebruikers.

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: naakt over de schutting bij ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

bouwvakker schreef:Wat een ellende.....
Niet te filmen...
Ik krijg wel vaker post voor de vorige bewoner van dit huis.
Maar pasgeleden werden het rekeningen voor de oude bewoner,en daar stond in dat ze vorig jaar op dit adres een heel pakket hebben aangesloten met internet en tv en bellen.
Nu word ik contant gebeld door incasso plat gegooid met herinneringen van ziggo en alweer incasso s.
Ik heb minimaal 8 brieven retour gestuurd maar geen reactie gehad,en heb daar zelfs het nieuwe adres van die andere bewoner op gezet.
Ze blijven maar sturen.
En het rare is ik weet niet wat ze uitgespookt hebben,maar lag er gister een kaart in de bus dat we geen tv meer konden kijken'
En waarrempel ze hebben hem afgesloten.
Hoe is het mogelijk??????????
Neem ziggo en werk je in de ellende
Als u mij een PB stuurt met uw postcode + huisnummer dan ga ik kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Ziggo Webteam Jelle

Gesloten