LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Namaak - Apple - Iphone - Oplichting -
-
Namaak - Apple - Iphone - Oplichting -
Op Marktplaats.nl trof ik een advertentie aan waarbij een originele Apple Iphone werdt aangeboden voor 350 euro excl 30 euro verzendkosten.. Via paypall heb ik dat betaald en kreeg 14 dagen later een NEP Iphone in de bus. Wel had ik intussen een factuur binnen gekregen van www.chinamarketstore.nl waarop ook een naam vermeld stond Peter Langendijk. plus een 06 nummer 06 21 266 766. Toen ik mij melde dat ik een NEP Iphone aangetroffen had werd er verbaast gereageerd. Ik deed toen het voorstel of om mij een echte Iphone te sturen zoals de advertentie vermeldde of om mijn geld terug te storten. Peter zou dat uitzoeken en zsm iets laten horen. Toen kreeg ik een email waarin werd verwezen naar zijn website met daarin o.a. de volgende tekst: "Om teleurstelling te voorkomen hebben wij voor veel opdrachtgevers geïnvesteerd in dubbele aankoop. Hierdoor is de bodem van de geldkist duidelijk zichtbaar geworden. Ook is het financieel afwikkelen van een aantal klachten niet meer mogelijk en in veel gevallen slechts beperkt mogelijk." Verder zijn de advertenties nu verwijdert op Marktplaats. Dit lijkt allemaal op klink klare oplichting. Wat te doen?
-
Re: Namaak - Apple - Iphone - Oplichting -
Hem thuis opzoeken?
adres verwijderd
adres verwijderd
Laatst gewijzigd door gravedigger op 24 dec 2008 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Namaak - Apple - Iphone - Oplichting -
Goed idee. Dank voor de info !!