LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 04 aug 2008 16:00
(on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
Hallo
Ik wil mijn ongenoegen uiten over de bereikbaarheid van de KPN. Sinds drie maanden heb ik een adsl-go abbonnement van de KPN en heb er tot nu toe nog geen gebruik van gemaakt of kunnen maken.
Ik wilde het in laten gaan per 1 augustus, omdat ik dan net in mijn nieuwe huis zou gaan wonen en ook omdat ik nog met een kabelabbonnement zat waar ik niet eerder vanaf kon.
Ik kreeg een bevestiging van de KPN dat de wensdatum 1 augustus goed was, maar kreeg ook de factuur voor de maanden juni en juli. Dit bedrag werd al automatisch afgeschreven van mijn rekening, ook al heb had ik geen gebruik gemaakt van de diensten.
Okë, ik accepteerde dit om van een hoop gezeur af te zijn, totdat de verhuizing kwam. Ik ben komen wonen in een huis waar geen telefoon aansluiting is, iets wat volgens verschillende medewerkers van de 'klantenservice' onmogelijk is. Ik kan het blijven uitleggen, maar wordt alleen maar doorverbonden met andere medewerkers en dat gaat niet zo snel. het is gemiddeld een kwartier wachten voordat je weer een medewerker spreekt en dit à 10 cent per minuut.
Dat loopt dus aardig in de papieren, maar ik ben slim dacht ik en ga bellen vanuit de Primafoon winkel. Na daar vele uren aan de telefoon te hebben doorgebracht is het me nog steeds niet gelukt om een afspraak met een monteur te maken. Je wordt van de één naar de ander doorverbonden en bereikt helemaal niks.
Nu heb ik weer een middag in de winkel doorgebracht, helaas zonder resultaat; jammer want ik kan mijn tijd wel nuttiger gebruiken.
Al met al heb ik nog steeds niks, maar heb ook geen zin meer om nog meer tijd te besteden aan deze 'service' .
Ik heb gezocht of ik de KPN kon mailen, misschien dat het dan lukt, maar helaas bestaat deze mogelijkheid niet.
Ik ben er helemaal klaar mee: Is Het nou zo moeilijk om een monteur langs te sturen?
Het is wel makkelijk om geld van mijn rekening te halen en ook makkelijk om 10 eurocent per minuut te vangen. Zet een paar mensen met een IQ van een bosmier aan de telefoon en incasseren maar.
Weet iemand nog een andere manier om de KPN te bereiken, zodat mijn internet eindelijk "Go" kan gaan, nu mail ik vanaf een ander adres, omdat ik thuis geen internet heb en er wel dik voor betaal.
Gerarda
Ik wil mijn ongenoegen uiten over de bereikbaarheid van de KPN. Sinds drie maanden heb ik een adsl-go abbonnement van de KPN en heb er tot nu toe nog geen gebruik van gemaakt of kunnen maken.
Ik wilde het in laten gaan per 1 augustus, omdat ik dan net in mijn nieuwe huis zou gaan wonen en ook omdat ik nog met een kabelabbonnement zat waar ik niet eerder vanaf kon.
Ik kreeg een bevestiging van de KPN dat de wensdatum 1 augustus goed was, maar kreeg ook de factuur voor de maanden juni en juli. Dit bedrag werd al automatisch afgeschreven van mijn rekening, ook al heb had ik geen gebruik gemaakt van de diensten.
Okë, ik accepteerde dit om van een hoop gezeur af te zijn, totdat de verhuizing kwam. Ik ben komen wonen in een huis waar geen telefoon aansluiting is, iets wat volgens verschillende medewerkers van de 'klantenservice' onmogelijk is. Ik kan het blijven uitleggen, maar wordt alleen maar doorverbonden met andere medewerkers en dat gaat niet zo snel. het is gemiddeld een kwartier wachten voordat je weer een medewerker spreekt en dit à 10 cent per minuut.
Dat loopt dus aardig in de papieren, maar ik ben slim dacht ik en ga bellen vanuit de Primafoon winkel. Na daar vele uren aan de telefoon te hebben doorgebracht is het me nog steeds niet gelukt om een afspraak met een monteur te maken. Je wordt van de één naar de ander doorverbonden en bereikt helemaal niks.
Nu heb ik weer een middag in de winkel doorgebracht, helaas zonder resultaat; jammer want ik kan mijn tijd wel nuttiger gebruiken.
Al met al heb ik nog steeds niks, maar heb ook geen zin meer om nog meer tijd te besteden aan deze 'service' .
Ik heb gezocht of ik de KPN kon mailen, misschien dat het dan lukt, maar helaas bestaat deze mogelijkheid niet.
Ik ben er helemaal klaar mee: Is Het nou zo moeilijk om een monteur langs te sturen?
Het is wel makkelijk om geld van mijn rekening te halen en ook makkelijk om 10 eurocent per minuut te vangen. Zet een paar mensen met een IQ van een bosmier aan de telefoon en incasseren maar.
Weet iemand nog een andere manier om de KPN te bereiken, zodat mijn internet eindelijk "Go" kan gaan, nu mail ik vanaf een ander adres, omdat ik thuis geen internet heb en er wel dik voor betaal.
Gerarda
Re: (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
Beschouw het als een storing en bel uitsluitend de storingsdienst hierover, 0800-0407 (gratis), en leg uit dat je internetverbinding niet werkt, en vraag zo nodig naar de 2de lijn daar zitten de echte techneuten.
Je kan kpn op volgend e-mail adres bereiken voor problemen met internetplus bellen [email protected]
succes.
Je kan kpn op volgend e-mail adres bereiken voor problemen met internetplus bellen [email protected]
succes.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 04 aug 2008 16:00
Re: (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
Vandaag weer gebeld en HOERA!! binnen tien minuten geregeld. Maar één persoon aan de telefoon gehad die gelijk begreep wat ik bedoelde.
Ongelooflijk......................Inderdaad ongelooflijk, want ik zou binnen vier uur terug gebeld worden, nu ben ik 14 uur verder, maar tot nu toe niks meer gehoord.
Het was even een triomfantelijk moment, eindelijk gelukt.........dus niet.
Morgen ga ik weer verder...........
Wordt vervolgd
Ongelooflijk......................Inderdaad ongelooflijk, want ik zou binnen vier uur terug gebeld worden, nu ben ik 14 uur verder, maar tot nu toe niks meer gehoord.
Het was even een triomfantelijk moment, eindelijk gelukt.........dus niet.
Morgen ga ik weer verder...........
Wordt vervolgd
Re: (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
Terugbellen volgens afspraak lijkt moeilijk te zijn voor providers. Jammer.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 04 aug 2008 16:00
Re: (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
Weer een dag voorbij, vandaag 28 minuten gebeld met de KPN. Ja, ik ga het bijhouden, misschien kan ik ergens de telefoonkosten declareren
Ik sprak een vriendelijke jongeman die mij scheen te begrijpen, helaas kon hij niks voor me doen. Hij zou een interne mail sturen naar de terugbelafdeling. En dan wordt ik teruggebeld, maar dat kan wel enige tijd duren, In ieder gevel een werkweek en mogelijk nog langer.
\
Is het nou zo moeilijk om een monteur te bestellen??
Ik bel niet meer, heb het geld van de automatische incasso terug laten storten en wacht nu op een reactie van de KPN.
Ondertussen zal ik op zoek gaan naar een andere provider.
Ik sprak een vriendelijke jongeman die mij scheen te begrijpen, helaas kon hij niks voor me doen. Hij zou een interne mail sturen naar de terugbelafdeling. En dan wordt ik teruggebeld, maar dat kan wel enige tijd duren, In ieder gevel een werkweek en mogelijk nog langer.
\
Is het nou zo moeilijk om een monteur te bestellen??
Ik bel niet meer, heb het geld van de automatische incasso terug laten storten en wacht nu op een reactie van de KPN.
Ondertussen zal ik op zoek gaan naar een andere provider.
Re: (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
incasso's terugstorten op dit moment is onverstandig. De prov. helpt dan al helemaal niet en leidt alleen tot inschakelen incassobureau.
Re: (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
Hallo.
Ik heb ook al veel gebeld om Eigen Site & Mail van KPN voor elkaar te krijgen. Al 4 weken. Had op ongeveer 9 juli al voor elkaar moeten zijn volgens KPN. Alle belkosten die je maakt kun je per brief declareren op het volgende adres:
KPN Klantenreacties
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam
Gewoon doen. Ze moeten het maar eens weten dat een telefoonlijn van een Helpdesk gratis moet kunnen zijn. Dan zijn ze ook van al die declaraties af of niet dan.
Succes er mee.
Ik heb ook al veel gebeld om Eigen Site & Mail van KPN voor elkaar te krijgen. Al 4 weken. Had op ongeveer 9 juli al voor elkaar moeten zijn volgens KPN. Alle belkosten die je maakt kun je per brief declareren op het volgende adres:
KPN Klantenreacties
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam
Gewoon doen. Ze moeten het maar eens weten dat een telefoonlijn van een Helpdesk gratis moet kunnen zijn. Dan zijn ze ook van al die declaraties af of niet dan.
Succes er mee.
Re: (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
Heeft u in de AV gelezen wat KPN geregeld heeft m.b.t. kosten helpdesk restitueren?
Staat daar b.v. dat deze kosten voor de klant zijn heeft het geen zin om een aangetekende brief te sturen.
Staat daar b.v. dat deze kosten voor de klant zijn heeft het geen zin om een aangetekende brief te sturen.
Re: (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
De medewerker die ik gesproken heb aan de telefoon vandaag heeft dit aan mij medegedeeld. Ik ga er vanuit dat hij niet zomaar wat loopt te roepen. Als de fout bij hun ligt zullen hun ook de onkosten moeten vergoeden. Anders moet je zelf even de AV door lezen.
Re: (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
Of zij de kosten van de helpdesk vergoeden is maar zeer de vraag. Over het algemeen draait de klant op voor de kosten van de Helpdesk, ongeacht bij wie de fout ligt en is dit helaas een leuke bijverdienste voor de diverse providers. U kunt daarover lezen in de A.V. - of niet, wat u wilt.
Re: (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
Ze zeggen maar wat bij KPN. De helpdesk a 1 euro 50 gebeld om abonnement om te zetten. Ja hoor , geen probleem, u krijgt een mail ter bevestiging. Niets gehoord. Een e-mail gestuurd, geen reactie op de bevestiging na, een klacht gestuurd weer een bevestiging en geen reactie verder.
Het is toch een grote schande, ze willen klanten KWIJT bij KPN.
Dat is ze ook gelukt, GEGROET KPN.
KPN SLUIT JE AAN, HA, HA ........ VERVOLGENS ZIJN ZE NIET MEER THUIS!!
GA ZO DOOR KPN, da klanten sluiten jullie straks wel af want die lopen allemaal WEG met deze mentaliteit !
Het is toch een grote schande, ze willen klanten KWIJT bij KPN.
Dat is ze ook gelukt, GEGROET KPN.
KPN SLUIT JE AAN, HA, HA ........ VERVOLGENS ZIJN ZE NIET MEER THUIS!!
GA ZO DOOR KPN, da klanten sluiten jullie straks wel af want die lopen allemaal WEG met deze mentaliteit !
Re: (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
U hoort een schriftelijke bevestiging einde contract te ontvangen.
Dochteronderneming Telfort neemt eigen e-mails niet serieus. Zie "Telfort maakt fout op fout" onder Internetproviders.
Dien een klacht in via site KPN en deel hen mee dat u staat op een schriftelijke bevestiging einde contract binnen 14 dagen, anders dient u een klacht hierover in bij Consuwijzer.nl
Consuwijzer + klacht:
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht
Het wordt tijd dat de internetproviders hun klanten serieus nemen en de procedures netjes afhandelen.
Dochteronderneming Telfort neemt eigen e-mails niet serieus. Zie "Telfort maakt fout op fout" onder Internetproviders.
Dien een klacht in via site KPN en deel hen mee dat u staat op een schriftelijke bevestiging einde contract binnen 14 dagen, anders dient u een klacht hierover in bij Consuwijzer.nl
Consuwijzer + klacht:
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht
Het wordt tijd dat de internetproviders hun klanten serieus nemen en de procedures netjes afhandelen.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 04 aug 2008 16:00
Re: (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
Hier ben ik weer en nog steeds geen internetaansluiting in mijn huis.
Een update van mijn pogingen om een monteur en een internetaansluiting in mijn huis te krijgen.
HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN??????
En zo ging het verder:
Vorige week woensdag werd ik eindelijk teruggebeld door de klantenservice van de KPN, ik heb mijn probleem uitgelegd en deze dame kon me niet helpen, maar wel doorverbinden, gelijktijdig zou ze een notitie naar degene sturen naar wie ik werd doorverbonden. Na ruim twintig minuten wachten had ik de volgende aan de lijn, waar ik opnieuw mijn verhaal kon vertellen want de interne notitie was niet aangekomen ( volgens mij was de postduif verdwaald). Helaas kon deze persoon mij niet verder helpen, waarna ik opnieuw werd doorverbonden. Weer ruim een kwartier wachten en helaas kon deze persoon me ook niet verder helpen.
Ook nu zou ik weer doorverbonden worden, waarna ik toch enigszins geïrriteerd raakte en vroeg waar het probleem lag. IK WIL ALLEEN EEN MONTEUR VOOR EEN ADSL AANSLUITING
Geduldig wachtend kreeg ik weer de volgende aan de telefoon en zowaar deze kon voor mij na vele vragen een afspraak met een monteur regelen. Ik heb ruim een uur en drie kwartier aan de telefoon gezeten, alleen om een afspraak met een monteur te kunnen maken.
De monteur zou dan vandaag komen, de afspraak stond voor de middag. Ik allang blij dat ik eindelijk zover was gekomen en heb een vrije middag geregeld. U begrijpt het al, niks en niemand gezien. Zelfs geen telefoontje om het af te zeggen. SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!
Wanneer sluit de KPN mij aan?? Ik heb de moed opgegeven.
Een update van mijn pogingen om een monteur en een internetaansluiting in mijn huis te krijgen.
HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN??????
En zo ging het verder:
Vorige week woensdag werd ik eindelijk teruggebeld door de klantenservice van de KPN, ik heb mijn probleem uitgelegd en deze dame kon me niet helpen, maar wel doorverbinden, gelijktijdig zou ze een notitie naar degene sturen naar wie ik werd doorverbonden. Na ruim twintig minuten wachten had ik de volgende aan de lijn, waar ik opnieuw mijn verhaal kon vertellen want de interne notitie was niet aangekomen ( volgens mij was de postduif verdwaald). Helaas kon deze persoon mij niet verder helpen, waarna ik opnieuw werd doorverbonden. Weer ruim een kwartier wachten en helaas kon deze persoon me ook niet verder helpen.
Ook nu zou ik weer doorverbonden worden, waarna ik toch enigszins geïrriteerd raakte en vroeg waar het probleem lag. IK WIL ALLEEN EEN MONTEUR VOOR EEN ADSL AANSLUITING
Geduldig wachtend kreeg ik weer de volgende aan de telefoon en zowaar deze kon voor mij na vele vragen een afspraak met een monteur regelen. Ik heb ruim een uur en drie kwartier aan de telefoon gezeten, alleen om een afspraak met een monteur te kunnen maken.
De monteur zou dan vandaag komen, de afspraak stond voor de middag. Ik allang blij dat ik eindelijk zover was gekomen en heb een vrije middag geregeld. U begrijpt het al, niks en niemand gezien. Zelfs geen telefoontje om het af te zeggen. SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!
Wanneer sluit de KPN mij aan?? Ik heb de moed opgegeven.
Re: (on)Bereikbaarheid en klant(on)vriendelijkheid bij KPN
Ik heb bij KPN interactieve tv + internet besteld. Op 5 augustus heb ik het pakket binnen gekregen. Per 1 september zou mijn abonnement ingaan. Als service kon ik gratis installatie krijgen. Ik heb begin augustus gebeld. Dit was te ver van tevoren voor een afspraak. Het advies was om eind augustus terug te bellen voor een afspraak.
Maandag 25 augustus heb ik gebeld. Ik zou binnen 4 uur worden terug gebeld voor een afspraak. Dit is niet gebeurd.
Dinsdag 26 augustus heb ik weer gebeld. Ik zou z.s.m worden teruggebeld.
Donderdag 28 augustus was ik nog niet gebeld. Ik heb een bezoek gebracht aan de primafoon in Heerenveen. Ik moest weer bellen. Ik zou weer binnen 4 uur worden terug gebeld.
Vrijdag 29 augustus heb ik weer gebeld. Dit keer, na enig aandringen kon ik opeens direct een afspraak maken en wel voor 10 september.
Mijn contract gaat 1 september in.
In totaal heb ik dus ongeveer 5 keer gebeld, 10 cent per minuut. Ik ben ongeveer 1 uur aan de lijn geweest. De eerste 4 mensen met wie ik sprak konden geen afspraak voor me maken. Op vrijdag 29 augustus heb ik met dezelfde afdeling gebeld en kon er opeens wel een afspraak worden gemaakt. Dit is toch erg vreemd!
Het excuus was dat het momenteel erg druk is. Ik vind de kpn klantenservice erg slecht. Je wordt lang in de wacht gezet en afspraken worden niet nagekomen.
Maandag 25 augustus heb ik gebeld. Ik zou binnen 4 uur worden terug gebeld voor een afspraak. Dit is niet gebeurd.
Dinsdag 26 augustus heb ik weer gebeld. Ik zou z.s.m worden teruggebeld.
Donderdag 28 augustus was ik nog niet gebeld. Ik heb een bezoek gebracht aan de primafoon in Heerenveen. Ik moest weer bellen. Ik zou weer binnen 4 uur worden terug gebeld.
Vrijdag 29 augustus heb ik weer gebeld. Dit keer, na enig aandringen kon ik opeens direct een afspraak maken en wel voor 10 september.
Mijn contract gaat 1 september in.
In totaal heb ik dus ongeveer 5 keer gebeld, 10 cent per minuut. Ik ben ongeveer 1 uur aan de lijn geweest. De eerste 4 mensen met wie ik sprak konden geen afspraak voor me maken. Op vrijdag 29 augustus heb ik met dezelfde afdeling gebeld en kon er opeens wel een afspraak worden gemaakt. Dit is toch erg vreemd!
Het excuus was dat het momenteel erg druk is. Ik vind de kpn klantenservice erg slecht. Je wordt lang in de wacht gezet en afspraken worden niet nagekomen.