aggierobben schreef:de zoveelste poging om hulp maar eens.
we zijn nu bijna 9 maanden verder en nog is er geen oplossing van alle ellende met cd.
opzeggen gaat niet want ze houden me aan t contrat vast.
ik vindt dit onacceptabel
allerlei storing ,netjes betalen,halmark weg inmiddels,geen nieuwe zener er voor in de plaats.
ik ben het zat en wil per direct m,n abonnement beeindigen.
een oplossing komt er toch niet
hoe moet ik dit doen?
ik wil niet betalen voor iets wat niet deugd
alle klachten zijn nooit verholpen en er is zelfs helemaal niet op gereageerd
kan ik dit nu zo per direct beeindigen aangezien ze me niet helpen na al die maanden?
Je bent toch agathaklazina, waarom heb je een nieuw account aangemaakt?
Heb je destijds met CDS Webcare Team contact opgenomen ?
Nou ik heb sinds november een alles in 1 van cd maar heb er diepe spijt van.
De eerste twee maanden ging het goed en sinds februari begon het gedonder.
Elke keer klapte ik van het internet af als ik een website wou openen. Bellen ging ook amper maar naar de helpdesk bellen wou even. De helpdesk belde netjes weer op mijn mobiel en die zei ik hoor het al uw modem is stuk. U word weer gebeld en dan word er een nieuwe modem naar u opgestuurd.
De volgende dag leek de lijn stabiel te zijn maar er werd niet weer gebeld. Ik knalde kort erna weer van het internet. Dus weer bellen en het probleem werd naar kpn geschoven. Tevens werd er gezegd wij sturen niet zomaar een nieuwe modem op. Dit verhaal herhaalt zich een keer of 10 tot kpn de lijn kwam controleren. Die goede man zei jouw modem is kapot want aan de lijn mankeert niks.
Daar kwam eindelijk de nieuwe modem, tot hij een paar dagen later er weer uit knalde. Weer bellen en toen was de oorzaak een firmware die ze hadden uitgevoerd, dus werd weer terug gedraaid en dan kon ik weer gewoon het net op.
Gisteren kom ik beneden en zie dat ik geen internet meer heb. Ik reset de modem en nog geen internet. Dus ik bellen met mijn mobiel naar cd en wat zegt die man, wij sturen u een nieuwe modem op. Mijn reactie alweer, en dat deden jullie niet zomaar. Meneer u geeft aan dat uw modem stuk is, nee ik gaf aan dat ik geen internet meer had.
Ik zou terug gebeld worden maar dit gebeurd niet en nu 24 uur verder ben ik niks opgeschoten. Ik ga contract breuk doen en als ze hier niet aan mee werken zal ik de betalingen blokkeren en dan laat ik het aan de rechter over.
voor mij geen cd meer, televisie ok maar de rest troep