LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterecht afschrijven van geld door Ziggo

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
joedelta
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 dec 2009 20:32

Onterecht afschrijven van geld door Ziggo

Ongelezen bericht door joedelta »

Wat een vreselijk bedrijf zeg, dat Ziggo.

Ze schrijven eerst geld van je rekening voor een abonnement dat niet van jou is en vervolgens mag je een kapitaal spenderen aan telefoontjes naar de klantenservice, die vaak slecht bereikbaar is (vragen over facturen/betalingen kan alleen overdag, ook al is de klantenservice tot 22.00 uur open). Als je dan iemand aan de lijn hebt, moet je steeds weer het hele verhaal doen. Steeds weten ze van niets en willen ze je ook niet geloven. Uiteindelijk na 6 maanden leek ik dan doorgedrongen te zijn; boeken ze maar een deel van het geld terug..... :evil:

Op online ingediende vragen/klachten/verzoeken reageren ze overigens helemaal niet, maar die ervaring heb ik bij veel bedrijven; vooral als je nog geld van ze krijgt (ervaring met KPN en NUON).

Moedeloos wordt je er van.

alfatrion
Berichten: 22127
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Onterecht afschrijven van geld door Ziggo

Ongelezen bericht door alfatrion »

Twee tips:
1. Handel klachten af met één brief, waar je een reactie opvraagt. Zo heb je bewijs en ben je goedkoop uit.
2. Laat de bank gewoon het bedrag terug boeken.
Optioneel 3: Doe aangifte van diefstal.

stofzuigertje

Re: Onterecht afschrijven van geld door Ziggo

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je geen contract hebt kun je beter via Uw bank dit laten Storneren, en eventueel bij 2e keer afboeken permanent blokkeren.

Dit is snel en gratis binnen 6 weken na afboeking (internet banklieren...) of 6 weken bij afschriften ontvangen.

U hoeft dus niet op zoek naar dure 0900 nummers en lang wachten.

Gesloten