LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzegging canal digitaal

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Charmedwitch
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 apr 2008 00:08

Opzegging canal digitaal

Ongelezen bericht door Charmedwitch »

Ik heb in juni canal digitaal opgezegt het zou 1 aug 2009 beeindigd worden,nu bleek dat er weer was afgeboekt 39,95 dus ik gebeld blijkt dat ik een tegoed had staan van € 183,40 dus ik vroeg aan de medewerkster waarom ze mij daarover niet hadden in gelicht...nee dat doen ze niet. Zij heeft mij toegezegt dat was op 14 augustus dat het bedrag eind van de maand zou worden terug gestort.
Ik heb net gebeld met canal digitaal en na werkelijk waar 25 minuten wachten :evil: kreeg ik een medewerker aan de lijn die mij vertelde dat het elkaar gekruist had die mededeling en dat het NU PAS EIND SEPTEMBER retour word gestort lekker weer een maand rente trekken als ze dat bij alle klanten doen kan ik ook een bedrijf in stand houden..
Dit moet toch niet mogelijk zijn...ik wil gewoon NU mijn eigen geld terug..wat kan ik hier nu aan doen.

stofzuigertje

Re: Opzegging canal digitaal

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Na opzeggen kunt U later onterecht afgeboekte ook via Uw bank Storneren!
Dan zien ze dat ook wel en hoeven ze U niet terug te betalen.
Dat U belde, geen bewijs en nog 0900 kosten ook?

Zou ik nooit doen, mailen is gratis en niet wachten en meestal betere antwoorden mits je klantnummer en/of kaartnummer ook vermelde.

Ook onder zoeken kun je veel over deze vinden... dus probeer eens de oude te vinden en lees daar eens.

Gesloten