LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overstapservice XS4ALL
overstapservice XS4ALL
Hallo,
Ik ben overgestapt van ziggo naar xs4all. Bij het aanvragen van deze overstap heb ik aangegeven dat ik gebruik wil maken van de aangeboden overstapservice.
Wat blijkt mijn abonnement bij ziggo is helemaal niet stop gezet, waardoor ik nu met drie maandrekeningen zit van een abonnement die allang stop gezet had moeten worden door xs4all (heb dit nu zelf gedaan)
Dus ik neem contact op met xs4all en eis een vergoeding voor die dubbele rekeningen. Ik heb dit namelijk aan hun uitbesteed. Krijg ik een mail terug met de mededeling dat ik geen gebruik van de service heb gemaakt.... Dit is dus wel zo, maar ik heb hier geen bewijs van enkel een mail dat mijn aanvraag voor het internet/tv/bellen pakket in behandeling is.
Hoe ga ik hier nu mee om?? Ik weet 100% zeker dat ik wel gebruik heb gemaakt van de overstap service!!
Met vriendelijke groet,
Rick
Ik ben overgestapt van ziggo naar xs4all. Bij het aanvragen van deze overstap heb ik aangegeven dat ik gebruik wil maken van de aangeboden overstapservice.
Wat blijkt mijn abonnement bij ziggo is helemaal niet stop gezet, waardoor ik nu met drie maandrekeningen zit van een abonnement die allang stop gezet had moeten worden door xs4all (heb dit nu zelf gedaan)
Dus ik neem contact op met xs4all en eis een vergoeding voor die dubbele rekeningen. Ik heb dit namelijk aan hun uitbesteed. Krijg ik een mail terug met de mededeling dat ik geen gebruik van de service heb gemaakt.... Dit is dus wel zo, maar ik heb hier geen bewijs van enkel een mail dat mijn aanvraag voor het internet/tv/bellen pakket in behandeling is.
Hoe ga ik hier nu mee om?? Ik weet 100% zeker dat ik wel gebruik heb gemaakt van de overstap service!!
Met vriendelijke groet,
Rick
-
Re: overstapservice XS4ALL
Wanneer er gebruik wordt gemaakt van de overstapservice staat dit vermeld in de bevestiging, staat dit er niet in is er geen gebruik van gemaakt en zit u helaas met dubbele kosten.
Balen, maar denk dat je er aan vast zit, snap ook niet dat mensen vertrouwen in die overstapservice hebben , vaak gaat het mis.
Suzanne 326 schreef:Wanneer er gebruik wordt gemaakt van de overstapservice staat dit vermeld in de bevestiging, staat dit er niet in is er geen gebruik van gemaakt en zit u helaas met dubbele kosten.
Vaak gaat het mis met overstappen,vandaar dat je beter tot vergelijk met je huidige provider kunt trachten te komen ipv allerlij dreigementen op de provider los te laten oa:
move overstappen advocaten rechtswinkels cs etc etc
Onzin Henri, je moet gewoon zelf opzeggen en het niet aan een overstapservice overlaten.vandaar dat je beter tot vergelijk met je huidige provider kunt trachten te komen
Niet met Tennis eens, ik maak nergens gebruik van aangezien ik met de providers tot een vergelijk kan komen zonder gebruik making van overdreven middelen(advocaat rechtshulp juridische bijstand etc etc)ciske schreef:Onzin Henri, je moet gewoon zelf opzeggen en het niet aan een overstapservice overlaten.vandaar dat je beter tot vergelijk met je huidige provider kunt trachten te komen
Ik ben al verschillende malen over gestapt van provider.
Wat je moet doen alles schriftelijk bevestigen, en eventueel alle telefoon gesprekken op nemen.
Tot nu nog geen problemen gehad met overstappen.
gr. Arie
Wat je moet doen alles schriftelijk bevestigen, en eventueel alle telefoon gesprekken op nemen.
gr. Arie
Arie_O schreef:Ik ben al verschillende malen over gestapt van provider.
gr. Arie
precies
Arie_O schreef:Ik ben al verschillende malen over gestapt van provider.
Wat je moet doen alles schriftelijk bevestigen, en eventueel alle telefoon gesprekken op nemen.Tot nu nog geen problemen gehad met overstappen.
gr. Arie
Aangetekend schriftelijk bevestigen is duidelijk, een eerste vereiste.
Bandopnames maken ? , hoeveel mensen kunnen dat ????
iedereen bedankt voor de reacties..
is meteen ook de laatste keer dat ik gebruik maak van overstap service, want is niet alleen bij xs4all verkeerd gegaan bij deze verhuizing... alleen wel de enige die me veel geld kost.
gr,
rick
is meteen ook de laatste keer dat ik gebruik maak van overstap service, want is niet alleen bij xs4all verkeerd gegaan bij deze verhuizing... alleen wel de enige die me veel geld kost.
gr,
rick