Amai, vind dit allemaal wel heel schokkend om te lezen.
Ik was op relatieplanet, en deed een berichtje naar ene subwaylover.
Ik ben daar op in gegaan, en er stond dat ze wat voorzichtig is geworden, en nu dus een sms box heeft geopend.
Ik moest toen SMS DP DAANTJE naar 7478 sms'en.
Kost 150 pob, iedere keer als ik dan een berichtje krijg 2x 150 pob.
Dus mijn eerste berichtje gestuurd, en daarna kreeg ik meteen(5sec) later een sms terug.
Toen hele gesprekken over van alles en nog wat.
En ik krijg eens per avond dus van haar een (gratis bericht), snap dit
ook al niet.
Dus vraag om haar gsm nr, krijg ik allemaal *****, en zie niet haar nr.
Heb haar dus ook gevraagd of ze haar nr naar mijn e-mail wil zenden, maar dan krijg ik een berichtje terug van dat haar mac-book kapot is, en dus geen mail kan schrijven.
Nu 240 berichtjes later, en 300 euro armer, ben ik er achter gekomen dat ik er dus gewoon er in gestonken ben, en ga haar dat zo even vertellen.
Vind het heel stom van mezelf, maar verlang al zo lang naar een lieve vrouw.
alee, moest dit even kwijt, kan niet meer zeggen dan pas goed op, en begin er dus nooit aan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pas op sms 7478 dp daantje
Re: pas op sms 7478 dp daantje
Zo heb net die bitch het even verteld.
heb dp uit naar 7478 gestuurd, en kreeg een sms terug, van wanneer ik geen berichtje meer zou zenden, ook niets meer van deze dienst zou horen.
zou ée'n ding nog wel graag willen weten,
Voor wat doen deze mensen dit, kunnen ze hier geld mee verdienen ofzow.
heb dp uit naar 7478 gestuurd, en kreeg een sms terug, van wanneer ik geen berichtje meer zou zenden, ook niets meer van deze dienst zou horen.
zou ée'n ding nog wel graag willen weten,
Voor wat doen deze mensen dit, kunnen ze hier geld mee verdienen ofzow.
Ik ga geen oordeel geven over het feit dat je een paar 100 sms'jes gestuurd hebt tegen hoge kosten, liefde maakt soms blind en beschouw het maar als een leerschool.Geplaatst op 23 Mei 2009 10:11 door fritsr
Nu 240 berichtjes later, en 300 euro armer, ben ik er achter gekomen dat ik er dus gewoon er in gestonken ben, en ga haar dat zo even vertellen.
Vind het heel stom van mezelf, maar verlang al zo lang naar een lieve vrouw.
Inderdaad, een flink deel van de door jou betaalde €300.- gaat naar die persoon.Voor wat doen deze mensen dit, kunnen ze hier geld mee verdienen ofzow.
Dat kan net zo goed een vent zijn hoor, is namelijk heel goed mogelijk in die business.Zo heb net die bitch het even verteld.
Succes met zoeken gewenst van Jor.
-
Ze blijven bezig Sms niet naar dat nummer7478, want dat is echt allemaal FAKE!!!!
alle sms diensten zijn onbetrouwbaar en gericht op je geld en verder niets.
ik ben er helaas zelf in getrapt via 7478 en heb het achterhaald dat
ze alleen maar je geld van je aftroggelen en je nooit maar dan ook nooit
te daten gaat.
als je een e-mail krijg dat je naar een smsje moet sturen naar 7478 dus
4 cijfer sms nummer is altijd fake
heb even wat zoekwerk gedaan en van 7478 zijn dit de fakers dus zijn ze super NEP
DE NEP LIJST IS :
fake is SMS SC naar 7478 DUS FAKE
fake is sms PM naar 7478 dus Fake
fake is sms EBB naar 7478 dus Nep
ook nep is sms Star naar 7478 duss nep
deze ook nep SMS ERO naar 7478 dus FAKE
is ook FAKE SMS TXT naar 7478 deze ook Fout
is ook FAKE SMS SL naar 7478 NEP
is ook FAKE SMS MF naar 7478 NEP
is ook FAKE SMS DL naar 7478 Fake
is ook FAKE SMS kk naar 7478 FAKE
is ook FAKE SMS VF naar 7478 nep
is ook FAKE SMS SF naar 7478 FAKE
is ook FAKE SMS MS naar 7478 FAKE
is ook FAKE SMS WB naar 7478 FAKE
is ook FAKE SMS nl naar 7478 FAKE
is ook FAKE SMS VF naar 7478 FAKE
is ook FAKE SMS MS naar 7478 fake
JE MOET STOP STUREN NAAR 7478 DAN BEN JE VAN DEZE ELLENDE AF EN KAN JE ZELF EEN
ECHTE DATE GAAN ZOEKEN IPV DAT ZE JE ARM MAKEN !!!!!!!
Lees voor meer info hoe ze dat allemaal doen op de FAKERSLIJST.NL
Kan je meer info krijgen over deze praktijken.
alle sms diensten zijn onbetrouwbaar en gericht op je geld en verder niets.
ik ben er helaas zelf in getrapt via 7478 en heb het achterhaald dat
ze alleen maar je geld van je aftroggelen en je nooit maar dan ook nooit
te daten gaat.
als je een e-mail krijg dat je naar een smsje moet sturen naar 7478 dus
4 cijfer sms nummer is altijd fake
heb even wat zoekwerk gedaan en van 7478 zijn dit de fakers dus zijn ze super NEP
DE NEP LIJST IS :
fake is SMS SC naar 7478 DUS FAKE
fake is sms PM naar 7478 dus Fake
fake is sms EBB naar 7478 dus Nep
ook nep is sms Star naar 7478 duss nep
deze ook nep SMS ERO naar 7478 dus FAKE
is ook FAKE SMS TXT naar 7478 deze ook Fout
is ook FAKE SMS SL naar 7478 NEP
is ook FAKE SMS MF naar 7478 NEP
is ook FAKE SMS DL naar 7478 Fake
is ook FAKE SMS kk naar 7478 FAKE
is ook FAKE SMS VF naar 7478 nep
is ook FAKE SMS MS naar 7478 FAKE
is ook FAKE SMS WB naar 7478 FAKE
is ook FAKE SMS nl naar 7478 FAKE
is ook FAKE SMS VF naar 7478 FAKE
is ook FAKE SMS MS naar 7478 fake
JE MOET STOP STUREN NAAR 7478 DAN BEN JE VAN DEZE ELLENDE AF EN KAN JE ZELF EEN
ECHTE DATE GAAN ZOEKEN IPV DAT ZE JE ARM MAKEN !!!!!!!
Lees voor meer info hoe ze dat allemaal doen op de FAKERSLIJST.NL
Kan je meer info krijgen over deze praktijken.
-
euhh truckerhenk denk dat je met enkelen fout zit wat fakers betreft hoor !!
Ik ben een vaste lezer op dit forum maar ook een vaste chatter op TXT dat is de textchat op sbs6 teletext, ze zijn nu even uit de lucht maar komen terug op een andere zender.
maar ik vind het wel grappig om als faker bestempeld te worden haha, ik weet niet hoe de andere vaste chatters die daar chatten het vinden maar bedankt in iedergeval van de ene op de andere dag zijn we een groep fakers
Ik ben een vaste lezer op dit forum maar ook een vaste chatter op TXT dat is de textchat op sbs6 teletext, ze zijn nu even uit de lucht maar komen terug op een andere zender.
maar ik vind het wel grappig om als faker bestempeld te worden haha, ik weet niet hoe de andere vaste chatters die daar chatten het vinden maar bedankt in iedergeval van de ene op de andere dag zijn we een groep fakers
-
- Contacteer:
chattertje...
er zijn helaas veel te veel namaakfiguren die via SMS mensen geld uit de zak kloppen.
Omdat er nog steeds nauwelijks regulering is (noch vanuit de SMS branche, nog vanuit de telco`s, noch vanuit de overheid) adviseer ik mensen standaard om SMS "aanbiedingen" (waaronder downloads, chats, dates etc.) als onveilig danwel oplichting te beschouwen.
Dat daardoor een paar mogelijk onschuldigen een klantje mislopen, is dan jammer - maar teveel kaf maakt ook het koren onbruikbaar.
er zijn helaas veel te veel namaakfiguren die via SMS mensen geld uit de zak kloppen.
Omdat er nog steeds nauwelijks regulering is (noch vanuit de SMS branche, nog vanuit de telco`s, noch vanuit de overheid) adviseer ik mensen standaard om SMS "aanbiedingen" (waaronder downloads, chats, dates etc.) als onveilig danwel oplichting te beschouwen.
Dat daardoor een paar mogelijk onschuldigen een klantje mislopen, is dan jammer - maar teveel kaf maakt ook het koren onbruikbaar.
-
ja daar heb je ook gelijk in, als hier zo meeleest kom je een hoop narigheid tegen
ik vond dit gewoon grappig ik zat te lezen en dacht ben ik een faker en met mij nog een heleboel meer
je mag ook gerust aannemen toen die chat begon heb ik ze denk ik behoorlijk uitgetest na mijn slechte ervaringen op een chat op een andere zender, maar ik moet toegeven alles was eerlijk, het viel af en toe ook gewoon even stil en werd niet in gang gehouden door fakemensen en bovendien waren er veel bekenden van de oude chat dus dat sloot het fake ook alweer voor een groot deel uit.
ik mis de chat en CMSW hoop dat ze snel starten op de nieuwe zender
ik vond dit gewoon grappig ik zat te lezen en dacht ben ik een faker en met mij nog een heleboel meer
je mag ook gerust aannemen toen die chat begon heb ik ze denk ik behoorlijk uitgetest na mijn slechte ervaringen op een chat op een andere zender, maar ik moet toegeven alles was eerlijk, het viel af en toe ook gewoon even stil en werd niet in gang gehouden door fakemensen en bovendien waren er veel bekenden van de oude chat dus dat sloot het fake ook alweer voor een groot deel uit.
ik mis de chat en CMSW hoop dat ze snel starten op de nieuwe zender