Hallo !
van morgen kreeg ik onderstaand mailtje...zonder enige bestelling te hebben geplaatst...sterker nog de site/aanbieder is/was mij helemaal onbekend.
Een prepaid-telefoon heb ik ook niet in mijn bezit?
De cijfers heb ik door x'jes vervangen.
Wat moet ik met dit mailtje...?
Zijn er meer personen die deze mail zomaar uit het niets hebben ontvangen?
Bvd voor je reactie
Groet Nobadfeelings
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Je hebt zojuist een Lycamobile prepaid 10 Euro
Actie: + 5 euro extra! prepaid code besteld op SMScity.com.
De prepaidcode is: xxxxxxxxxxx Met deze prepaid code kan je je beltegoed opwaarderen (t/m 01-01-2012).
Het serienummer van de prepaidcode is: xxxxxxxxxxx.
Opwaardeerinstructies:
Bel 1244 vanaf je GSM. Toets 1. daarna de 11-cijferige code gevolgd door #.
Indien er problemen zijn met opwaarderen, neem dan contact op met je provider http://www.lycamobile.nl
Tot snel op SMScity.com!
Met vriendelijke SMS-groet,
SMScity Team
==================
http://www.SMScity.com
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prepaid beltegoed van SMScity niet best.toch ontvangen
-
Re: Prepaid beltegoed van SMScity niet best.toch ontvangen
Vermoedelijk heeft iemand zijn prepaid beltegoed aangevuld en verkeerde (uw) nummer ingevuld.
Jammer, hij betaalde voor niets en U heeft er niets aan.
Controleer wel Uw telefoon en bank of er niet iets ongewenst word afgeschreven maar vermoedelijk gebeurd er niets.
Jammer, hij betaalde voor niets en U heeft er niets aan.
Controleer wel Uw telefoon en bank of er niet iets ongewenst word afgeschreven maar vermoedelijk gebeurd er niets.
-
Re: Prepaid beltegoed van SMScity niet best.toch ontvangen
hallo.
ik heb vanacht rond 03.00uur beltegoed besteld via smscity.nl na ruim 12 uur wachten heb ik niks ontvangen hun zegge dat er een storing is maar dat heb ik gecheckt en dat klopte niet als er een storing is via het prepaid opwaardeer systeem moet het ook niet mogelijk zijn om te kunnen betalen
hun beloofde dat het rond 14.00uur vanmiddag alles opgelost zou zijn het is nu bijna 18.00uur en nog steeds niks weet iemand wat ik kan doen ?
gr lars
ik heb vanacht rond 03.00uur beltegoed besteld via smscity.nl na ruim 12 uur wachten heb ik niks ontvangen hun zegge dat er een storing is maar dat heb ik gecheckt en dat klopte niet als er een storing is via het prepaid opwaardeer systeem moet het ook niet mogelijk zijn om te kunnen betalen
hun beloofde dat het rond 14.00uur vanmiddag alles opgelost zou zijn het is nu bijna 18.00uur en nog steeds niks weet iemand wat ik kan doen ?
gr lars