Dit is werkelijk belachelijk wat er nu gebeurd, mijn vriendin was bij mij en heeft haar profiel op relatieplanet en op iwannadate gezet.
Met mijn ideal betaald om member te worden omdat ze nog geen internetbankieren heeft.
Ze stuurt een paar mailtjes naar matches die ze leuk vond en hup geblokkeerd want dat had ze te snel gedaan ofzo en dan wordt je geblokkeerd.
Ze heeft een mail gestuurd en ongelofelijk de arrogantie ten top waar ze van beschuldigd wordt ik zal even de mailcontacten van vriendin en relatieplanet hier kopieeren
goedendag,ik heb denk te enthousiast gemaild naar matches en ben geblokkeerd kunt u mij deblokkeren bvd
Nee, je account wordt niet gedeblokkeerd. Die misselijkmakende SMS-praktijken ga je maar ergens anders uitvoeren.
Pardon ???? dan ga ik nu overal klachten neerleggen over jullie diefstalpraktijken dan eis ik mijn geld terug en wel onmiddelijk laat me niet zomaar beschuldigen
Tuurlijk, tuurlijk. Nou, veel succes dan...PS: met 'ergens anders' bedoelde ik uiteraard niet dat je het maar op IWannaDate moest gaan proberen. Ik zat eerder aan de zuidpool te denken, of de maan of zo...
Helaas voor jullie is dus niet iedereen hetzelfde en ik pik dit dus echt niet maak geen woorden meer aan jullie vuil zet hier dus gewoon rechts bijstand op ten eerste voor vals beschuldigen en voor diefstal van geld. ik ben niet van een smsgedoe snap niet waar je dat vandaan haalt maargoed jullie horen er nog wel van want arrogantie wordt altijd gestraft jullie hoeven me ook niet meer te mailen kontakt volgt nu alleen nog via advocaat
Dat jij niet snapt waar we 't vandaan halen, betekent niet nog dat we het niet kunnen bewijzen. Er zit bovendien een verschil tussen 'snappen hóe we het weten' en 'snappen wát we weten'. We zien het bericht van je advocaat graag tegemoet. Fijne feestdagen!
als ik nou van zo een smsgedoe ben dan ga ik toch niet ideal betalen en nog wel met mijn vriendin
haar rekening omdat ik geen internetbankieren heb of wel? maargoed is denk ik dan toch wel waar wat
ze allemaal over rp schrijven op zoveel forums jammer dat door slecht beleid en wantrouwen een goede
site om zeep wordt geholpen
Zoals jullie zien zijn ze zeer arrogant en wordt mijn vriendin zomaar ergens van beschuldigd plus ze pikken nun gewoon mijn geld !!!
Ik ga morgen mijn rechtsbijstand inschakelen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] relatieplanet en iwannadate grote oplichters en dieven !!!
Re: relatieplanet en iwannadate grote oplichters en dieven !!!
jij zegt:
Anders is er misschien sprake van een misverstand.
Het is natuurlijk logisch dat RP niet geassocieerd wil worden met sms-praktijken.
Veel plezier met je rechtsbijstand.
en RP zegt:Ze stuurt een paar mailtjes naar matches die ze leuk vond
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.Die misselijkmakende SMS-praktijken ga je maar ergens anders uitvoeren
Anders is er misschien sprake van een misverstand.
Het is natuurlijk logisch dat RP niet geassocieerd wil worden met sms-praktijken.
Veel plezier met je rechtsbijstand.
Re: relatieplanet en iwannadate grote oplichters en dieven !!!
zie bijvoorbeeld deze: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=63884
en deze: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... c80da2b97d
En er zijn tig van dit soort meldingen op internet, ook over andere datingsites. Zelf ben ik een tijdje terug (heel naief) ook slachtoofer geworden van sms-oplichters via relatieplanet. Het heeft mij gelukkig niet meer dan een paar tientjes gekost. Ik heb geprobeerd de persoon achter dit sms-gebeuren te traceren, maar dat bleek niet eenvoudig. Het is zo'n crimineel zooitje! Ze verbergen hun sporen goed en als je al iemand te spreken krijgt dan zijn ze grof of wordt je bedreigt. Deze lui deinzen nergens voor terug!
Ik het mijn verhaal bij Relatieplanet gemeld, maar zij bleken het al te weten en hadden het account van de nepper al binnen een paar minuten verwijderd. De meneer van Relatieplanet was erg vriendelijk, ondanks dat ik in eerste instantie nogal boos was. Deze meneer heeft mij globaal uitgelegd hoe (grondig) zij controleren op dit soort tuig en welke nietsontziende methodes de sms oplichters er op na houden.
Afgezien van de sms ervaring, zijn al mijn andere ervaringen met relatieplanet (twee en een half jaar lid) perfect. Relatieplanet is zeker geen amateurclubje of zooitje prutsers, maar mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Met dit in mijn achterhoofd, kan ik niet geloven dat relatieplanet 'zomaar' iemand als sms oplichter betiteld vanwege 'ze stuurt een paar mailtjes naar matches die ze leuk vond'. Het zou me totaal niet verbazen als Rebell (toepasselijke naam) wel degelijk bij sms-praktijken betrokken is en uit wraak voor de ontdekking dit topic opent. Lekker relatieplanet afbranden en op die manier een schop na geven voor de verwijdering.
Rebell, IK WIL MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!
en deze: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... c80da2b97d
En er zijn tig van dit soort meldingen op internet, ook over andere datingsites. Zelf ben ik een tijdje terug (heel naief) ook slachtoofer geworden van sms-oplichters via relatieplanet. Het heeft mij gelukkig niet meer dan een paar tientjes gekost. Ik heb geprobeerd de persoon achter dit sms-gebeuren te traceren, maar dat bleek niet eenvoudig. Het is zo'n crimineel zooitje! Ze verbergen hun sporen goed en als je al iemand te spreken krijgt dan zijn ze grof of wordt je bedreigt. Deze lui deinzen nergens voor terug!
Ik het mijn verhaal bij Relatieplanet gemeld, maar zij bleken het al te weten en hadden het account van de nepper al binnen een paar minuten verwijderd. De meneer van Relatieplanet was erg vriendelijk, ondanks dat ik in eerste instantie nogal boos was. Deze meneer heeft mij globaal uitgelegd hoe (grondig) zij controleren op dit soort tuig en welke nietsontziende methodes de sms oplichters er op na houden.
Afgezien van de sms ervaring, zijn al mijn andere ervaringen met relatieplanet (twee en een half jaar lid) perfect. Relatieplanet is zeker geen amateurclubje of zooitje prutsers, maar mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Met dit in mijn achterhoofd, kan ik niet geloven dat relatieplanet 'zomaar' iemand als sms oplichter betiteld vanwege 'ze stuurt een paar mailtjes naar matches die ze leuk vond'. Het zou me totaal niet verbazen als Rebell (toepasselijke naam) wel degelijk bij sms-praktijken betrokken is en uit wraak voor de ontdekking dit topic opent. Lekker relatieplanet afbranden en op die manier een schop na geven voor de verwijdering.
Rebell, IK WIL MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!