LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] samsumg mobile nederland

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
jaimie18

samsumg mobile nederland

Ongelezen bericht door jaimie18 »

Heb sinds 17 april dit jaar een samsung galaxcy ace plus2 gekocht en na een week viel hij weg en dan geen geluid. Ben terug gegaan naar de winkel en die zeggen opsturen, nou opgestuurd ben je hem 4 weken kwijt krijg je hem terug en samsung zegt geen fout gevonden. en na drie weken weer weg vallen en nu ook nog niet kunnen bellen of gebeld worden en dit gebeurd regelmatig dus terug weer opsturen weer 4 weken kwijt en weer zegt samsung geen fout gevonden. Komt terug en na 2 weken slechte verbinding, uitvallen dus nog steeds hetzelfde. Weer terug en weer opsturen en weer 4 weken kwijt. Heb hem nu weer terug en weer de zelfde klachten en nu doen de opties op toestel die zijn ingeschakelt dan wel en dan weer niet. Dus heb een toestel die steeds terug gaat naar solid vision in rijswijk dit is t service punt van samsung gestuurd en die zeggen elke keer niks gevonden en ik heb verschillende keren naar samsung gebeld en die zeggen als solid vision niks vervangen heeft is er ook niks kapot. en de winkel wil ook niks anders als opsturen. Ben ten einde raad heb een toestel van 6 mnd oud en heb er nog geen 3 mnd zelf mee gewerkt. Ben ten einde raad wie weet wat ik nog kan doen loop tegen dichte deuren aan en toestel was niet goed koop een paar honderd euro.

JanTinusPlukvet

Re: samsumg mobile nederland

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Heeft u toevallig een abonnement van T-Mobile of Ben?

klachten over wegvallen verbinding, ook midden in een gesprek, belletjes missen zonder dat je een gemist gesprek hebt op je toestel, wel horen/niet spreken (of andersom) komen daar nogal eens voor namelijk.
Misschien denkt u dus dat het aan uw toestel ligt, maar ligt het aan uw provider.
Zeker omdat u het toestel al 3x heeft opgestuurd zou dit zo kunnen zijn.

Dat is de reden dat ik na 1 jaar al vertrokken ben bij die provider.
En ben maar roepen 'ligt aan je toestel'. Na de overstap (Telfort) nooit meer een probleem gehad met hetzelfde toestel en ook niet met andere.

jaimie18

Re: samsumg mobile nederland

Ongelezen bericht door jaimie18 »

nee heb Hi abonnement van kpn en heb onder tussen ook al een nieuwe simkaart gekregen maar, het ligt echt aan het toestel. Heb van de winkelleen telefoons gehad en toen nergens last van en de winkel waar ik hem heb gekocht zegt, hij doet het niet goed je kunt alleen opsturen krijg vanuit hun ook geen nieuwe zij zeggen moet vanuit samsung gaan. En samsung zegt dat ik geen recht heb op een ander toestel, want zij zien een technische fout als geen fout. Zij zeggen als er niks is vervangen is hij niet kapot en de winkel zegt als ik iedereen met een kapotte telefoon een nieuwe moet geven ben ik zo fait[.

Gesloten