LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLECHTE SLECHTE SERVICE

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
tammy162

SLECHTE SLECHTE SERVICE

Ongelezen bericht door tammy162 »

Wat ik allemaal wel niet meegemaakt heb bij KPN tem 1e hebben ze een service lijn waarbij j 10cent per minuut betaald naast je abbonement kosten. Ik heb al 10gesprekken van 20minuten gehad met KPN en mijn klachten worden niet serieus genomen, niemand kan mij doorverbinden naar een leidinggevende want deze "schijnt"" er niet te zijn BELACHELIJK :!: :x

tiptoo

Re: SLECHTE SLECHTE SERVICE

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: zijn er hier velen met dit soort dingen maar wat wil je weten hierover dat ze slecht zijn bij kpn weten we maar misschien ken je ze mailen , en storneren als het niet gaat zoals afgesproken,

SirPeter

Ongelezen bericht door SirPeter »

En dan terecht afgesloten worden.

tiptoo

SirPeter schreef:En dan terecht afgesloten worden.
pfffft , word je nou niet moe van al dit soort antwoorden van jezelf??? misschien heb jij geen probleem met een provider maar daarom ken een ander dat wel hebben!

SirPeter

Ongelezen bericht door SirPeter »

Aanraden om te storneren is een onzin advies. En nee ik wordt zeker niet moe. Jij wel van jezelf?

tiptoo

SirPeter schreef: Jij wel van jezelf?

nee voor geen meter maar zoals ik al in een ander topic zei.... de providers maken er een zootje van hoor niet de afnemers zelf ...op uitzonderingen na dan.

Gesloten