LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Anne-Sophie

T-Mobile

Ongelezen bericht door Anne-Sophie »

2 maanden terug heb ik een abonnement afgesloten bij de T-Mobile. Hierbij kreeg ik een Samsung Galaxy S2 plus. Na anderhalve maand had het toestel een defect in het beeldscherm. Tijdens een bezoekje aan de T-mobile shop is mij verzekerd dat ik nog in de garantie periode zat en een nieuw toestel zou krijgen. De klantenservice bevestigde dit maar moest de gegevens van de rekeninghouder hebben (in mijn geval mijn vader). Toen mijn vader terug belde, kon ik opeens geen nieuw toestel krijgen. Voor de tweede keer ben ik terug gegaan naar de T-mobile shop en daar werd mij weer verteld dat het absoluut onmogelijk was een nieuw toestel te krijgen. Na een telefoontje van de medewerker naar het hoofdkantoor was het opeens wel mogelijk om een reparatie of een zogenaamd doa toestel te krijgen. Dit is een 'zo goed als nieuw' toestel. Dit doa toestel werd na een paar dagen geleverd ( zonder vervangend toestel zoals in de garantie vermeld staat op de site). Dit toestel laadde echter na 3 dagen niet meer op. Weer een bezoekje aan de T-mobile shop. De medewerkster was haar wachtwoord verloren en kon deze niet opvragen omdat het zaterdag was en daardoor kon ze geen verzoek om een nieuw toestel doen. Pas na een week kreeg ik een mail dat ik weer een 'zo goed als nieuw' toestel zou krijgen. Echter, het imei (serienr van de telefoon) was niet goed doorgegeven door de T-Mobile en daarom kon het toestel niet omgeruild worden.
Ik heb naar de T-Mobile gebeld maar daar werd mij verteld dat ze me niet konden helpen en dat ik misschien volgende weer een ander toestel krijg.\
Wat moet ik hiermee?

devious

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door devious »

Geen idee, het hele verhaal is zo raar als maar zijn kan. In DenHaag zit de hoofd-T-shop. Die mensen daar zijn bevoegd voor een heleboel dingen. Geen idee of je in de buurt zit van DenHaag natuurlijk, maar dit is echt te vreemd. Twee defecte toestellen in twee/drie maanden tijd? En je hoeft geen service te verwachten? Dat kan niet hoor!

Anne-Sophie

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door Anne-Sophie »

Ik woon niet in de buurt van Den-Haag dus dat gaat m niet worden. Ik heb nog steeds niks vernomen van de T-Mobile, wel een mail gehad van het bedrijf dat het toestel af zou leveren. Daarin stond dat ze het toestel terug hebben gestuurd aan de T-Mobile, terwijl de medewerker van T-Mobile mij verzekerde dat ze geen toestellen meer op voorraad hadden.

Gesloten