LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile Thuis doet het al maanden niet!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 15 okt 2019 09:43
T-Mobile Thuis doet het al maanden niet!
Sinds een aantal maanden zijn wij overgestapt naar T-Mobile. Sinds de aansluiting, hebben we niets dan gezeur en gedoe met de internet verbinding (áls er al verbinding is) en de TV doet het amper! Hebben meer mensen hier deze ervaring? We zijn al weken bezig met de klanten'service' om het te laten repareren. Als ze je al serieus nemen, moet je 3 weken wachten op een monteur! Hij meet alles door (natúúrlijk gaat de meting goed als de monteur er is) en zodra hij zijn hielen heeft gelicht, vallen alle diensten weer uit. T-Mobile heeft ruim de tijd gehad om alles op te lossen, en niks werkt. Wij zijn van mening dat ze in gebreke blijven en willen onder het contract uit. Z.s.m!! Steeds weer beginnen ze bij de klantenservice over een afkoopsom. Ik vraag mij af of ze dit wel kunnen afdwingen?! We zijn er dan ook niet mee akkoord gegaan. Zij houden zich niet aan de service die ze beloven en waar we voor getekend hebben... HELP!!! Ik wil gewoon bij ze weg! En niet met een rekening van een paar honderd euro!
Re: T-Mobile Thuis doet het al maanden niet!
Heeft u de tv bekabeld of is dit via wifi? Evenals de internetverbinding, bedoelt u dan via wifi?
De monteur checkt uiteraard alleen de vaste verbinding. Als deze gewoon werkt en de wifi is het probleem, dan levert T-Mobile gewoon wat ze beloven. Als de wifi niet goed werkt, dan zit dat mogelijk aan uw kant van de verbinding. Oud huis, veel te veel obstakels etc..
De monteur checkt uiteraard alleen de vaste verbinding. Als deze gewoon werkt en de wifi is het probleem, dan levert T-Mobile gewoon wat ze beloven. Als de wifi niet goed werkt, dan zit dat mogelijk aan uw kant van de verbinding. Oud huis, veel te veel obstakels etc..
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: T-Mobile Thuis doet het al maanden niet!
Al aan de geschillencommissie gedacht?
https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... ediensten/
De meeste providers nemen snel contact met u op om de kwestie te schikken nadat u een geschil hebt aangespannen.
https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... ediensten/
De meeste providers nemen snel contact met u op om de kwestie te schikken nadat u een geschil hebt aangespannen.
Re: T-Mobile Thuis doet het al maanden niet!
vreemd allemaal: in amsterdam goede ervaring met T-Mobile ,was even bang om van KPN over te stappen ,maar nu een jaartje bij T mob. gaat behoorlijk goed ,alleen in begin gescrabbeld beeld gehad op sommige zenders maar dat is opgelost.
verder gaat opnemen programma wel eens verkeerd maar dat kan aan veranderende tijden liggen, internet gaat ok maar PC is wat oud dus dat zal ook beter gaan met nieuwe
verder gaat opnemen programma wel eens verkeerd maar dat kan aan veranderende tijden liggen, internet gaat ok maar PC is wat oud dus dat zal ook beter gaan met nieuwe
Re: T-Mobile Thuis doet het al maanden niet!
Ik zou nog een keer een monteur laten komen. Op dit moment staat T-Mobile er beter voor vanwege de monteur.
Je kan ook denken om een video van de televisie en andere problemen te maken. Verzamel bewijs, is wat ik zeg.
Je kan ook denken om een video van de televisie en andere problemen te maken. Verzamel bewijs, is wat ik zeg.