LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 Lite (bellen en internet)
Tele 2 Lite (bellen en internet)
Ik heb sinds vorige week problemen met mijn tele 2 aansluiting met bellen en internet. gisteren 3-5-11 heb ik contact gezocht met de klantenservice en die vertelde dat Tele2 lite per 1 mei eenzijdig was beëindigd ??
Ik was hierover wel geïnformeerd vertelde hij ?? "ja hoor, u heeft hier in februari 2010 een brief over gehad". Daarnaast vertelde hij "Uw product lite is niet meer van deze tijd, daarom heeft Tele2 besloten er mee te stoppen per 1 mei.
Blijkbaar gaat Tele2 zo om met haar trouwe klanten, erg vreemd. De meeste bedrijven zijn toch immers blij met vaste/trouwe klanten.
Dit is niet de eerste keer dat Tele2 mij in de kou laat staan. Eind 2005 ben ik vehuisd en zijn ze mijn telefoonnummer "kwijtgeraakt"?? bij de portatie naar het nieuwe adres (binnen dezelfde gemeente). Uiteindelijk heb ik een nieuw nummer gekregen, maar ik moest wel iedereen een tweede verhuisbericht zenden van de wijziging van het telefonnummer.
Kan iemand iets doen ?? Ik heb geen zin om weer mijn telefoonnummer kwijt te raken. HELP !!!
Ik las op het forum dat Tele2 met iemand contact op zou nemen over een oplossing, maar hoe doe je dat als je als tele2 de telefoondienst hebt afgesloten ??
Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, maar ik heb geen goed gevoel meer bij Tele2 (1, 0 en het lichtje is uit).
Ik was hierover wel geïnformeerd vertelde hij ?? "ja hoor, u heeft hier in februari 2010 een brief over gehad". Daarnaast vertelde hij "Uw product lite is niet meer van deze tijd, daarom heeft Tele2 besloten er mee te stoppen per 1 mei.
Blijkbaar gaat Tele2 zo om met haar trouwe klanten, erg vreemd. De meeste bedrijven zijn toch immers blij met vaste/trouwe klanten.
Dit is niet de eerste keer dat Tele2 mij in de kou laat staan. Eind 2005 ben ik vehuisd en zijn ze mijn telefoonnummer "kwijtgeraakt"?? bij de portatie naar het nieuwe adres (binnen dezelfde gemeente). Uiteindelijk heb ik een nieuw nummer gekregen, maar ik moest wel iedereen een tweede verhuisbericht zenden van de wijziging van het telefonnummer.
Kan iemand iets doen ?? Ik heb geen zin om weer mijn telefoonnummer kwijt te raken. HELP !!!
Ik las op het forum dat Tele2 met iemand contact op zou nemen over een oplossing, maar hoe doe je dat als je als tele2 de telefoondienst hebt afgesloten ??
Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, maar ik heb geen goed gevoel meer bij Tele2 (1, 0 en het lichtje is uit).
Laatst gewijzigd door Erik vD op 04 mei 2011 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Tele 2 Lite (bellen en internet)
1x plaatsen ( ipv 3x)is genoeg hoor,het wordt echt wel gelezen.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 24&t=96972
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=96974
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 24&t=96972
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=96974
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele 2 Lite (bellen en internet)
Beste Erik vD,
Het spijt me te lezen dat je voor je gevoel niet goed geinformeerd bent over de beeindiging van je abonnement en dat je er bij de klantenservice niet uit bent gekomen. Ik wil je hier graag bij helpen.
Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer via [email protected], o.v.v. Erik vD - Trosradar.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Het spijt me te lezen dat je voor je gevoel niet goed geinformeerd bent over de beeindiging van je abonnement en dat je er bij de klantenservice niet uit bent gekomen. Ik wil je hier graag bij helpen.
Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer via [email protected], o.v.v. Erik vD - Trosradar.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele 2 Lite (bellen en internet)
Beste Erik vD,
Ik heb je gegevens ontvangen, bedankt daarvoor. Ik ga voor je bekijken hoe ik je hierin kan helpen en kom hier z.s.m. bij je op terug!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb je gegevens ontvangen, bedankt daarvoor. Ik ga voor je bekijken hoe ik je hierin kan helpen en kom hier z.s.m. bij je op terug!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele 2 Lite (bellen en internet)
Beste Erik vD,
Mijn collega heeft hierover telefonisch contact met je opgenomen. Het abonnement dat je had, wordt niet meer door ons aangeboden. Helaas kunnen we geen ander abonnement op je adres aanbieden. Mijn collega heeft dit ook per email aan je bevestigd.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Mijn collega heeft hierover telefonisch contact met je opgenomen. Het abonnement dat je had, wordt niet meer door ons aangeboden. Helaas kunnen we geen ander abonnement op je adres aanbieden. Mijn collega heeft dit ook per email aan je bevestigd.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele 2 Lite (bellen en internet)
Afgelopen vrijdag ben ik gebeld door Tele2. Dit is netje opgepakt, mag ook wel gezegd worden.
Wel vreemd is dat Tele2 eenzijdig zomaar ineens een overeenkomst op kan zeggen door dat zij technische wijzigingen doorvoeren.
Ik heb het advies gekregen om een andere provider te zoeken.
Dit heb ik vanmorgen gedaan.
Einde ......
Wel vreemd is dat Tele2 eenzijdig zomaar ineens een overeenkomst op kan zeggen door dat zij technische wijzigingen doorvoeren.
Ik heb het advies gekregen om een andere provider te zoeken.
Dit heb ik vanmorgen gedaan.
Einde ......
Re: Tele 2 Lite (bellen en internet)
Erik vD schreef: Ik heb het advies gekregen om een andere provider te zoeken.
.
Wees blij , tele2 is echt slecht, succes bij je nieuwe provider.
Re: Tele 2 Lite (bellen en internet)
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Afgelopen donderdag kon ik niet op internet. Tele2 gebeld. Kreeg te horen dat ik was afgesloten ivm. een verouderde versatel tele2 lite contract. Had een brief gehad hierover. Niet dus he!!!! Abonnement was voor de maand mei wel afgeschreven. Kwam er dus niet uit. Men zou mij binnen 2 werkdagen terugbellen. Wat bleek!!!!! Verkeerde informatie. Dat werd mij verteld door de technische dienst van tele2. De dame moeten Barbara Visser had mij met hem door moeten verbinden. Jammer voor tele2 maar ij gaan dus zelf een andere provider zoeken. Zo gaat tele2 dus met zijn trouwe klanten om.
Re: Tele 2 Lite (bellen en internet)
bericht van de plaatser Erik vD:
Na het bericht van Tele 2 heb ik een excuusbrief gekregen, toch netjes, maar als je je daar weer in gaat tegenspreken ("we hebben u verschillende malen een brief gezonden") terwijl eerder is gezegd dat die ene brief in febr. 2010 best gevolgd had kunnen worden door een rappel, blijf ik toch met een wrang gevoel zitten.
Ik heb me inmiddels aangemeld bij Ziggo, binnen 1 week konden ze alles overnemen (telefoon en internet) en kwam een monteur het allemaal aansluiten. Bij Ziggo zijn ze dus wel blij met mij als klant en willen zij zich wel inspannen, want conform afspraak is alles geïnstalleerd en werkt het !! keurige service !!
Na het bericht van Tele 2 heb ik een excuusbrief gekregen, toch netjes, maar als je je daar weer in gaat tegenspreken ("we hebben u verschillende malen een brief gezonden") terwijl eerder is gezegd dat die ene brief in febr. 2010 best gevolgd had kunnen worden door een rappel, blijf ik toch met een wrang gevoel zitten.
Ik heb me inmiddels aangemeld bij Ziggo, binnen 1 week konden ze alles overnemen (telefoon en internet) en kwam een monteur het allemaal aansluiten. Bij Ziggo zijn ze dus wel blij met mij als klant en willen zij zich wel inspannen, want conform afspraak is alles geïnstalleerd en werkt het !! keurige service !!
Re: Tele 2 Lite (bellen en internet)
veel plezier bij Ziggo , hoop dat nu wel alles goed gaat lopen, Erik vD.