| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 Retour Proces
-
Just-Stevie
Tele 2 Retour Proces
Ik ben al sinds juni 2011 bezig om van Tele 2 af te komen m.b.t. het terugsturen van het modem.
Opzegging was gedaan door de Ziggo overstap service, helemaal goed, netjes bevestiging brief ontvangen van zowel Ziggo als Tele 2 dat het was geregeld.
In deze brief werd ook aangegeven dat ik binnen een aantal weken de retou rbox zou krijgen om het modem met stroom kabel terug te sturen (voor de zekerheid gevraagd wat allemaal in de doos moest), en dat mocht ik hiermee te laat zijn er 100 euro in rekening zou worden gebracht, logisch en tot zover prima.
Week voordat deze termijn afliep nog steeds geen doos, ik dus bellen naar Tele 2, tijdens dit gesprek werd alsnog de doos opgestuurd die ik ook netjes kreeg.
Op 4 juli naar het TNT postkantoor gegaan en de retour doos met sticker afgeleverd en verzend bewijs bewaard (tot op heden nog in mijn bezit), stel er gaat wat mis kan ik het in ieder geval bewijzen.
Na aantal dagen even kijken of het pakket inmiddels het gehele traject heeft doorlopen, en tot op heden staat deze op: 05.07.2011: Zending nog niet verwerkt.
Ik was al huiverig of dit goed zou gaan dus maar gebeld en dit doorgegeven, was verder geen probleem het zou wel goed komen, de 3S code is bekend bij Tele 2.
Krijg in de volgende periode van maanden 2 dozen opgestuurd met begeleidende brieven waarin wordt aangegeven dat deze de modem nog niet hebben gekregen en mij waarschuwen voor de boete van 100 euro.
Opnieuw contact gehad via een medewerker op de chat en ook telefonisch zal allemaal in orde komen en er zouden geen dozen en brieven meer verstuurd worden.
En alsof het nog niet genoeg is krijg ik deze maand opnieuw een brief, en gisteren nog een e-mail m.b.t. tot het retour zenden van het modem.
Vandaag dus weer contact gehad met Tele 2, er zou een melding gemaakt worden naar het hoofdkantoor dat dit uitgezocht en opgelost gaat worden, heb erbij vermeld dat bij eventuele incassering van het bedrag van 100 euro van Tele 2, deze direct gestorneerd wordt, en ik mij beroep op me rechtsbijstand want ik ben er na 8 maanden wel helemaal klaar mee.
Opzegging was gedaan door de Ziggo overstap service, helemaal goed, netjes bevestiging brief ontvangen van zowel Ziggo als Tele 2 dat het was geregeld.
In deze brief werd ook aangegeven dat ik binnen een aantal weken de retou rbox zou krijgen om het modem met stroom kabel terug te sturen (voor de zekerheid gevraagd wat allemaal in de doos moest), en dat mocht ik hiermee te laat zijn er 100 euro in rekening zou worden gebracht, logisch en tot zover prima.
Week voordat deze termijn afliep nog steeds geen doos, ik dus bellen naar Tele 2, tijdens dit gesprek werd alsnog de doos opgestuurd die ik ook netjes kreeg.
Op 4 juli naar het TNT postkantoor gegaan en de retour doos met sticker afgeleverd en verzend bewijs bewaard (tot op heden nog in mijn bezit), stel er gaat wat mis kan ik het in ieder geval bewijzen.
Na aantal dagen even kijken of het pakket inmiddels het gehele traject heeft doorlopen, en tot op heden staat deze op: 05.07.2011: Zending nog niet verwerkt.
Ik was al huiverig of dit goed zou gaan dus maar gebeld en dit doorgegeven, was verder geen probleem het zou wel goed komen, de 3S code is bekend bij Tele 2.
Krijg in de volgende periode van maanden 2 dozen opgestuurd met begeleidende brieven waarin wordt aangegeven dat deze de modem nog niet hebben gekregen en mij waarschuwen voor de boete van 100 euro.
Opnieuw contact gehad via een medewerker op de chat en ook telefonisch zal allemaal in orde komen en er zouden geen dozen en brieven meer verstuurd worden.
En alsof het nog niet genoeg is krijg ik deze maand opnieuw een brief, en gisteren nog een e-mail m.b.t. tot het retour zenden van het modem.
Vandaag dus weer contact gehad met Tele 2, er zou een melding gemaakt worden naar het hoofdkantoor dat dit uitgezocht en opgelost gaat worden, heb erbij vermeld dat bij eventuele incassering van het bedrag van 100 euro van Tele 2, deze direct gestorneerd wordt, en ik mij beroep op me rechtsbijstand want ik ben er na 8 maanden wel helemaal klaar mee.
Re: Tele 2 Retour Proces
gesprekken worden opgenomen , dus blijven ze zeuren wijs ze dan effe op wat je gezegd is.Ik was al huiverig of dit goed zou gaan dus maar gebeld en dit doorgegeven, was verder geen probleem het zou wel goed komen, de 3S code is bekend bij Tele 2.
gelijk heb je., heb erbij vermeld dat bij eventuele incassering van het bedrag van 100 euro van Tele 2, deze direct gestorneerd wordt,
-
Tele2 Webcare
Beste Just-Stevie,
Wat vervelend dat er nog onduidelijkheid is over het retourneren van je modem. Ik wil dit graag voor je oppakken! Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen sturen o.v.v. Just-Stevie/trosradar?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Wat vervelend dat er nog onduidelijkheid is over het retourneren van je modem. Ik wil dit graag voor je oppakken! Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen sturen o.v.v. Just-Stevie/trosradar?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Just-Stevie
Beste Danielle,
Ik heb je de gegevens verstuurd.
Ik heb je de gegevens verstuurd.
-
Tele2 Webcare
Beste Just-Stevie,
Ik heb je bericht ontvangen. Bedankt daarvoor! Ik neem het voor je in behandeling en kom er nog bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb je bericht ontvangen. Bedankt daarvoor! Ik neem het voor je in behandeling en kom er nog bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
Beste Just-Stevie,
Ik heb een melding voor je gemaakt, zodat je geen herinneringen meer zult ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb een melding voor je gemaakt, zodat je geen herinneringen meer zult ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
ook weer opgelostTele2 Webcare schreef:Beste Just-Stevie,
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Just-Stevie
Tele2 Webcare schreef:Beste Just-Stevie,
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
bedankt hiervoor, ik hoop dat het nu opgelost is
toch prima, hieruit blijkt dat probleempjes ook zo opgelost kunnen worden zonder inschakeling van rechtwinkels advocaten rechters wouten etc,elkaar begrijpen cq elkaar trachten te begrijpen is al de halve oplossing TennisJust-Stevie schreef:Tele2 Webcare schreef:Beste Just-Stevie,
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
bedankt hiervoor, ik hoop dat het nu opgelost is
je kletst weer eens uit je nek , Henri. TS hoopt dat het opgelost is.toch prima, hieruit blijkt dat probleempjes ook zo opgelost kunnen worden zonder inschakeling van rechtwinkels advocaten rechters wouten etc,elkaar begrijpen cq elkaar trachten te begrijpen is al de halve oplossing Tennis
Ciske ik noemde een andere naam,nm Tennis< voel je verwantschapciske schreef:je kletst weer eens uit je nek , Henri. TS hoopt dat het opgelost is.toch prima, hieruit blijkt dat probleempjes ook zo opgelost kunnen worden zonder inschakeling van rechtwinkels advocaten rechters wouten etc,elkaar begrijpen cq elkaar trachten te begrijpen is al de halve oplossing Tennis
Het taalgebruik blijft onder de maat