LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Bombarlari
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2008 16:01

Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door Bombarlari »

Misschien dat er mensen zijn die dezelfde ervaring hebben met tele2.

In het kort even wat er is gebeurt.
Mijn moeder was klant van tele 2,ze had tv,internet,telefonie en mobiele telefonie via hun.
10 oktober 2007 heb ik voor haar tele2 op de hoogte gesteld dat ze ging verhuizen.
Bevesteging gehad met opleverings datum 13 november 2007.
13 november overgehuisd,tele2 apperatuur aangesloten en er was geen enkel signaal..telefoon,internet en tv deden allen niets.
Meteen contact met tele 2 opgenomen..we zouden terug gebelt worden over de status.
2 dagen later niets gehoord..wederom gebelt..kregen doodleuk te horen tja er is iets mis gegaan het ligt bij een andere afdeling en daar staan max. 25 werkdagen voor.
25 werkdagen om hun eigen fout op te lossen..fijne service.
13 december 2007 een maand later..nog altijd niets dat werkte..ook geen enkel signaal vanuit tele 2 dat ze er mee bezig waren..het enigste wat we van hun kregen was doodleuk de rekening voor producten die we niet hadden.
Zelfs het invoeren van het nieuwe adres en postcode lukte hun niet na inmiddels toch wel zo`n 10 telefoontjes die kant uit.
Diezelfde dag gebelt met afdeling die over opzeggingen gaat..per 19-12 2007 zou het opgezegt worden en we moesten de rekening van 46,20 betalen maar zouden 25 euro daarvan terug krijgen omdat we na 13 oktober natuurlijk geen service meer van hun hebben.
April 2008 na de zoveelste keer bellen met hun helpdesk over de 25 euro die nog altijd niet is overgeboekt besluiten we dat het genoeg is.
De rekening van de mobiele telefoon a 40 euro wordt niet betaald (tele 2 mobiel die mijn moeder gebruikt).
Vrij snel daarna (nu ineens wel!) krijgen we een aanmaning...wij weer contact met tele2 waarin we hun uitleggen van het nog openstaande bedrag van hun kant.
Dus ik stel voor dat mijn moeder 15 euro overmaakt...immers 40 euro - 25 is 15 euro.
Blabla verhaal andere afdeling en van dat soort prietpraat.
Goed dan wachten wij tot de 25 euro worder teruggestort..na 5 maanden zou dat toch eens moeten lukken en dan maken we de rekening over.
3 weken later het is nu mei 2008 krijgen we een incasso van interem justitia van hun klant tele 2..40 euro plus kosten..maar liefst 102 euro!!
En u raadt het al die 25 euro hebben wij nog steeds niet terug.
Ik heb hier werkelijk geen woorden voor..

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

@Bombarlari

Stuurt u mij alstublieft een email met uw gegevens (Bv. postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door queenfan »

Ach ja zo is Tele 2 krijg maar ens een storing, moet je eerst na melding 10 werkdagen wachten voordat je mischien geholpen kan worden door de technische dienst.

En mensen maar klagen over KPN, nee Tele 2 spant ook de kroon.

yogibear
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2008 19:29

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door yogibear »

Tja...ook ik ben eens 4 dagen volledig afgesloten geweest.
D.w.z...geen telefoon...geen digitale tv....geen internet!!!! :evil:
Uiteraard beloofde die callcentermiep dat de storing direct verholpen zou worden. Niet dus!!
En voor de rest????? Ik ben sinds oktober 2006 alles van Tele2 gaan afnemen. En heb sinds de dag van vandaag alleen maar problemen met Tele2.
Facturen die niet kloppen. Administratie deugt niet. Slechte verbinding. Trage verbinding......enz, enz, enz...
En lees ik het goed dat tele2 tot de beste provider is gekozen????? Door de consumentenbond????? :lol:
Das dan ook het enige lollige aan tele2. Goeie grap zeg!!!!!

AJP
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2008 08:11

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door AJP »

Zolang er geen mensen aan te pas komen bij Tele2 gaat het goed.

Ik heb bij mijn aanmelding in sept 2007 voor tele2 compleet een automatische incasso afgegeven voor mijn maandverbruik. Dit gaat goed tot er ergens in feb iets niet goed gaat. Incasso is niet mogelijk vanwege de naam/nummer controle die niet juist zou zijn. Ik had dit niet gezien en reageer nav een herinnering. Gebeld met de klantenservice en gevraagd hoe dit nu kon, ik opnieuw mijn gegevens in gevoerd en inderdaad de volgende incasso gaat goed.

Dus ik ga er vanuit opgelost want ik had nav de herinnering betaald.

Tot ik dit weekend geen verbinding meer had en niet meer kon bellen.

Uit het contact maandag met de klantenservice blijkt dat ik ben afgesloten omdat ik mijn rekening niet heb betaald. Ik vraag wat er openstaat en kom er al snel achter dat dit de facturen zijn die ik middels de herinnering heb betaald. Ik krijg een email adres op van Tele2 [email protected] waar ik mijn afschriften naar toe kan sturen. Ik verzoek nog of dat die zelfde dat kan worden opgelost, kan, maar kan ook 3 dagen duren. Ik heb inmiddels al 6 keer gebeld en meerdere mailtjes naar credit control gestuurd maar niemand die reageert en de klantenservice blijft gewoon volhouden dat ik niet betaald heb, omdat het niet in hun systeem staat. ik word ook als wanbetaler behandeld.

Ik heb er gewoon geen woorden meer voor hoe tele2 met me omgaat en dat ik moet wachten om weer aangesloten wordt omdat zij de administratie niet op orde heeft, ik kan niet in contact komen met de debiteuren administratie om excact uit te leggen waar ze de rekeningen kunnen vinden. Er wordt niet gereageerd op mail, niet eens een ontvangstbevestiging. Alleen maar begripvolle klantenservice medewerkes die blij zijn hun training toe te kunnen passen en allemaal exact hetzelfde zeggen. (op een na dan die de telefoon eropgooit omdat ik geen begrip meer heb voor de situatie)

Het is toch van de zotte dat men je gewoon kan afsluiten zonder finale waarschuwing en als het dan nog onterecht is dat ze dat dan niet binnen een dag weer gecorrigeerd hebben. Gewoon machtsmisbruik kan er niets tegen doen en mag straks blij zijn dat ik weer aangesloten ben, dat is de service van tele2.

iemand nog tips zijn nu al drie dagen verder en nog steeds geen aansluiting

geert heldens
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2008 09:15

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door geert heldens »

Hier een vergelijkbaar verhaal, na bijna een jaar zo goad als probleemloos telefoneren en internetten via Tele2, kwam het moment dat mijn verbinding plotseling stil viel. Direct de klantenservice gebeld en vriendelijk te woord gestaan, even wat dingen gecheckt, en daarna werd mijn klacht doorgestuurd naar de technische dienst, die zou zich snel bij me melden. Na twee dagen nog steeds niks gehoord, dus nog maar eens gebeld met de klantenservice, daar werd me toen verzekerd dat er op datzelfde moment iemand bezig was met mijn klacht en dat de verbinding ieder moment kon worden hersteld. Ruim een dag later maar weer eens (duur mobiel) gebeld omdat ik nog steeds niets kon, en toen kreeg ik voor het eerst te horen dat de technische dienst mijn klacht pas zou gaan behandelen 10 dagen na het indienen daarvan. Ten eerste ben ik woedend over het feit dat ik de eerste keer fout ben geinformeerd, en nog woedender dat ik de tweede gewoon ben voorgelogen. Ten tweede vind ik het in deze tijd, waarin internet een belangrijke informatiebron en veelgebruikt communicatiemiddel is, ONAANVAARDBAAR dat een klacht pas na 10 dagen in behandeling word genomen. Helaas zit ik nog ruim een jaar vast aan mijn contract met tele2, maar dat ik na afloop daarvan direct zal opzeggen staat nu al vast.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Mocht Tele2 u niet binnen 10 dagen voorzien van een werkende verbinding kunt u overwegen hen schriftelijk aangetekend in gebreke te stellen, een redelijke termijn geven de verbinding te herstellen - ik stel voor 2 weken omdat u dan al minstens 11 dagen wachtende bent - op straffe van onmiddellijke verbreking van contract.

Blijft Tele2 dan in gebreke zegt u schriftelijk met onmiddellijke ingang op en verzoekt om een schriftelijke bevestiging einde contract binnen 14 dagen toe te zenden. Voldoet Tele2 hier niet aan kunt u e.e.a. voorleggen aan de Geschillencommissie telecommunicatie.

Ik raad u aan nu reeds klacht over gang van zaken in te dienen bij Consuwijzer.nl
met name het niet nakomen van toezeggingen is een kwalijke zaak. Hieruit blijkt dat Tele2 zijn klanten niet serieus neemt en niet welwillend lijkt te staan tegen een probleem als niet telefonisch bereikbaar zijn of erger niet te kunnen bellen!

Consuwijzer + klacht:

http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht

kaak
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2008 12:19

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door kaak »

tele 2 weg er mee.
in dec. 2007 heb ik een betaling gedaan i.v.m. verbruiks kosten mobile telefonie. helaas geen betalings kenmerk er bij vermeld. ik kreeg eerst een herinnering maar ik ging er vanuit dat de betaling en herinnring elkaar hadden gekruisd, dus geen aandacht aan besteed.
totdat ik een brief kreeg van intrum justitia( ik was inmiddels al afgesloten) ik heb op 15-12-2007 gebeld met intrum en afgesproken om het betaal bewijs op te sturen, deze hebben ze ook gekregen op 18-12-2007. ik dacht nu komt het wel goed. ik heb 2 weken gewacht en maar eens gebeld waarom ik niet aan geloten werd. volgen tele2 hadden ze niets binnen gekregen en moest ik maar even geduld hebben. weer maar eens 2 weken gewacht want ik was nog steeds niet aangesloten. volgens tele 2 nog steeds niets binnen. toen maar weer intrum gebeld daar werd verteld dat het betaal bewijs bij tele 2 was. daar maar weer naar toe gebeld en daar wisten ze natuurlijk van niets.
na 7 weken kreeg ik een factur met alleen het bedrag er op van 80 euro ik gebeld en gevraagd waar voor dit was. de medewerker vertelde mijn dat ik te lang afgesloten was gweest en dit een afkoop som was. ik heb daar na verschillende brieven gestuurd naar tele2 maar natuurlijk geen reactie wel facturen van 80 euro. deze heb ik uiteraard niet betaald totdat ik weer een brief kreeg van intrum. ik heb een paar keer intrum aan de lijn gehad maar deze kunnen verder niets voor me doen. ik kan nu 152 euro gaan betalen i.v.m. incasso kosten terwijl tele 2 zelf in gebreke is gebleven en mijn niet op tijd de diensten heeft geleverd war ik recht op had. volgens tele 2 is mijn betaling op mijn tweede product geboekt maar ik heb alleen de mobiele telefonie gehad.
hoe dom kun je zijn als medewerker van tele2 en in alle telefoon gesprekken werd ik als een hond behandeld of de verbinding werd verbroken. ik zal nu maar betalen. misschien kunnen ze het personeel een cursus van normen en waarden geven en hoe ze met een kl om moetten gaan.
ik wil niets meer met tele 2 te doen hebben al was het de laatste aan bieder op deze wereld

Rosetrea
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2008 12:49

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door Rosetrea »

Hallo
Bij ons maken ze het nog gekker. Ik heb in 2003 een jaar lang een mobiel abonement gehad bij tele2, dit na 1 jaar opgezegd. Tot zover nog niks aan de hand.
Nu wordt er opeens geld van mijn rekening afgehaald voor vaste telefonie, wat blijkt; 3 jaar geleden heb ik mijn vaste telefon opgezegd bij de KPN, dus dit nummer is in 2006 weer vrijgegeven. Met dit nummer zijn deze mensen lid geworden van tele2. Tele2 heeft blijkbaar geen administratie, en nu wordt er verteld U heeft U nummer niet goed opgezegd en moet IK gaan bewijzen dat ik het nummer niet meer in gebruik heb. Nou dit is 3 jaar geleden opgezegd, maar daar hebben ze helemaal geen boodschap aan, ik heb het niet goed gedaan en zij natuurlijk wel.Het geval is dat ik al 3 jaar in het buitenland woon, dus al helemaal niet met een Nederlands nummer ga bellen, mezelf ook niet heb opgegeven voor Tele2.
Al met al maken ze blijkbaar gebruik van de oude automatische incasso die ik toen voor het mobiel abonnement heb gegeven.
Nu probeer ik dit nummer in te trekken, maar kan op hun webside geen adres vinden. Zo een chat sessie met het manegement gehad, helpt ook niet echt, deze man zegt dit moet U bij de bank doen. De bank zegt nee dat moet U bij het bedrijf zelf doen. Weet iemand het adres van Tele2?
Wordt gek van die lui.
Krijg elke keer antwoorden op mijn mail, helaas regelen ze dus niet de zaak, daar ik het moet bewijzen dat ik netjes heb opgezegd. Ook dit heb ik geprobeert bij de KPN, om hier bewijs van te krijgen en deze zeggen weer U komt helemaal niet voor in onze administratie. Lijkt me ook logisch ben al jaren geen klant meer van ze.
Het ergste is, ik weet dat ik gelijk heb, ze willen het me alleen niet geven.
Ik sluit me dus aan bij de vorige spreker: TELE 2 WEG ERMEE!!!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Zie:
hier

Als ik u goed begrijp heeft u een "MOBIEL" abonnement gehad bij Tele2.
Nu incasseert men voor een abonnement "VASTE" telefonie.

M.i. hoeft u dus helemaal niet te bewijzen dat u het abonneenummer vaste telefonie niet in gebruik heeft. U heeft immers nooit een abonnement vaste telefonie bij deze provider gehad ( als ik u goed begrijp)

Ik raad u aan om naar de bank te gaan met een geldig identiteitsbewijs. U laat zo spoedig mogelijk een selectieve blokkade zetten op Tele2.
U dient tevens verzoek in tot storneren van alle automatische onterechte incasso's die tot nu toe gedaan zijn.
U kunt aangeven dat men incasseert voor een nooit bestaand abonnement voor vaste telefonie.
Als de bank van Tele2 geen bewijs van uw toestemming tot automatische incasso kan overleggen moeten zij tot een jaar na data incasso's terug storten.

De bank "moet" aan uw verzoek tot selectieve blokkade van tele2 gehoor geven + verzoek tot storneren onterechte incasso's.

U kunt 1 aangetekende brief sturen aan Tele 2 dat u alleen een mobiel abonnement bij deze provider heeft gehad wat per .... is beëindigd. U trekt dan ook met terugwerkende kracht per die datum uw toestemming tot incasso in.
U vraagt om binnen 4 weken schriftelijk bewijs van Tele2 te ontvangen waaruit blijkt dat u een overeenkomst heeft gesloten voor vaste telefonie, wat naar uw mening zeker niet het geval is.

Geeft aan dat mocht u na deze periode geen schriftelijk antwoord heeft waarin bevestigd wordt dat Tele2 fouten gemaakt heeft en er nooit sprake van een abonnement vaste telefonie is geweest. + tevens de onterechte incasso's ten uw voordele worden verrekend u deze zaak voorlegt aan de Geschillencommissie telecommunicatie.

Mocht de bank niet aan uw wens tegemoet komen vraag dan een persoonlijk gesprek aan met een bankmedewerker. Wordt dit geweigerd, geeft aan dat u dan van bank verandert. Deze methode zette deuren voor mij open en ik ben allerplezierigst geholpen om de selectieve blokkade etc te verwerkelijken. Tot op vandaag wordt deze gehandhaafd. In fact tot de dood erop volgt.

Mocht een incassoprocedure gestart worden ( Tele2 schijnt geen minnelijke incassoprocedure te hebben) hoeft u in principe niets te doen omdat een eventuele rechtszaak op kosten van Tele2 gedaan wordt, tenzij er daar sprake van frauduleus handelen zou plaatsvinden en een fake overeenkomst vaste telefonie opgehoest wordt.

Checklist Geschillencommissie Telecommunicatie
https://digitaal.degeschillencommissie. ... TIE(5).pdf
De geschillencommissie:
https://digitaal.degeschillencommissie. ... e&code=tel
---------------------------------------------------------------------

Dien ook even een klacht over deze bedenkelijke gang van zaken in.

Consuwijzer + klacht:
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht

want veel gekker moet het niet worden.

BTW ik ben op zoek naar een andere provider voor mobiele telefonie. Tele 2 wordt het zeker niet. :shock:

Rosetrea
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2008 12:49

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door Rosetrea »

Dank U wel.
Ik ga ermee aan de gang.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Graag gedaan!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Nog even een kleine aanvulling.
Volgens de wet telecommunicatie moet een provider een contract sturen naar een klant waaruit blijkt wat is overeengekomen. Ik neem aan dat u deze nooit ontvangen heeft.

Wet telecommunicatie
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
Artikel 7.1
1. Een aanbieder van een openbare elektronische communicatiedienst
verstrekt voor of bij het sluiten van een overeenkomst met een consument
aan hem de volgende gegevens op schrift of op een andere te zijner
beschikking staande en voor hem toegankelijke duurzame gegevensdrager:
a. de naam en het adres van vestiging van de aanbieder;
b. de te verstrekken diensten en de wachttijd bij eerste aansluiting op
een openbare elektronische communicatiedienst;
c. het kwaliteitsniveau van de te verstrekken diensten;
d. de soorten onderhoudsdiensten;
e. de geldende tariefstructuur, de belangrijkste tarieven en de wijze
waarop informatie verkregen kan worden over de geldende tarieven en
onderhoudskosten;
f. de duur van de overeenkomst alsmede de voorwaarden waaronder
de overeenkomst of onderdelen daarvan, kan worden verlengd of
beëindigd;

Dus bij de geschillencommissie deelt u mee dat er onterechte incasso's gedaan worden en dat u nooit een overeenkomst gesloten voor vaste telefonie nog ontvangen heeft van Tele2.
Vraag tevens om 50 euro schadevergoeding bij de Geschillencommissie mocht dit nodig zijn.

Rosetrea
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2008 12:49

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door Rosetrea »

Nee, die heb ik niet ontvangen! Gaat natuurlijk ook niet, want ik hoef geen Nederlands kontrakt.
Ik heb het idee dat dit soort bedrijven zich oppermachtig beginnen te voelen. De manier waarop ze je behandelen via mail of telefonisch, vindt ik echt niet normaal meer. Zij hebben besloten dat iets zo is en daar blijft het dan ook bij. Dat ik uitleg dat ik al een paar jaar in het buitenland woon en gewoon mijn telfoon heb opgezegd, dat dringt helemaal niet ze door, ze hebben er ook hlemaal geen boodschap aan. Alleen al die nummers waar je heen moet bellen en dan zo een huttemetut aan de lijn krijgt, pffff Woest wordt ik ervan.
Het gaat me om het principe. Ik heb lijk het geld gestorneerd en een berichtje naar hen gestuurd, zo van laat even de nieuwe eigenaren van het nummer weten dat het geld gestorneerd is. Anders wordt hun lijn misschien afgesloten. Zelfs daar gaan ze nietop in. We hebben zelfs kontakt gehad met de nieuwe eigenaars en ook die hebben kontakt met tele2 opgenomen, maakt niks uit. Ik moet bewijzen dat ik gelijk heb, raar land is Nederland geworden.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met Telfort zie:
Telfort maakt fout op fout

Het heeft 9 maanden geduurd voordat HUN fout recht gezet werd, met behulp van KPN.com, namens directeur klantencontact. Anders had ik ook naar de geschillencommissie gemoeten. Bij mij werd n.l. ook gedreigd met een incassobureau, terwijl ik er nooit klant geweest was.

Daarom is het verstandig Tele2 te laten bewijzen dat u een contract met hen heeft afgesloten. Moet u alsnog naar de Geschillencommissie, dan willen de eigenlijke gebruikers van dit nummer misschien mee of geven een schriftelijke verklaring van e.e.a.

Het vervelende is dat u onnodig op kosten gejaagd wordt en het geeft stress waar u ook niet op zit te wachten. En dat simpel omdat er niet naar u geluisterd wordt en er bij voorbaat vanuit gegaan lijkt te worden dat u niet de waarheid spreekt. Schande!

Hopelijk laat u hier weten wat het vervolg is van dit foutenfestival van Tele 2

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door TdeHond »

BTW misschien kunt u iemand machtigen voor u naar de Geschillencommissie te gaan, mocht het zover komen.

Voorbeeld machtigingsformulier:
http://www.in-groningen.nl/uploads/File ... mulier.doc Dit in combinatie met een geldig identiteits bewijs van u en degene die u machtigt lijkt mij voldoende om u niet te dwingen vanuit het buitenland naar Nederland te moeten terugkeren.

Ik heb nog een idee: misschien helpt het als u een bewijs van inschrijving van de gemeente in het buitenland bij voegt.
Als zij dan nog niet inzien dat de fout bij hen ligt, vrees ik het ergste voor Tele2.
:cry:

Rosetrea
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2008 12:49

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door Rosetrea »

Hallo allemaal
Ik kreeg net een berichtje van Tele2:
Naar aanleiding van uw chat met Tele2 deel ik u het volgende mede.

Uw oude telefoonnummer hebben wij verwijderd uit onze systemen. De automatische betalingen zijn ook stopgezet. Er zullen geen facturen meer volgen. Eventuele herinneringen kunt u als niet verzonden beschouwen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik denk dat het nu is opgelost. Ik heb vrijdag nog wel een klacht ingediend bij Consuwijzer en ze dit laten weten. Dus ik weet waarom het nu opeens wel opgelost kan worden, maar goed ik ben blij! :P

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Consuwijzer lost geen persoonlijke problemen op maar geeft adviezen en stelt opta op de hoogte van geblunder bij de diverse providers.
Maar er zal wel een webcare team van Tele2 meelezen en besloten hebben dat uw probleem wel erg bizar was. Ze zouden ook een figuur slaan bij de Geschillencommissie.
Fijn dat het opgelost lijkt te zijn.

Rosetrea
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2008 12:49

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door Rosetrea »

Ik had ook niet het idee dat Consuwijzer iets aan mijn probleem zou doen. Ik moest meer mijn frustraties uiten en he gaat mij nog steeds om het principe. Het is gewoon raar dat mensen zoals U en ik opeens ergens klant van kunnen worden zonder ook maar aan te geven klant te willen zijn.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele 2`s waardelose manier om met klanten om te gaan!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben 9 maanden bezig geweest om Telfort te overtuigen dat ik mijn overeenkomst met 12move opgezegd heb per migratiedatum van 12move naar Telfort.

Ik kreeg de indruk dat u dacht dat de oplossing kwam omdat u de klacht bij Consuwijzer.nl heeft gedeponeerd. Het is belangrijk daar te posten om OPTA inzicht in fouten bij providers te geven.

Ik denk dat uw probleem is opgelost omdat u hier geschreven heeft wat misging en hoe bizar de oplossing was die Tele2 gevonden meende te hebben. n.l. dat u moest gaan bewijzen dat u BIJ KPN uw vaste nummer had opgezegd. < gggggggggg > . Dit naast dat zonder dat u daar ooit om gevraagd had een overeenkomst in de maag gesplitst werd. Dit was op zich al bizar genoeg.

Maar Tele2 lijkt het probleem opgelost te hebben. Persoonlijk zou ik dat graag bevestigd willen zien in een brief. Mocht het licht daar weer uitgaan in 2012 dan heeft u bewijs dat in 2008 Tele2 geblunderd heeft t.a.v. factureren van een niet bestaand vast contract met Tele2. Een verzoek tot schriftelijke bevestiging van e.e.a. lijkt mij dan ook op zijn plaats.

Gesloten