LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 klantenservice, wat doen ze daar?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Marjan-k9
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 dec 2015 14:04

Tele2 klantenservice, wat doen ze daar?

Ongelezen bericht door Marjan-k9 »

De klantenservice van Tele2 helpen je echt niet. Ik denk dat ik samen met mijn vriendin het hele bedrijf zo'n beetje wel aan de lijn heb gehad.
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ze mogen niets doen en je moet zelf maar bellen naar Dynafix, naar Pakketdienst waar je telefoon blijft.
Ieder keer is het antwoord: IK KAN NIETS DOEN, U MOET.......

Het volgende is er aan de hand.
Op 28-07-2016 Heb ik een nieuw abonnement met de Galaxy S7 edge besteld.
Op 29-07-2016 Heb ik mijn toestel ontvangen.
Maar ik kon hem nog niet gebruiken omdat ik nog een abonnement had lopen bij een andere provider.
Op 29-08-2016 Is mijn sim-kaart geactiveerd en kon ik mijn nieuwe toestel gebruiken.
Op 07-09-2016 Ging mijn nieuwe telefoon stuk, doorgebrand. Ik heb er 11 dagen gebruik van kunnen maken.
Op 09-09-2016 Heb ik Tele2 gebeld en heb ik formulieren moeten invullen.
Op 10-09-2016 Is mijn telefoon naar Dynafix voor reparatie opgestuurd.

Op 27-09-2016 Heb ik naar Tele2 gebeld waar mijn telefoon blijft. Want in hun voorwaarden staat dat je je toestel binnen twee weken terug hebt.
Er is gezegd dat ik zelf naar Dynafix moet bellen waar hij in reparatie is. Dit vond ik erg raar. Ik zei tegen de medewerker: "dus als ik bij de AH een brood koop en thuis blijkt hij beschimmeld, moet ik naar de plusmarkt voor een nieuw brood?" Ja, uh sorry mevrouw maar ik kan niets voor u doen.
Op 27-09-2016 Dus maar Dynafix gebeld. Mijn telefoon was naar Samsung toe omdat hij niet te repareren is.

In de loop tot vandaag diverse keren gebeld, ik moest zelf Samsung bellen. Weer zelf naar Dynafix bellen (kosten 0.45 pmin.). Weer naar Tele2 bellen.
Tele2 hebben een credit nummer nodig om mij een nieuw toestel te kunnen sturen.
Op 05-10-2016 kreeg ik een brief met het credit nummer en ook Tele2 heeft deze brief ontvangen. Dus ik blij want ik zal binnen kort mijn nieuwe telefoon binnen hebben. NIET DUS!!!
Het zinnetje : "Sorry maar ik kan niets doen" kan ik niet meer horen.

Ik ben zwaar ongeneeslijk ziek en lig al 5 jaar op bed. Ik heb een goede telefoon nodig voor mijn behandelaars en sociale lotgenoten contacten, want thuis komt er niemand. Ik weet niet hoe lang ik nog heb, maar wil wel graag een telefoon waar ik nog een beetje mee uit mijn isolement kom.
Dit heb ik Tele2 ook duidelijk gemaakt. Er is zou een urgentie afgegeven worden.

Op 21-10-2016 Werd er gezegd dat mijn telefoon bij hun ligt en dat ze zou regelen dat deze zo snel mogelijk naar mij toekomt.
Dat alle kosten met de volgende factuur worden verrekend omdat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn telefoon, die ik niet heb.
Dit is dus niet gebeurd.
Om mij te ontlasten omdat ik zo ziek ben, heeft mijn vriendin het van mij overgenomen. Ik word alleen maar zieker door Tele2.
Ik heb vrijdags, zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag op ze zitten wachten. Maar nog geen telefoon.
Op 26-10-2016 Dus nog een keer gebeld. Weer mijn hele verhaal gedaan. Ze zouden bellen naar het vervoersbedrijf. En dan zou ik een mail krijgen waar ik een afspraak kan maken voor de levering. Dit zou ze meteen 's morgens om 09:00 uur regelen.
Op 27-10-2016 Vandaag. Om 12:00 uur nog geen mail. Weer bellen met Tele2. Nu werd er gezegd dat mijn telefoon bij de vervoerder ligt en ik 10 werkdagen moet wachten en dat ik hem dan op 04-11-2016 zou krijgen. Dit keer ben ik heel erg boos geworden in plaats van huilen.
Want de telefoon waar ik nu mee bel is op en heeft kuren. Breekt gesprekken af, gaat zomaar uit en noem maar op. En weer krijg ik het zinnetje: "sorry mevrouw ik kan niets voor u doen".

Nu heeft mijn vriendin vandaag, 27-10-2016, ook weer gebeld. Mijn telefoon zou de 20e opgestuurd worden. Erg onduidelijk.
Ze heeft de pakket dienst gebeld en inderdaad mijn telefoon ligt daar. MAAR... ze hebben een nieuwe order nodig om het toestel bij mij te kunnen afleveren. Maar klantenservice wil die order niet afgeven. Dit kan alleen door de afdeling die de medische urgentie geregeld heeft. Nu wacht mijn vriendin op een telefoontje van deze afdeling. Ook zij krijgt geregeld het zinnetje: "sorry mevrouw ik kan niet doen".

Moraal van dit is, als ze nu een nieuwe order afgeven dan zou ik mijn telefoon morgen in huis hebben.
Maar Tele2 wil deze order niet afgeven.


IK WACHT NU AL 49 DAGEN OP MIJN NIEUWE TELEFOON SINDS DEZE OP 10-09-2016 VOOR REPARATIE IS AANGEBODEN.

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Ik ben ten einde raad. Ik weet niet wie mij zou kunnen helpen.
Kan ik hier een rechtszaak van maken? Zo ja, hoe?
Laatst gewijzigd door Radar op 27 okt 2016 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Kapitalen in titel verwijderd

Speedy123
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Tele2 klantenservice, wat doen ze daar?

Ongelezen bericht door Speedy123 »

U kunt de overenkomst met Tele2 ontbinden, hievoor moet u ze schriftelijk in gebreke stellen en een termijn geven om e.e.a. op te lossen. Lossen ze het niet op, dan krijgt u al uw geld terug en kunt u kiezen voor een andere leverancier met een betere reputatie dan dit bedrijf.

Lijkt me overigens ook de meest wenselijke oplossing, een bedrijf dat er zo'n zooitje van maakt terwijl ze weten dat het voor een een grote impact heeft, daar zou ik geen zaken meer mee willen doen.

NeoDutchio
Berichten: 12650
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Tele2 klantenservice, wat doen ze daar?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Speedy123 schreef:U kunt de overenkomst met Tele2 ontbinden, hievoor moet u ze schriftelijk in gebreke stellen en een termijn geven om e.e.a. op te lossen. Lossen ze het niet op, dan krijgt u al uw geld terug en kunt u kiezen voor een andere leverancier met een betere reputatie dan dit bedrijf.

Lijkt me overigens ook de meest wenselijke oplossing, een bedrijf dat er zo'n zooitje van maakt terwijl ze weten dat het voor een een grote impact heeft, daar zou ik geen zaken meer mee willen doen.
Na meer dan een jaar zal het probleem wel opgelost zijn.

Gesloten