LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoon via internet KPN niet opgezegd

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
A. van Delft

telefoon via internet KPN niet opgezegd

Ongelezen bericht door A. van Delft »

in juni van dit jaar heb ik mijn bij orange mijn internet +telefoon abonnement gewijzigd naar een ander internet abonnement om dan alleen via orange te bellen. Bij de wijziging stond in de bepalingen dat orange zorg zou dragen voor de opzegging bij de KPN.

Dit schijnt niet gebeurt te zijn, volgens de KPN heb nu 3 rekeningen van de KPN wegens mijn KPN abonnement.

Na diverse brieven aan de KPN en een aantal telefoontjes zegt men dat ze nooit een opzegging van wanadoo/orange hebben gehad. Orange rageerd al helemaal niet op mijn emails en faxen hoe dat nu kan.

Komt dit iemand bekend voor en wat nu te doen? :(

RSt

Re: telefoon via internet KPN niet opgezegd

Ongelezen bericht door RSt »

Reclameren bij Orange zij zouden zorgdragen voor uw opzegging!!

jaywalker

Ongelezen bericht door jaywalker »

Of gewoon ff wat eerder je bankafschriften checken......

TonD

Ongelezen bericht door TonD »

Dit herken ik wel degelijk. Heb dezelfde problemen en meer gehad in het verleden.
Zoals het meenemen van mijn oude KPN telefoonnummer, dat ben ik dus kwijt. :cry:
Live box omgeruild, moest dat eerst betalen daarna zou ik het terug ontvangen en nu wordt het verrekend met mijn maandelijkse rekeningen i.p.v retour. Bovendien krijg ook ik de rekening van KPN ADSL aansluiting voor geschoteld die hebben ze dus ook niet op gezegd. :evil:
En wat een probleem om te reclameren ik wordt er dood ziek van. :twisted:
Je kunt via Email melden maar reageren doen ze zelden, Ja als je alles in hoofdletters tikt dan krijg je de reactie dat ze daar niet van gedient zijn, maar geen antwoord op je vragen. :roll:
Probeer je het per telefoon met zo´n callcentermedewerker dan gaat alles zeker mis, duurt bovendien maanden voor er wat gebeurt en het kost je nog een hoop geld ook. :cry:

Gesloten