LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoontjes uit Italie met verschillende nummers

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Chan72
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei 2012 21:18

telefoontjes uit Italie met verschillende nummers

Ongelezen bericht door Chan72 »

Wij worden al 3weken lastig gevallen met telefoontjes vanuit Italie. 1x heb ik opgenomen en de dame in het Engels tewoord gestaan. Het ging over Italiaanse kookproducten die geleverd konden worden met achteraf betalen. na dit afgezegd te hebben, blijven ze bellen. Maar constant een ander nummer. Wel 5 tot 8x per dag, ook in de avond. Paar keer kwaad opgenomen in het begin, maar nu al 2wk niet meer. Maar ze blijven bellen. Wie kan ons helpen.

Bloempie
Berichten: 55
Lid geworden op: 25 mei 2012 11:59

Re: telefoontjes uit Italie met verschillende nummers

Ongelezen bericht door Bloempie »

Beste Chan,

Neem de telefoon op en zeg dat je op zoek gaat naar de General Manager.
Vervolgens leg je de hoorn ernaast.
Na 10 minuten zeg je momentje nog..
Enz.
Ze houden vanzelf op.

Ook kun je natuurlijk besluiten om gewoon niet meer op te nemen.

gbon
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2013 11:26

Re: telefoontjes uit Italie met verschillende nummers

Ongelezen bericht door gbon »

Zojuist m'n eerste gesprek gehad met deze dame en ze was zo weer weg. O ja, over de general manager, dat deed ik bij al m'n telefonische verkoopdiensten en was echt leuk! Ook zijn er zogenaamde terugbel-scripts. Je kan dit oefenen om je eigen verbale capaciteiten te vergroten of je vasthoudendheid. 1 keer wilde iemand alles over m'n pensioen weten en bij het einde van het gesprek wist ik alles over zijn pensioen!

Uitkijken voor terugbellen! Niet doen, want dat kon wel 'ns naar een betaalnummer zijn. Of er ooit een manier is gevonden om mij geld af te troggelen door alleen mij te bellen weet ik niet, dat zou het volgende oplichterskunstje zijn denk ik.

Mvg, Gerrit.

PS gekke is wel, dat ik net een pasta-recept op m'n website had geplaatst! Het gebruikte nummer was: +39 0495586063
Laatst gewijzigd door gbon op 20 feb 2013 11:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: telefoontjes uit Italie met verschillende nummers

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Simpel voetbal fluitje. :P Werkt perfect!! Of gewoon elke keer opnemen en gelijk weer neerleggen. ;)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: telefoontjes uit Italie met verschillende nummers

Ongelezen bericht door ciske »

Auti-Mama schreef:Simpel voetbal fluitje. :P Werkt perfect!! Of gewoon elke keer opnemen en gelijk weer neerleggen. ;)
:lol: :lol: Fluitje werkt inderdaad perfect.

Gesloten