LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tnt - post - pakketdienst

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
martri
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 apr 2008 18:09

tnt - post - pakketdienst

Ongelezen bericht door martri »

mijn gewone post word al slecht gebracht bel zo ongeveer 2 keer in het jaar want dan mis ik mijn envelope van de postbank en dit doe ik denk al zo,n 6 jaar
en ik weet dus niet wat ik dan voor andere post mis
dus het is gewoon een hele grote zooi daar
mijn broer werkt zelf bij tnt post officieel met het busje maar die moet nou ook weer gewoon post bestellen ze kijken je zowat de deur uit


ik heb ook moeilijkheden met tnt postpakketbezorging
er is op 28 december 2007
er zou een pakket (ter waarde van 55 euro ) bij mij bezorgd zijn
maar de tnt meneer blijkt het dus bij mijn voordeur in een centrale hal
gezet het is dus niet bij de buren afgeven ook niet dat ik het op het postkantoor kan halen
*deur staat zo wat de hele dag open vanwege kinderen van boven
dit is dus klacht 1
18 januari 2008 weer precies het zelfde (waarde 45 euro )
nu heb ik al een heel wat brieven naar hen toe gestuurd ze kunnen het dus niet vergoeden door dat er niet extra verzekerd is
maar het is wel een fout van de tnt meneer
dat gaat erbij niet in want anders betaald de tntmeneer maar van zijn salaris
en daarna zal hij het nooit meer zo doen

ik hoop dat jullie hier een beetje wijs uit kunnen worden
en wat kan ik nu nog meer doen om mijn racht te halen ??????


tnt post + pakketpost ik ben er helemaal misslijk van


WIE KAN MIJ VERDER HELPEN

pruppie
Berichten: 37
Lid geworden op: 28 mar 2007 00:42

Re: tnt - post - pakketdienst

Ongelezen bericht door pruppie »

Wat betreft de pakketten die niet/verkeerd zijn bezorgd; de verzendende partij lijkt mij daarin de verantwoordelijke. Die gaat een overeenkomst met jou aan om iets te leveren. Wanneer die geen verzekering op pakketten van grote waarde afsluit, en het raakt zoek, heeft die nog steeds een verplichting om jou datgene te leveren wat je hebt besteld (en wat jij hebt betaald)
Als de verzender wel een verzekering op het pakket afsluit, krijgt de verzender ook de vergoeding van de TNT, de vergoeding gaat nooit naar de ontvanger. Ik zou dus contact opnemen met de verzender.

Wat betreft de zoekgeraakte post... niet heel erg vervelend bedoeld hoor, maar 2 keer in het jaar moeten bellen omdat je de envelope van de postbank mist lijkt mij geen onoverkomelijke ramp. Het is nog steeds zo dat de postverwerking en bezorging voor een groot gedeelte door mensen moet worden gedaan. Waar mensen werken kan het voorkomen dat er een foutje wordt gemaakt, zal jou vast ook wel eens gebeuren. Hoeveel duizenden brieven van instanties ontvang je WEL het hele jaar door zonder problemen?

Gesloten