LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tv Gewonnen vij UPC
-
Tv Gewonnen vij UPC
OP donderdag 24 november 2011 13:02 kregen wij een mal van Jeroen Swart
UPC Nederland waarin ons verteld werd dat wij een 1 3D LCD-tv van Sony (Sony KDL-37EX720 gewonnen hadden omdat ik mee had gedaan met de overstap weken
Het enige wat ik even moest doen was de adres gegevens bevestigen die onder in de mail stond deze klopte helemaal er werd geen verder in log gegeven gevraagd op 10 december zou de TV bezorgd worden in de ochtend nou je kan het al raden er komt gewoon niemand opdagen of deze heer werkt daar helemaal niet of UPC komt geen afspraken na dus kijk allemaal maar uit naar zo onbetrouwbare mail ook UPC vertrouwen voor geen cent mee ren zal ook daar mijn contract niet doorzetten
UPC Nederland waarin ons verteld werd dat wij een 1 3D LCD-tv van Sony (Sony KDL-37EX720 gewonnen hadden omdat ik mee had gedaan met de overstap weken
Het enige wat ik even moest doen was de adres gegevens bevestigen die onder in de mail stond deze klopte helemaal er werd geen verder in log gegeven gevraagd op 10 december zou de TV bezorgd worden in de ochtend nou je kan het al raden er komt gewoon niemand opdagen of deze heer werkt daar helemaal niet of UPC komt geen afspraken na dus kijk allemaal maar uit naar zo onbetrouwbare mail ook UPC vertrouwen voor geen cent mee ren zal ook daar mijn contract niet doorzetten
-
Re: Tv Gewonnen vij UPC
Criminelen oogsten op deze manier persoonlijke gegevens zoals adressen etc.
-
wel heel erg raar dat er niets over bekend is dat je een tv kunt winnen,
je kunt tijdens de overstap weken wel korting krijgen op film1 of kaarten winnen voor saturday night fever.
geen sony 3d tv.
ik denk dus dat je in een mooi praatje bent getrapt.
dit komt dus niet van UPC.
je kunt tijdens de overstap weken wel korting krijgen op film1 of kaarten winnen voor saturday night fever.
geen sony 3d tv.
ik denk dus dat je in een mooi praatje bent getrapt.
dit komt dus niet van UPC.
-
Geachte heer *******
Goed nieuws en van harte gefeliciteerd! Onlangs heeft u meegedaan in de online UPC-actie “Wanneer stapt u over?”. Wij kunnen u meedelen dat u de winnaar bent van onze prijs!
1 3D LCD-tv van Sony (Sony KDL-37EX720).
Met vriendelijke groet,
Jeroen Swart
UPC Nederland
Kunt u aub bevestigen of onderstaande gegeven juist zijn, dan zorgen wij voor een zo snel mogelijke levering.
de onderstaande gegevens die ze er hebben gezet hebben wij bevestigd
daarna nog email contact met deze heer en op 10 december zou hij geleverd worden het gaat mij om het feit dat burgers door Of deze heer of UPC belazert worden
Goed nieuws en van harte gefeliciteerd! Onlangs heeft u meegedaan in de online UPC-actie “Wanneer stapt u over?”. Wij kunnen u meedelen dat u de winnaar bent van onze prijs!
Met vriendelijke groet,
Jeroen Swart
UPC Nederland
Kunt u aub bevestigen of onderstaande gegeven juist zijn, dan zorgen wij voor een zo snel mogelijke levering.
daarna nog email contact met deze heer en op 10 december zou hij geleverd worden het gaat mij om het feit dat burgers door Of deze heer of UPC belazert worden
Zo dom dat je er in trapt, als UPC daadwerkelijk een tv gaat verloten was dat uitgebreid in de reclames kenbaar gemaakt. Wordt toch tijd om de site van UPC te raadplegen en inloggegevens te veranderen. Wel eens van phissing berichten gehoord daar ben je namelijk het "slachtoffer"van geworden.
-
Ik kreeg deze e-mail ook en heb meteen een kopie van mijn identiteitskaart opgestuurd naar ze. Want hun moeten natuurlijk wel controleren of ik de prijswinnaar ben.
-
is alleen in de mail gevraagd of de gegevens die onderaan de mail stond te bevestigen hierin heeft deze heer mijn gegevens zelf al neergezet en ik moest deze bevestigen meer niet
terry123ster schreef:is alleen in de mail gevraagd of de gegevens die onderaan de mail stond te bevestigen hierin heeft deze heer mijn gegevens zelf al neergezet en ik moest deze bevestigen meer niet
en heb je bevestigd>? wat heeft dit geintje je inmiddels gekost, er is geen provider die een kado festival opvoert
Heb je wel ergens aan mee gedaan ?terry123ster schreef:Geachte heer *******
Met vriendelijke groet,
Jeroen Swart
UPC Nederland
Ben er bang voor dat je er ingetuimd bent om je gegevens te ontfrutselen.
-
hmmm, ik werk bij upc en mij is hiervan toch echt niets bekend.
misschien dat ik daardoor niet mee mag doen?
en henri/har ook niet. (heeft teveel contact met UPC)
misschien dat ik daardoor niet mee mag doen?
en henri/har ook niet. (heeft teveel contact met UPC)
terry123ster
Zo'n bericht moet je altijd vooraf en niet achteraf checken!!!
Maxiem.
Zo'n bericht moet je altijd vooraf en niet achteraf checken!!!
Maxiem.
-
komt wel goed al moet ik het algemeen dagblad erbij halen wat we ook gaan doen
Nou UPC medewerker in de buitendienst, ik krijg zo wie zo voldoende van UPC:renegade66 schreef:hmmm, ik werk bij upc en mij is hiervan toch echt niets bekend.
misschien dat ik daardoor niet mee mag doen?en henri/har ook niet. (heeft teveel contact met UPC)
Voor E 50,": telefoons internet digitale tv etc , laatst noch gratis een router ontvangen
-
- verified
@terry123ster
Er is inmiddels contact met je opgenomen om er zorg voor te dragen dat je de prijs alsnog zo spoedig mogelijk in ontvangst kunt nemen. Onze leverancier heeft bevestigd dat het toestel deze week zal worden geleverd.
Excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier toe met je nieuwe TV!
Er is inmiddels contact met je opgenomen om er zorg voor te dragen dat je de prijs alsnog zo spoedig mogelijk in ontvangst kunt nemen. Onze leverancier heeft bevestigd dat het toestel deze week zal worden geleverd.
-
het mag ook wel eens gezegd het is vreselijk netjes van UPC dat ze nu die prijs alsnog geven!
Super !UPC Webcare schreef:@terry123ster
Vraag me af hoeveel mensen nu ook gaan beweren zo'n mailtje te hebben gehad na dit topic gelezen te hebben
Sanne26 schreef:Vraag me af hoeveel mensen nu ook gaan beweren zo'n mailtje te hebben gehad na dit topic gelezen te hebben
Gelijk een mailtje gestuurd