LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc alles gaat fout

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
stylus
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 nov 2008 15:48

upc alles gaat fout

Ongelezen bericht door stylus »

Geplaatst op 26 Nov 2008 16:27 door stylus


--------------------------------------------------------------------------------

Al jaren zijn wij gebruikers van opc internet ( sinds oktober fiber power)telefoon en televisie.
Sinds 8 november alom problemen en iedereen belooft en niemand doet iets.

Vanaf 8 november is ons emailadres zomaar verdwenen( onbegrijpelijk en onbetrouwbaar) en de mail zijn we kwijt. Wij willen het emailadres wat we al jaren hebben weer terug.

Verder was onze video on demand plotseling weg alles geprobeerd monteur aan huis gehad. Wat blijkt onze gegevens worden naar een nieuwe mediabox ergens in een doos gestuurd.

Nu gingen wij kijken hoeveel belkosten wij hadden gemaakt op nr 1580
we zitten al ruim over de vier uur bellen en het einde is nog niet in zicht.
Verder zien wij tot onze grote verbazing dat ons telefoon abonnement spontaan is veranderd en na een telefoontje van ons krijgen we doodleuk te horen dat dit niet terug gedraaid kan worden.


Kortom UPC maakt er een zooitje van.

We kunnen nu zelfs helemaal niet meer bij ons account en mijn upc.

Ook kun wij geen email versturen met al onze problemen er in, want dat past niet op een formulier. UPC is niet te bereiken.

Wie weet er raad???????????

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: upc alles gaat fout

Ongelezen bericht door agro »

Wie weet er raad???????????
Zie:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=65957

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: upc alles gaat fout

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Beste stylus,

Het spijt me dat u zo veel problemen ondervindt met onze diensten.

Ik verzoek u uw klacht en gegevens te mailen naar [email protected] onder vermelding van “reactie trosradar forum”. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare

Gesloten