Omdat ik best in de geldproblemen zit en zag hoe goedkoop het totaalpakket (internet, tv, en telefonie) van UPC werd aangeboden (goedkoopste altijd gratis) besloot ik hierover eens wat meer info in te winnen bij UPC. Natuurlijk ben ik niet voor 1 gat te vangen en heb daarom meerdere keren telefonisch contact gezocht met die klantenservice, om erachter te komen of dat pakket echt wel deugt doordat hun antwoorden zouden matchen. Ik koos elke keer voor het goedkoopste pakket .. dit zou neerkomen op 39 euro + standaardpakket tv = zou uitkomen op zo'n 53 euro per maand + de bijkomende telefoonkosten.
Dit klonk op zich best goed vond ik. Maar natuurlijk dacht ik ook aan de spreekwoordelijke 'addertjes onder het gras..' want het kon niet zomaar zo goedkoop zijn dacht ik. "Deze addertjes bestaan niet bij upc, mevrouw" was telkens het antwoord. Zoals ik hierboven al meldde, heb ik meerdere keren gebeld met de klantenservice en telkens werd hetzelfde bevestigd.
Dus begin augustus ben ik overgestapt naar het goedkoopste totaalpakket. Toen ik aan het einde van de maand september mijn eerste factuur kreeg, schrok ik me wezenloos!!! Geen 53 euro zoals gezegd, maar 86 euro .. Ik dacht dat dit misschien over 2 maanden zou gaan, dan zou het bedrag best meevallen) Maar zojuist keek ik bij "mijn upc" op upc.nl en daar staat nu al mijn 2e factuur voor oktober (nog geen maand later.) "Het eindbedrag zal nu wel geslonken zijn" dacht ik. Maar het wordt van kwaad tot erger!! Ruim 102 euro voor 1 maand. Dus bijna het dubbele van wat mij ooit is toegezegd .. Er zaten toch geen addertjes onder het upcgras??!!
Wat moet ik nu? Ik heb al 6 emails naar upc gestuurd, maar nu na 2 weken heb ik hier nog steeds geen reactie op gehad, niet per mail maar bellen doen ze ook niet. Dus ik zal zelf weer moeten bellen, 20 minuten in de wacht moeten hangen en vervolgens wachten op een veel te dure en onnodige telefoonrekening onder andere.
Ik wil van UPC af!! En weer terug naar KPN .. Dan maar wat meer betalen per telefoontik, maar dan weet ik iig zeker wat mijn gemiddelde bedrag per maand is!!
Kan Radar mij aub helpen? Zoals ik al zei is mijn geld mij enorm veel waard, omdat ik al schulden genoeg heb. Dus maak hier aub een item van voor de uitzending, want ik ben zeker weten niet de enige met dit probleem ..
Het is mij al zovaak gezegd "upc, trap er niet in!!" Maarja eigenwijs ... Nu zou ik het allerliefste wensen dat die lijkenpikkers failliet waren!! Upc stinkt behoorlijk!!
Heeft iemand trouwens goeie tips voor andere providers? Voor zowel internet, tv en telefonie, wil ik van upc af!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC is zowwww *****!! Kap ermee mensen .. echt waar!!
Re: UPC is zowwww *****!! Kap ermee mensen .. echt waar!!
Dank je voor je reactie, maar zoals ik al zei "Ik koos elke keer voor het goedkoopste pakket .. " Dus je kunt nagaan he in de tool, welke de goedkoopste pakketten zijn 30 + 9 + 9 = 48 - 9 --> het goedkoopste is gratis = 39 voor het pakket (lijkt me simpel)
0900 nummer zijn niet gratis, ook dat weet heel nederland ..
En de bijkomende kosten .. eenmalig idd ja, maar niet elke maand dubbel zo hoog.
0900 nummer zijn niet gratis, ook dat weet heel nederland ..
En de bijkomende kosten .. eenmalig idd ja, maar niet elke maand dubbel zo hoog.
Re: UPC is zowwww *****!! Kap ermee mensen .. echt waar!!
overbodig om te zeggen, maar als je al flink in de schulden zit, zou ik me maar eens wat meer druk maken over het aflossen ervan i.p.v. weer nieuwe dingen aan te schaffen etc.
verder kunnen we natuurlijk geen fatsoenlijk antwoord geven op je probleem als je niet specifiieker bent over wat er op de facturen staat.
verder kunnen we natuurlijk geen fatsoenlijk antwoord geven op je probleem als je niet specifiieker bent over wat er op de facturen staat.
Re: UPC is zowwww *****!! Kap ermee mensen .. echt waar!!
Sjeesusss!!! Kennelijk bestaat er hier in NL geen enkel normaal funtionerend forum he!!
Zit EyeLikeU es ff niet zo af te katten jongens .. Ik snap et best waarom hij/zij voor upc is gegaan. Leek erg goedkoop en als je in de geldproblemen zit, ga je natuurlijk op et goedkoopste af .. lijkt me vrij logisch.
Er wordt om hhulp gevraagd, niet om simpele domme antwoorden en afkatterij!!
Zit EyeLikeU es ff niet zo af te katten jongens .. Ik snap et best waarom hij/zij voor upc is gegaan. Leek erg goedkoop en als je in de geldproblemen zit, ga je natuurlijk op et goedkoopste af .. lijkt me vrij logisch.
Er wordt om hhulp gevraagd, niet om simpele domme antwoorden en afkatterij!!
Re: UPC is zowwww *****!! Kap ermee mensen .. echt waar!!
Voor internet en telefonie is o.a. tele2 concurerend 20 mb voor ca € 30,00Heeft iemand trouwens goeie tips voor andere providers? Voor zowel internet, tv en telefonie, wil ik van upc af!!
Voor tv kan je digitenne nemen indien beschikbaar ca € 7,00 of overwegen voor satelliet ontvangst, met bv familie abonnement (ca 13,50 per maand) kan je nagenoeg alle nederlandse zenders aan met enige honderden buitenlandse zenders, (in digitale kwaliteit) je moet wel zelf investeren, heb je maar 1 tv dan heb je al een installatie voor ca € 100,00.
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
- Contacteer:
Re: UPC is zowwww *****!! Kap ermee mensen .. echt waar!!
@ EyeLikeU
Het spijt me te lezen dat de facturen hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Zoals hierboven wordt aangegeven worden er op de eerste factuur eenmalige kosten in rekening gebracht (borg internetmodem € 45,- en administartiekosten € 9,95).
Ik wil graag voor je nakijken wat de reden is van de hoge facturen. Zou je je klantgegevens willen mailen naar [email protected]?
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare team
Het spijt me te lezen dat de facturen hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Zoals hierboven wordt aangegeven worden er op de eerste factuur eenmalige kosten in rekening gebracht (borg internetmodem € 45,- en administartiekosten € 9,95).
Ik wil graag voor je nakijken wat de reden is van de hoge facturen. Zou je je klantgegevens willen mailen naar [email protected]?
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare team