LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC maar weer eens een keer.

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Willy1958
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2005 12:39

UPC maar weer eens een keer.

Ongelezen bericht door Willy1958 »

UPC maar weer eens een keer.Dat is en blijft een ......bedrijf :twisted:
Gisteren middag was het hier in de regio Rotterdam noodweer met als gevolg bliksem inslag hier in de wijk en dus iedereen zonder TV en internet zat :( Op een geven moment gaat de deurbel,de buurvrouw aan de deur met de vraag of wij ook zonder TV zaten?Ja,wij hebben ook geen TV en internet.Buurvrouw had UPC al gebeld om te zeggen dat zij zonder TV zat.Bij UPC zij men dat zij 28 juli weleens langs zouden komen om te kijken waar het aan lag en als bleek dat het bij de buurvrouw lag zou zij een pittige rekening tegemoed kunnen zien.
En verder moest zij bij buren maar eens vragen of die ook geen TV hadden zodoende dat zij bij ons kwam bellen om het te vragen.
Dus de buurvrouw weer gebeld naar UPC a 10ct PM,kreeg nu als antwoord met een half uurtje zijn we er.Niet dus,had ook niet anders verwacht van dat ......bedrijf.Afijn wij zelf ook gebeld met UPC.Uitgeled dat er bliksem in geslagen was enz.Nu jullie raden het vast al UPC was niet van plan een monteur langs te sturen want het lag aan ons en niet aan hen :twisted: Maandag zou er weleens iemand komen kijken want zij hadden nog GEEN enkele klacht uit onze buurt ontvangen terwijl er al 10 tallen mensen gebeld hadden.
Anderen buren die ook UPC gebeld hadden kregen min of meer hetzelfde antwoord alleen zou er daar op dinsdag weleens een keer een monteur langs komen.Waren zelfs mensen waar pas a.s vrijdag een monteur langs zou komen en dat onze wijk tot die tijd geen TV en internet of zelfs zonder telefoon zou zitten was erg jammer voor ons want lag aan ons en niet aan UPC.
Om 19u maar weer eens gebeld met UPC na 20 min in de wacht a 10ct pm werd ons weer verteld dat eruit de hele buurt hier maar 2 klachten waren binnen gekomen en dat er dus niemand langs zou komen want voor 2 klachten stuurde men geen monteur :evil:
Tot dat de bovenbuurman het zat was ging UPC bellen,was inmiddels al 21u45 geweest.Liet zich onder geen enkel beding afschepen :D door de telefonist van UPC.Kreeg zelfs zijn supervisor aan de lijn die op zijn vragen alleen maar kon antwoorden;Weet ik niet en nog eens weet ik niet iets anders wist de man niet te antwoorden.
Nu zei de buurman je krijgt een half uur de tijd om een monteur langs te sturen zo niet bel ik weer terug ga ik het nog hoger op uitzoeken.
Ik heb geld genoeg en geef niet eerder op eer jullie weten wanneer dit opgelost wordt.Afijn om22u40 stond er een wagen van UPC op stoep en om 22u55 was alles weer hersteld en kon de buurt weer TV kijken en het internet op :D
Volgens mij krijgen die lui die werken op het call-center van UPC opdracht om tegen iedereen die belt te zeggen dat er nog geen enkele klacht is binnen gekomen of althans zo weinig dat ze het niet nodig vinden om een monteur langs te sturen.En je lekker lang in de wacht zetten a 10 ct pm zo dat ze hun zakken weer gevuld hebben.Stelletje oplichters zijn het bij UPC :evil: Wordt hoogtijd dat de markt vrij gegeven wordt zodat we niet meer afhankelijk zijn van dat ......bedrijf UPC :twisted: maar kunnen kiezen wie we als provider wilen hebben.
Zal allemaal wel 1 pot nat zijn maar erger als UPC bestaat er volgens mij niet

handelaar
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 jan 2008 00:40

Re: UPC maar weer eens een keer.

Ongelezen bericht door handelaar »

Tja, de enige manier om bedrijven als upc te corrigeren in de bejegening van hun klanten is toch echt dat klanten behalve klagen over deze firma, uiteindelijk ook daadwerkelijk opstappen. Dan gaat het ze geld kosten en alleen daar zijn ze gevoelig voor. Ikzelf ben bij upc opgestapt na door dit bedrijf te zijn opgelicht. Heel jammer want over het product op zich was ik wel tevreden. Op de door mij ingediende klachten heeft upc nimmer gereageerd. Dat is kennelijk ook een vaste strategie van deze firma.

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: UPC maar weer eens een keer.

Ongelezen bericht door lammi »

weet je wat je ook kunt doen, ze in de landelijke kranten laten zetten, waardoor heel nederland ziet wat dat voor bedrijven zijn. een ding willen ze zeker niet en dat is negatieve publiciteit en al helemaal niet door heel nederland. dit geld trouwens voor alle bedrijven waar de klant geen koning is.

handelaar
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 jan 2008 00:40

Re: UPC maar weer eens een keer.

Ongelezen bericht door handelaar »

@lammi

Heb je een concreet voorstel?

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: UPC maar weer eens een keer.

Ongelezen bericht door lammi »

een plaatselijke krant aanschrijven.34

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: UPC maar weer eens een keer.

Ongelezen bericht door lammi »

34 is een fout.

604ssb

Re: UPC maar weer eens een keer.

Ongelezen bericht door 604ssb »

een plaatselijke krant aanschrijven
En dan?
Dus jullie vinden dat als er een blikseminslag is geweest, UPC maar ff moet zorgen dat je binnen 10 minuten weer TV kan kijken en internetten?
Ik ben zelf ook geen fan van UPC maar wat jullie willen is natuurlijk onmogelijk, en een berichtje in het lokale sufferdje helpt echt niet!

Maar TV kiken kun je weer, heeft dus een halve dag geduurd, valt wel mee, toch?

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: UPC maar weer eens een keer.

Ongelezen bericht door lammi »

volgens mij ging het niet om 10 minuten. enne, ik zeg niet in het lokale suffertje maar in een landelijke krant. weet niet hoevaak UBC in gebreke is geweest maar als ik hier vaak de forums lees wel regelmatig. trouwens niet alleen UBC. het wil wel eens helpen, negatieve publicatie.

604ssb

Re: UPC maar weer eens een keer.

Ongelezen bericht door 604ssb »

Negatieve publiciteit, dat deert UPC niet (meer)....

Willy1958
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2005 12:39

Re: UPC maar weer eens een keer.

Ongelezen bericht door Willy1958 »

Ging idd niet over dat UPC binnen 10 min. had moeten zorgen dat iedereen hier in de buurt weer TV kon kijken en internetten maar om het feit dat UPC hun KLANTEN ONBESCHOFT BEHANDELD!!!!!
En gewoon blijven zeggen dat er maar 2 klachten binnen gekomen zijn terwijl ze er al 10tallen ontvangen hebben :twisted:
Zelfs de monteur die de boel kwam repareren wist ons te vertellen dat mensen aan het lijntje houden het beleid is van UPC!!!!
Intresseerd UPC totaal niet of mensen nu wel of niet TV kunnen kijken of internetten/telefoneren als zij hun geld maar krijgen :twisted:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC maar weer eens een keer.

Ongelezen bericht door agro »

Intresseerd UPC totaal niet of mensen nu wel of niet TV kunnen kijken of internetten/telefoneren als zij hun geld maar krijgen
En daarom, kappen met de firma list en bedrog, er zijn andere leuke en betere alternatieven.

Gesloten