| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Upgrade abonnement binnen zichttermijn bij vodafone
Upgrade abonnement binnen zichttermijn bij vodafone
Ik had een Start pakket met iPad besteld, actie 3 maanden 50% korting op abonnementskosten en iPad voor 189 euro.
Binnen 7 dagen bedacht ik me, dat het opvlgende Basis pakket toch een betere optie voor mij zou zijn, dus ik belde vodafone om dit te regelen...
Upgrade kon niet, ik moest alles incl iPad terugsturen en dan een nieuwe bestelling plaatsen.
Excuse me?
Dus ik vrieg waat ik een klacht in kon dienen. Dit moest schriftelijk.
Prima, via klacht.nl mijn klacht ingediend, dat ik het spul niet terug wil sturen, daar ik de iPad wel gewoon wil...alleen een hoger abonnement met de geldende voorwaarden daarvan.
Men gaf alleen antwoord gedurende 3 mails dat de korting op het abonnement ingevoerd kon worden, maar dat dit niet de procedure is.
Ik vroeg duidelijk om ooook de extra korting op de iPad.
Bij de laatste mail werd het eindelijk duidelijk.
Ze konden uit coulance 25,- crediteren voor de iPad! Waarom niet de 50,- waar ik recht op heb?
pure onwil dat men geen credit van 50,- voor de iPad willen invoeren, zal vast teveel moeite kosten.
Ik begrijp iets niet. Ik wil een hoger abo aan gaan en bespaar ze minimaal 2x verzendkosten en rompslomp om iPad (welke ik wel wil) te retourneren en bestellen.
Gisterenavond heb ik teruggemaild dat ze het hele zooitje kunnen ophalen (dat was de 7e werkdag na dag van ontvangst van het pakket) en dat ze een klant kwijt zijn.
Ik heb nog niks gehoord.
Deze manier van werken is toch waanzin??? Ongelofelijk ongehoord!
Wat kan ik doen om toch mijn recht te halen?
Bedankt.
Grt B.
Binnen 7 dagen bedacht ik me, dat het opvlgende Basis pakket toch een betere optie voor mij zou zijn, dus ik belde vodafone om dit te regelen...
Upgrade kon niet, ik moest alles incl iPad terugsturen en dan een nieuwe bestelling plaatsen.
Excuse me?
Dus ik vrieg waat ik een klacht in kon dienen. Dit moest schriftelijk.
Prima, via klacht.nl mijn klacht ingediend, dat ik het spul niet terug wil sturen, daar ik de iPad wel gewoon wil...alleen een hoger abonnement met de geldende voorwaarden daarvan.
Men gaf alleen antwoord gedurende 3 mails dat de korting op het abonnement ingevoerd kon worden, maar dat dit niet de procedure is.
Ik vroeg duidelijk om ooook de extra korting op de iPad.
Bij de laatste mail werd het eindelijk duidelijk.
Ze konden uit coulance 25,- crediteren voor de iPad! Waarom niet de 50,- waar ik recht op heb?
pure onwil dat men geen credit van 50,- voor de iPad willen invoeren, zal vast teveel moeite kosten.
Ik begrijp iets niet. Ik wil een hoger abo aan gaan en bespaar ze minimaal 2x verzendkosten en rompslomp om iPad (welke ik wel wil) te retourneren en bestellen.
Gisterenavond heb ik teruggemaild dat ze het hele zooitje kunnen ophalen (dat was de 7e werkdag na dag van ontvangst van het pakket) en dat ze een klant kwijt zijn.
Ik heb nog niks gehoord.
Deze manier van werken is toch waanzin??? Ongelofelijk ongehoord!
Wat kan ik doen om toch mijn recht te halen?
Bedankt.
Grt B.
Re: Upgrade abonnement binnen zichttermijn bij vodafone
Welk recht denkt u dan te hebben?Biekjuh schreef:Wat kan ik doen om toch mijn recht te halen?
Bedankt.
Grt B.
Re: Upgrade abonnement binnen zichttermijn bij vodafone
De iPad houden, de 3 maanden 50% korting EN de extra korting op de iPad...zonder dat ik alles moet annuleren en opnieuw bestellen.olaf79 schreef:Welk recht denkt u dan te hebben?Biekjuh schreef:Wat kan ik doen om toch mijn recht te halen?
Bedankt.
Grt B.
Heb vandaag overigens EINDELIJK een nette mail van ze ontvangen en het is opgelost nu.
Dat na ettelijke mails over en weer.
Toen ik over opzeggen en niet meer terugkeren en Radar begon, kon het wèl geregeld worden en behandelden ze wel alles gewoon.
Dus het is opgelost.