Ik heb onlangs gebeld met Use - net om op te zeggen maar ze brengen gewoon het totale bedrag in rekening.
Nou is mijn Engels niet zo goed. maar wil er van af iemand een voorbeeld brief?
met vriendelijke groet,
Moriana
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Use-net
-
Re: Use-net
Per wanneer kunt u opzeggen en heeft u een contract? Wat is in uw ogen het totale bedrag en wat zou het moeten zijn in uw ogen?Moriana schreef:Ik heb onlangs gebeld met Use - net om op te zeggen maar ze brengen gewoon het totale bedrag in rekening.
met vriendelijke groet,
Moriana
geen idee waar u een abonnement bij had, usenet is een systeem om verbinding te maken met nieuwsgroepen, alwaar men nieuws (en vooral downloads) vandaan kan halen. Hetzelfde zou zijn als ik zou bellen met het internet en daar mijn abonnement op zeg. Ik ken usenet.com, maar op use-net kan ik zowel op .nl als op .com niets vinden. Wat vaak bij dergelijke diensten wel vrij standaard is, is dat men kan opzeggen via de eigen online omgevingMoriana schreef:Ik heb onlangs gebeld met Use - net om op te zeggen maar ze brengen gewoon het totale bedrag in rekening.
met vriendelijke groet,
Moriana
Ik had een proef abonnement van twee weken en heb ruim binnen dat termijn opgezegd telefonisch alleen zij hebben daar niks mee gedaan .
Maar wat is de EXACTE naam van de usenet aanbieder?