LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VASTEN LASTEN CLUB

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: VASTEN LASTEN CLUB

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Die 1-juni-regel is opgeschoven naar 1 oktober van dit jaar.


Infofilter heeft dan een uitgebreidere functie gekregen, en je kunt je vanaf 1 oktober dan ook inschrijven bij het ''bel-me-niet-register''.


Dat medewerkers van call centers ook mensen zijn, daar kan ik inkomen. Maar in feite worden de mensen met die opmerking opgeroepen om niet op te hangen, en toch tijd te steken in iets dat ze eigenlijk dus niet willen.

OK, degene die dit beweert, wil ik het volgende zeggen: kom dan ook met EERLIJKE informatie, kom dan niet aanzetten met leuterpraat zoals we dat van vakantiekaart, pretium en de nem (om er maar enkele te noemen) gewend zijn. Wanneer je met eerlijke aanbiedingen komt, duidelijk zegt dat mensen bedenktijd hebben, en er dus onderuit kunnen, dan ben ik bereid te luisteren.

Zoals het tot nu toe echter vaak gaat, hoeft het voor mij niet.

pozitiv
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2010 13:39

Re: VASTEN LASTEN CLUB

Ongelezen bericht door pozitiv »

Hallo allemaal,

Ik zie dat de laatste berichten al van wat langere tijd geleden zijn, maar wil mijn bericht graag nog even plaatsen. Ik heb ook met http://www.bespaarclub.nl
te maken gehad maar dan als leverancier... Ik kan u vertellen dat dit bedrijf gerund wordt door een echte professional, maar dan niet in professioneel zaken doen. Na ruim 9 maanden is mijn factuur nog steeds niet voldaan. Hans van den Oetelaar, de eigenaar heb ik ontelbare malen gemaild en gesproken. Hij zegt dat hij niets kan betalen... en de schuldsanering in moet.

Dus wil ik bij deze mensen waarschuwen die nog lid willen worden of zijn. De bepaarclub is op het randje na failliet. en het geld wat u moet betalen bent u waarschijnlijk kwijt. Een faillisement laat enkel op zich wachten.

Als u als leverancier nog geld tegoed heeft wilt u dan in ieder geval reageren, ben zéér benieuwd naar ieders ervaring van deze vorm van "zaken doen".

Gesloten