LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vergoeding kosten bij niet werken internet Telfort

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
BaC

Vergoeding kosten bij niet werken internet Telfort

Ongelezen bericht door BaC »

Hallo,

Enige tijd geleden deed mijn internet het niet. Na een aantal keer contact te hebben gehad met de helpdesk van mijn provider (Telfort). Kwamen ze er daar achter dat het aan de wijkkast lag. Het probleem zat dus niet bij mij thuis. Het duurde hierna een maand totdat ik werd gebeld door een monteur van KPN. Of ik tussen 16.00 en 17.00 thuis wilde zijn zodat hij kon controleren of mijn modem het weer deed. Ik heb een volledige baan en moest dus vrij nemen. De monteur meldde mij dat de modem het weer deed, maar had niet goed naar het probleem gekeken want mijn internet verbinding werkte nog steeds niet. De volgende dag kon ik weer een uur vrijnemen om een andere monteur te ontvangen. Eindelijk was het probleem opgelost. Nu mijn internet het weer doet, wil ik de kosten verhalen bij Telfort. Ik ga ervanuit de kosten die ik maakte van het bellen, vrij nemen en de abonnementskosten (totaal 80 euro) volledig vergoed zouden worden. In een nette brief heb ik alles op een rijtje gezet. KPN kan het adres van Telfort waarschijnlijk niet vinden want deze brief is nooit aangekomen. Opnieuw een brief, aangetekend, verstuurd. Eindelijk bericht, de enige kosten die vergoed worden is (uit coulance) het maandbedrag (24,95) van mijn abonnement.
Mijn vraag is daarom: kunnen ze dit bij Telfort zo maar doen?

TdeHond

Re: Vergoeding kosten bij niet werken internet Telfort

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ja, leest u er de A.V. maar op na. Het is natuurlijk heel vervelend dat u 2 x vrijaf moet nemen voor een monteur.

Niet aangetekende brieven gaan .w.s. linea recta richting papierversnipperaar. Het verbaast mij al dat uw probleem opgelost is.

Gesloten