| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone
-
jdenbekker
Vodafone
Ik heb een nieuwe Samsung Galaxy Ace mobil van Vodafone gekocht.
Deze mobil, was de Batterij daarvan al na 5 maanden niet goed meer, ik heb geprobeerd om contact te krijgen met Vodafone om dit op te lossen, en na vele dagen telefoontjes kreeg ik eindeloijk een medewerkster aan de lijn, deze gaf ook aan dat het een waarschijnlijk Batterij probleem was, en zij stuurde mij dan ook naar een Vodafone winkel in mijn woonplaats Oss, om dit op te lossen.
Echter, de Vodafone winkel in Oss, weigerde elke medewerking om mijn batterij te testen of te vervangen, het moest worden opgestuurt, 6 weken duurt het voordat de batterij vervangen kan worden, maar de manier waarop ik behandeld werd in de Vodafone winkel was gewoon schandalig, ik werd gewoon uitgelachen door een jonge snotaap.
Uit eindelijk heb ik zelf maar van armoede, een nieuwe batterij gekocht, een minuut werk, en ( Walla ), hij is weer in orde, tjonge tjonge wat is een batterij vervangen toch o zo moelijk voor een Vodafone winkel.
Vodafone winkel in Oss, heel erg bedankt voor jullie goede service.
J den Bekker
Deze mobil, was de Batterij daarvan al na 5 maanden niet goed meer, ik heb geprobeerd om contact te krijgen met Vodafone om dit op te lossen, en na vele dagen telefoontjes kreeg ik eindeloijk een medewerkster aan de lijn, deze gaf ook aan dat het een waarschijnlijk Batterij probleem was, en zij stuurde mij dan ook naar een Vodafone winkel in mijn woonplaats Oss, om dit op te lossen.
Echter, de Vodafone winkel in Oss, weigerde elke medewerking om mijn batterij te testen of te vervangen, het moest worden opgestuurt, 6 weken duurt het voordat de batterij vervangen kan worden, maar de manier waarop ik behandeld werd in de Vodafone winkel was gewoon schandalig, ik werd gewoon uitgelachen door een jonge snotaap.
Uit eindelijk heb ik zelf maar van armoede, een nieuwe batterij gekocht, een minuut werk, en ( Walla ), hij is weer in orde, tjonge tjonge wat is een batterij vervangen toch o zo moelijk voor een Vodafone winkel.
Vodafone winkel in Oss, heel erg bedankt voor jullie goede service.
J den Bekker
Re: Vodafone
Vodafone en service... Zelfs ik heb daar HELE slechte ervaringen mee.
terwijl Devious een techneut is tav een Ace.devious schreef:Vodafone en service... Zelfs ik heb daar HELE slechte ervaringen mee.
Persoonlijk kreeg ik via de klantenservice een 1800 MHa batterij gratis opgestuurd, de winkel bemoeit zich daar niet mee.
De 210 mb intern verheugen is een groter probleem,ik krijg WhatsApp nog niet eens geinstalleerd, de reflectie van zonlicht op het scherm is zodanig dat het toestel onbruikbaar is, weg ermee
en je kreeg die "gratis" opgestuurd omdat je meegeleverde accu aan vervanging toe was volgens Samsung. Produktie-foutje.. Geen service, maar noodzaak. Maar klinkt wel leuk dat het service was. Houden zo.
Het feit dat ik technisch wat meer kan dan een gemiddelde forummer staat los van mijn ervaringen met de beroerde Klantenservice van Voda. Zo heb ik nog ergens een gesprek op schijf staan uit november 2010 waarin de Voda-medewerker honend tegen mij zegt dat WiFi kansloos is op een telefoon ( ik moest een nieuwe telefoon na diefstal van mijn toenmalige Nokia ). Ik bedoel maar..
Het feit dat ik technisch wat meer kan dan een gemiddelde forummer staat los van mijn ervaringen met de beroerde Klantenservice van Voda. Zo heb ik nog ergens een gesprek op schijf staan uit november 2010 waarin de Voda-medewerker honend tegen mij zegt dat WiFi kansloos is op een telefoon ( ik moest een nieuwe telefoon na diefstal van mijn toenmalige Nokia ). Ik bedoel maar..
ik heb nogal wat contacten via het gratis 1200 nummer met de klantenservice gehad, af en toe neerleggen en opnieuw bellen om een meer medewerkende Vodafone man/vrouw aan de phone te krijgen.devious schreef:en je kreeg die "gratis" opgestuurd omdat je meegeleverde accu aan vervanging toe was volgens Samsung. Produktie-foutje.. Geen service, maar noodzaak. Maar klinkt wel leuk dat het service was. Houden zo.
De ace is een misbaksel met veel mankementen tov de IPhone van Apple
Hoekom je daar nou weer bij? De iPhone is een high-end apparaat, de Ace een LOW-end. Je kunt niet concluderen dat een FiatPanda een misbaksel is tov MercedesBenz S600...Har06 schreef:...De ace is een misbaksel met veel mankementen tov de IPhone van Apple
Nou mijn ace is nu een misbaksel geworden Mr Devious thx voor de tipsdevious schreef:Hoekom je daar nou weer bij? De iPhone is een high-end apparaat, de Ace een LOW-end. Je kunt niet concluderen dat een FiatPanda een misbaksel is tov MercedesBenz S600...Har06 schreef:...De ace is een misbaksel met veel mankementen tov de IPhone van Apple
Har06 schreef:Nou mijn ace is nu een misbaksel geworden Mr Devious thx voor de tipsdevious schreef:Hoekom je daar nou weer bij? De iPhone is een high-end apparaat, de Ace een LOW-end. Je kunt niet concluderen dat een FiatPanda een misbaksel is tov MercedesBenz S600...Har06 schreef:...De ace is een misbaksel met veel mankementen tov de IPhone van Apple
Geval dubbeltje op de eerste rij!
Nou Har06 ..jammer dat ik je niet kan PB-en.. Maar dan had ik je echt wel even geholpen met je Ace. Je kunt de volgende keer ook gewoon even hulp vragen hoor.
Je hebt helemaal gelijk, nog ruim 6 maanden en het abo met Vodafone voor de Ace is voorbij, m,n HTC werkt primanevermind schreef:Har06 schreef:Geval dubbeltje op de eerste rij!devious schreef:[quote="Har06Nou mijn ace is nu een misbaksel geworden Mr Devious thx voor de tips
m,n PB staat uitgeschakeld ?devious schreef:Nou Har06 ..jammer dat ik je niet kan PB-en.. Maar dan had ik je echt wel even geholpen met je Ace. Je kunt de volgende keer ook gewoon even hulp vragen hoor.
van de Ace is afscheid genomen muv de nu overbodige accu,s/batterijen, kabeltjes, oplader voor in de auto en thuis etc, inmiddels een karrevracht aan rommel verzameld de afgelopen 10 jaar